http://www.pinkcoyote.net/dragon2.jpg
Drakenpoedel

kamelenpoedel

pandapoedel

kippenpoedel

bizonpoedel

schildpad poedel

Okee..
wat vinden jullie hier van? Grappig, leuk, kunst, dierenmishandeling?
Heb plaatjes wat kleiner gemaakt..
Moderator: moderatorteam

Nee eigenlijk niet, misschien een idee om eerst eens te kijken of er al topics zijn over een bepaald onderwerp?Lellibel schreef:Oh ja? Het is zo dat ik hier niet zo lang ben dat ik dit niet weet. Kan je toevallig ook even wat aardigere reacties plaatsen dankje

Joh denk maar wat je niet later kan, hier ga ik verder niet op in, niet iedereen hoeft aardig te zijn op een forumrenee-uk schreef:Nee eigenlijk niet, misschien een idee om eerst eens te kijken of er al topics zijn over een bepaald onderwerp?Lellibel schreef:Oh ja? Het is zo dat ik hier niet zo lang ben dat ik dit niet weet. Kan je toevallig ook even wat aardigere reacties plaatsen dankje
Als je nog maar net ergens bent hóéf je toch niet per sé meteen het hoogste woord te hebben?
En die grote foto's zijn superirritant, klein beetje rekening houden met je medeforummers is toch niet verkeerd zou ik zo denken

Denk je dat deze honden dat mogen? Dat ze lekker los mogen rennen en mogen spelen met andere honden?Nats schreef:Ach het is maar hoe je het bekijkt. Als de hond dat gefrutsel leuk vind, dan zie ik niet in waarom het dierenmishandeling zou zijn.
Vaak worden op cursussen bewegingsleer/massage/tteam voor paarden en honden op witte dieren het skelet of de spieren getekend; is dat ook dierenmishandeling?
Moet er wel bij zeggen dat ik er zelf niet van hou dat gefrutsel met dieren; knippen, wassen, kammen, showen, ik doe er niet aan mee. Laat mijn hond maar lekker door de modder rennen!
Waaom niet?iones schreef:Denk je dat deze honden dat mogen? Dat ze lekker los mogen rennen en mogen spelen met andere honden?Nats schreef:Laat mijn hond maar lekker door de modder rennen!

Ik zie ook niet in waarom dat niet zou kunnen. Voor een show worden ze toch neem ik aan grondig gewassen en schoongemaakt, dus waarom zouden ze tussen shows in niet gewoon hond mogen zijn?iones schreef: Denk je dat deze honden dat mogen? Dat ze lekker los mogen rennen en mogen spelen met andere honden?
Shib is echt een attention whore, die zou inderdaad kicken op al die aandacht.Martijn schreef:Volgens mij vind een beetje leuke hond het enig om uitgelachen te worden.Lellibel schreef:ja mensen lachen die dieren toch vierkant uit op straat

renee-uk schreef:Nee eigenlijk niet, misschien een idee om eerst eens te kijken of er al topics zijn over een bepaald onderwerp?Lellibel schreef:Oh ja? Het is zo dat ik hier niet zo lang ben dat ik dit niet weet. Kan je toevallig ook even wat aardigere reacties plaatsen dankje
Ik doe ook nog niet zo lang mee, het zou mij ook kunnen overkomen, dat ik iets post, wat al eerder geplaatst is.
Als je nog maar net ergens bent hóéf je toch niet per sé meteen het hoogste woord te hebben?
Als je je registreerd op een forum, is het toch de bedoeling om mee te doen? Dat heeft toch niks met het hoogste woord hebben te maken?
En die grote foto's zijn superirritant, klein beetje rekening houden met je medeforummers is toch niet verkeerd zou ik zo denken
Je zou ze kleiner kunnen maken, maar niet iedereen weet, hoe dat te doen.
Maar goed, om on topic te blijven, ik vind dit een vorm van dierenmishandeling; je doet een beest hier geen plezier mee.
He wat een vooroordeel weer, je kunt ze wassen hoor!iones schreef:Denk je dat deze honden dat mogen? Dat ze lekker los mogen rennen en mogen spelen met andere honden?Nats schreef:Ach het is maar hoe je het bekijkt. Als de hond dat gefrutsel leuk vind, dan zie ik niet in waarom het dierenmishandeling zou zijn.
Vaak worden op cursussen bewegingsleer/massage/tteam voor paarden en honden op witte dieren het skelet of de spieren getekend; is dat ook dierenmishandeling?
Moet er wel bij zeggen dat ik er zelf niet van hou dat gefrutsel met dieren; knippen, wassen, kammen, showen, ik doe er niet aan mee. Laat mijn hond maar lekker door de modder rennen!

Die oohs en aahs voor kleding zul je hier ook niet zoveel vinden hoor. Dat is NOG erger dan dit knip- en verfwerk. Een hond is altijd nog wel gewoon een HOND en geen aankleed of versier pop. Koop dan gewoon een pop.Ma-Rianne schreef:Ik vind ze fantastisch!!!! Knap trimwerk, maar ook vreselijk origineel en creatief uitgedacht!![]()
Ik ga er heel nuchter van uit dat de hond inderdaad voor de wedstrijd zo uitgedost wordt en daarna weer hond is. Maar zo niet; Hoeveel last zou bijvoorbeeld zo'n Bizonpoedel daar nu zelf van hebben??![]()
Honden hebben er in ieder geval geen last van als ze op straat nagekeken en uitgelachen worden![]()
Ik snap de negatieve reacties niet, zeker niet als ik zie hoe honden uitgedost worden met kleding en hoeveel daar "aah"en "ooh" over staan te kwijlen.
Ma-Rianne schreef:Ik vind ze fantastisch!!!! Knap trimwerk, maar ook vreselijk origineel en creatief uitgedacht!![]()
Ik ga er heel nuchter van uit dat de hond inderdaad voor de wedstrijd zo uitgedost wordt en daarna weer hond is. Maar zo niet; Hoeveel last zou bijvoorbeeld zo'n Bizonpoedel daar nu zelf van hebben??![]()
Honden hebben er in ieder geval geen last van als ze op straat nagekeken en uitgelachen worden![]()
Ik snap de negatieve reacties niet, zeker niet als ik zie hoe honden uitgedost worden met kleding en hoeveel daar "aah"en "ooh" over staan te kwijlen.