Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

poedels

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

poedels

Ongelezen bericht door Lellibel »

Poedels? Of andere dieren? :N:

Afbeelding
http://www.pinkcoyote.net/dragon2.jpg
Drakenpoedel

Afbeelding
kamelenpoedel

Afbeelding
pandapoedel

Afbeelding
kippenpoedel

Afbeelding
bizonpoedel

Afbeelding
schildpad poedel

Afbeelding
Okee..

wat vinden jullie hier van? Grappig, leuk, kunst, dierenmishandeling?

Heb plaatjes wat kleiner gemaakt..
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Re: poedels

Ongelezen bericht door renee-uk »

ach niet weer hè, daar zijn al tig topics over geweest.

Kun je trouwens je foto's ook wat kleiner posten, ik scroll me rot.
dank je!
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Lellibel
Zeer actief

Oh ja? Het is zo dat ik hier niet zo lang ben dat ik dit niet weet. Kan je toevallig ook even wat aardigere reacties plaatsen dankje :wink:
Afbeelding
Felix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Felix »

Dierenmishandeling! :ok:
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Belachelijk!
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Lellibel schreef:Oh ja? Het is zo dat ik hier niet zo lang ben dat ik dit niet weet. Kan je toevallig ook even wat aardigere reacties plaatsen dankje :wink:
Nee eigenlijk niet, misschien een idee om eerst eens te kijken of er al topics zijn over een bepaald onderwerp?
Als je nog maar net ergens bent hóéf je toch niet per sé meteen het hoogste woord te hebben?
En die grote foto's zijn superirritant, klein beetje rekening houden met je medeforummers is toch niet verkeerd zou ik zo denken :roll:
Laatst gewijzigd door renee-uk op 04 feb 2010 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Lellibel
Zeer actief

ja mensen lachen die dieren toch vierkant uit op straat :(
Afbeelding
Lellibel
Zeer actief

renee-uk schreef:
Lellibel schreef:Oh ja? Het is zo dat ik hier niet zo lang ben dat ik dit niet weet. Kan je toevallig ook even wat aardigere reacties plaatsen dankje :wink:
Nee eigenlijk niet, misschien een idee om eerst eens te kijken of er al topics zijn over een bepaald onderwerp?
Als je nog maar net ergens bent hóéf je toch niet per sé meteen het hoogste woord te hebben?
En die grote foto's zijn superirritant, klein beetje rekening houden met je medeforummers is toch niet verkeerd zou ik zo denken :roll:
Joh denk maar wat je niet later kan, hier ga ik verder niet op in, niet iedereen hoeft aardig te zijn op een forum :ok:
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ja, Renee, alweer ;)

Het zijn trimwedstrijden.
De dag erna is het er weer uit.

En ik vind het ook erg knap gedaan.
Ik zou niet weten waarom het dierenmishandeling zou zijn.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
pien29
Zeer actief
Mijn ras(sen): rr

Ongelezen bericht door pien29 »

zoals ik al eerder schreef in een ander topic......ronduit belachelijk
koop een poedel bij de intertoys daar verkochten ze voorheen ook in allerlei kleurtjes
Afbeelding
Annemarie1961
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Annemarie1961 »

Ja heel knap gedaan, maar reuze zielig voor de honden. Neem dan een dummy of zoiets.
Dit doe je je hond niet aan :jank:
Frederiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Frederiek »

Ik vind sommigen, zoals de bizon, de panda en de ninja-turtle, echt briljant gedaan. Ik zie de blikken van mensen al als je daarmee over straat wandelt :smile: . Echt heel erg knap. En ik denk dat die honden hier precies evenveel 'last' van hebben als van gewoon trimmen.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
Bonnie F
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bonnie F »

Ik geef toe, ik heb ze eerder voorbij zien komen maar ze blijven schitterend.
IK ben er niet bij geweest toen ze de poedels zo toetakelden maar ik kan me niet voorstellen dat ze er zo onder lijden.

Vooral die bizon is in zijn eenvoudigheid ideaal.

