Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Marjoleine schreef:Wow!
Dat je dat gelukt is, die foto!
Maar ze hebben het zwaar nu, dus het zij hem vergeven
Ik denk dat hij echt heel hongerig was,
en dan had ie aan die vette lijster een wereld hap
best zat hier dagelijks te dineren van het eten van wat de honden lieten liggen
ja en best bijzonder, nare ervan is als ik het kan fotograferen dan is het al bijna dood,
dus deze had het echt lastig gehad, , maar goed hij is met zijn prooi weggevlogen dus die redt het nu wel hoop ik
Honnie schreef:Mooi moment heb je weten te pakken.
Sneu voor de lijster, maar de roofvogel heeft vast een lekker maaltijdje eraan gehad
Marjoleine schreef:Ik ken mensen die eendagskuikens buiten leggen voor de roofvogels.
Snap ik best, die hebben het zwaar nu.
Dat is nog niet eens zo'n slecht idee...
Ik heb alleen nog nooit geen roofvogel hier half in de stad gezien... Dus vraag me af of het zinvol is.
Hangt er van af waar je woont, neem ik aan
Ik zie hier ook roofvogels steeds dichterbij komen.
Laatst zat er een te eten in de berm van de weg die aan het dorp grenst. Dat is wel naast de velden maar zo dichtbij zie je ze echt nooit.
Ze hebben echt honger blijkbaar.
Ik woon in een woonwijk, maar hier werd laatst aan de overkant op het dak (woon op een bovenverdieping) een duif door een havik gegrepen. Die bleef even op het dak zitten en daarna op de stoep. Later toch weggevlogen.
Zou ook wel zo'n beest in mijn tuin willen. Zou met liefde kuikentjes voor hem neerleggen. Echt gaaf, zulke vogels! Ik zie ze hier helaas nooit
Misschien dan wel
Ja, misschien wel Maar met die katten van mij overleefd een kuikentje het nooit langer dan 1 minuut. Of ik moet hem op het dak gooien, maar dan zie ik het zelf niet meer...
Ja, de eerste foto is een mannetjes torenvalk. De andere foto´s van de vogel die tegen het raam was gevlogen is een vrouwtjes torenvalk.
Wij hebben twee valkparkieten die in hun voliere bij het raam staan. Laatst hoorde ik ook een klap......was er een torenvalk tegen het raam gevlogen. Hij wilde de parkieten grijpen :N: Gelukkig dat er glas tussen zat. De valk heeft er niets aan over gehouden en is weer weggevlogen.
Er zit bij ons een paar tuinen verder een sperwer die ook regelmatig vooral merels weet te pakken. Prachtige vogels trouwens.
Geweldige beesten om te zien!
Hier in het park zat een aantal weken geleden ook een roofvogel. Heb em al vaker gezien, maar nu had ie een beest (witte vogel, volgens mij een meeuw) te pakken. Hij/zij werd alleen steeds verjaagd door die stomme zwarte vogels... Zullen wel kraaien geweest zijn. Foto's zijn helaas niet gelukt, kan met mn mobiel niet inzoomen...