Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Waaauww! Nou ik die van jou heb gezien vind ik die van mij helemaal niet mooi meer!!
Welke camera heb je? En hoe doe je dit, want ik kan m'n camera helemaal niet goed instellen, snap der niks van
En inderdaad we hadden vandaag blijkbaar dezelfde tijdsbesteding haha
Ellen. schreef:Waaauww! Nou ik die van jou heb gezien vind ik die van mij helemaal niet mooi meer!!
Welke camera heb je? En hoe doe je dit, want ik kan m'n camera helemaal niet goed instellen, snap der niks van
En inderdaad we hadden vandaag blijkbaar dezelfde tijdsbesteding haha
Leuk om te doen he?!
Het is lastig hoor, vooral het scherpstellen.
Ik gebruik een macrolens hiervoor op de Sony Alpha700; met jouw lens gaat het wat moeilijker maar daarom niet minder knap hoor!
Alle begin is moeilijk
Lekker doorgaan!
Angeniet schreef:Leuk om te doen he?!
Het is lastig hoor, vooral het scherpstellen.
Ik gebruik een macrolens hiervoor op de Sony Alpha700; met jouw lens gaat het wat moeilijker maar daarom niet minder knap hoor!
Alle begin is moeilijk
Lekker doorgaan!
Jaa het is erg leuk om te doen, kreeg op gegeven moment wel kramp in m'n hand.. Heb ook geen statief nog niet namelijk.. En ik heb inderdaad geen macrolens geloof ik? Al staat er op de lens wel Macro, maargoed.. Oefening baart kunst dus ik ga gewoon door!
Jij ook nog veel plezier
Inge2104 schreef:Mooi hoor... maar ligt 't aan mij of zit er behoorlijk veel ruis in je foto's?
Kan best, iso vergeten terug te schroeven, maar ik stoor me nooit zo aan ruis
't was niet lullig bedoeld hoor, meer een vraag of ik 't goed zag.
Ik krijg nog wel eens reacties op mijn foto's dat er veel ruis in zit maar dan zie ik 't niet...
Inge2104 schreef:Mooi hoor... maar ligt 't aan mij of zit er behoorlijk veel ruis in je foto's?
Kan best, iso vergeten terug te schroeven, maar ik stoor me nooit zo aan ruis
't was niet lullig bedoeld hoor, meer een vraag of ik 't goed zag.
Ik krijg nog wel eens reacties op mijn foto's dat er veel ruis in zit maar dan zie ik 't niet...
Precies Inge, ik zie het zelf ook niet altijd, en soms ligt het gewoon aan een ietwat smerig beeldscherm...