Van mij mogen die foto's over een jaartje weer langs komen, ze blijven leuk :mrgreen:
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Ik hou van poedels. Op voorwaarde dat ze hond zijn. Ik denk dat ze dat zelf ook het liefst willen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Nats
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): American Staffordshire

Ongelezen bericht door Nats »

Ach het is maar hoe je het bekijkt. Als de hond dat gefrutsel leuk vind, dan zie ik niet in waarom het dierenmishandeling zou zijn.
Vaak worden op cursussen bewegingsleer/massage/tteam voor paarden en honden op witte dieren het skelet of de spieren getekend; is dat ook dierenmishandeling?
Moet er wel bij zeggen dat ik er zelf niet van hou dat gefrutsel met dieren; knippen, wassen, kammen, showen, ik doe er niet aan mee. Laat mijn hond maar lekker door de modder rennen!
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Nats schreef:Ach het is maar hoe je het bekijkt. Als de hond dat gefrutsel leuk vind, dan zie ik niet in waarom het dierenmishandeling zou zijn.
Vaak worden op cursussen bewegingsleer/massage/tteam voor paarden en honden op witte dieren het skelet of de spieren getekend; is dat ook dierenmishandeling?
Moet er wel bij zeggen dat ik er zelf niet van hou dat gefrutsel met dieren; knippen, wassen, kammen, showen, ik doe er niet aan mee. Laat mijn hond maar lekker door de modder rennen!
Denk je dat deze honden dat mogen? Dat ze lekker los mogen rennen en mogen spelen met andere honden?
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

iones schreef:
Nats schreef:Laat mijn hond maar lekker door de modder rennen!
Denk je dat deze honden dat mogen? Dat ze lekker los mogen rennen en mogen spelen met andere honden?
Waaom niet?
Ik ken meerdere poedels en die verschijnen in vol ornaat op shows.
En in het dagelijks leven hollen ze door de modder.

Zou niet weten waarom niet.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
mariaa
Zeer actief
Mijn ras(sen): australian shepherd

Ongelezen bericht door mariaa »

:eek: tis wel erg kunstig gemaakt...

ik hou helemaal niet van het getrut met het uiterlijk van honden...en dit is dan wel erg extreem.
Afbeelding
Frederiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Frederiek »

iones schreef: Denk je dat deze honden dat mogen? Dat ze lekker los mogen rennen en mogen spelen met andere honden?
Ik zie ook niet in waarom dat niet zou kunnen. Voor een show worden ze toch neem ik aan grondig gewassen en schoongemaakt, dus waarom zouden ze tussen shows in niet gewoon hond mogen zijn?
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik hou best van getrut met honden, maar vind dit toch wel erg 'over the top'.

En hoe kan die rotzooi er de volgende dag uit zijn? Al is het uitwasbare verf, zal dit toch ettelijk dagen duren en het geknipte model valt niet uit te wassen....... tenzij ze de dag erop weer het normale 'tenue' aanmeten.

Nee, ik vind het echt afzichtelijk.
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Martijn schreef:
Lellibel schreef:ja mensen lachen die dieren toch vierkant uit op straat :(
Volgens mij vind een beetje leuke hond het enig om uitgelachen te worden.
Shib is echt een attention whore, die zou inderdaad kicken op al die aandacht. :wink:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Vince
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
Contacteer:

Ongelezen bericht door Vince »

Vreselijk dit, laat je hond lekker hond zijn!

Maar even off topic,

Op zich heeft renee wel een punt met foto's kleiner posten.
Is idd wel wat irritant. Maar dat kan iemand ook vriendelijk vragen...

Nou lesson learned zou ik zeggen :smile:
Jolande1961
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jolande1961 »

renee-uk schreef:

Ik doe ook nog niet zo lang mee, het zou mij ook kunnen overkomen, dat ik iets post, wat al eerder geplaatst is.

Als je je registreerd op een forum, is het toch de bedoeling om mee te doen? Dat heeft toch niks met het hoogste woord hebben te maken?

Je zou ze kleiner kunnen maken, maar niet iedereen weet, hoe dat te doen.

Maar goed, om on topic te blijven, ik vind dit een vorm van dierenmishandeling; je doet een beest hier geen plezier mee.
MirandaH
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairns!!!
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door MirandaH »

iones schreef:
Nats schreef:Ach het is maar hoe je het bekijkt. Als de hond dat gefrutsel leuk vind, dan zie ik niet in waarom het dierenmishandeling zou zijn.
He wat een vooroordeel weer, je kunt ze wassen hoor!

Wij showen ook en weliswaar niet in zo'n geknipt toilet als een poedel maar ook een Cairn wordt aardig in model geplukt. En vanaf de middag voor de show probeer ik rollen in erg vieze dingen te voorkomen, maar verder: modder, regen, zand, sneeuw maakt niet uit, ze hebben goede vachten dus als ze droog zijn heb ik weliswaar een huis vol zand maar geen vieze honden meer.

On topic: Ik vind het echt superknap gedaan en die hond ach, op ze nou in showtoilet gaan of in een modelletje bizon of kameel (mijn favoriet) dat maakt die hond toch geen fluit uit?
Afbeelding

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

Ik vind ze fantastisch!!!! Knap trimwerk, maar ook vreselijk origineel en creatief uitgedacht! :ok:
Ik ga er heel nuchter van uit dat de hond inderdaad voor de wedstrijd zo uitgedost wordt en daarna weer hond is. Maar zo niet; Hoeveel last zou bijvoorbeeld zo'n Bizonpoedel daar nu zelf van hebben?? :U:
Honden hebben er in ieder geval geen last van als ze op straat nagekeken en uitgelachen worden :smile2: :U:
Ik snap de negatieve reacties niet, zeker niet als ik zie hoe honden uitgedost worden met kleding en hoeveel daar "aah"en "ooh" over staan te kwijlen.
Afbeelding
Ink
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie

Ongelezen bericht door Ink »

Ik vind het heel knap gedaan......geloof ook echt wel dat de honden zelf er niet eens zoveel last van gehad hebben....maar ik vind het toch niet mooi hoor. Zie een hond liever gewoon als hond, en niet als kunstwerk.
Afbeelding

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ma-Rianne schreef:Ik vind ze fantastisch!!!! Knap trimwerk, maar ook vreselijk origineel en creatief uitgedacht! :ok:
Ik ga er heel nuchter van uit dat de hond inderdaad voor de wedstrijd zo uitgedost wordt en daarna weer hond is. Maar zo niet; Hoeveel last zou bijvoorbeeld zo'n Bizonpoedel daar nu zelf van hebben?? :U:
Honden hebben er in ieder geval geen last van als ze op straat nagekeken en uitgelachen worden :smile2: :U:
Ik snap de negatieve reacties niet, zeker niet als ik zie hoe honden uitgedost worden met kleding en hoeveel daar "aah"en "ooh" over staan te kwijlen.
Die oohs en aahs voor kleding zul je hier ook niet zoveel vinden hoor. Dat is NOG erger dan dit knip- en verfwerk. Een hond is altijd nog wel gewoon een HOND en geen aankleed of versier pop. Koop dan gewoon een pop.
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

Ma-Rianne schreef:Ik vind ze fantastisch!!!! Knap trimwerk, maar ook vreselijk origineel en creatief uitgedacht! :ok:

scheelt weer typ werk, helemaal met bovenstaande eens, werkelijk briljant gedaan, die drakenrug! :lol1: Gewèldig!!
corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

Geniaal vind ik het :mrgreen:
Zo kun je toch huisdieren hebben die normaal verboden zijn prima oplossing :wink: :F:
Ik ben trouwens echt verliefd op de pandapoedel :I:
Lellibel
Zeer actief

Ik vind vooral de bizon aardig gelukt :D Maar bedenk je wel, de hond moet aardig wat weken gelopen hebben zodat zoveel haar gaat groeien lijkt me? En het lijkt me ook niet makkelijk om zo te zien, maar hopelijk wordt het inderdaad direct verwijdert na de show :)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”