en aangevreten..... nu is er een hap uit!!!!!!!
en nu moet ik een nieuw rijbewijs aan vragen...
Je zult ze toch af en toe wat...
Moderator: moderatorteam

jha maar ik was zo trots op mijn Nederlandse rijbewijs. hij ging nog een jaar mee..Elmo/maureen schreef:vreselijk he. Nou krijg je wel een pasje dat scheelt dan wel weer

en grappigKynoFocus schreef:Oef.... da's echt vervelend...

Maar die van mij doet zoiets niet.....KynoFocus schreef:Ja, zo lang het een ander overkomt natuurlijk

Dat heeft 'ie nog noooooooooit gedaan!Bonnie F schreef:Maar die van mij doet zoiets niet.....KynoFocus schreef:Ja, zo lang het een ander overkomt natuurlijk![]()
Die sloopt de hele tas...

het komt omdat ik thuis.. was..Bonnie F schreef:Maar die van mij doet zoiets niet.....KynoFocus schreef:Ja, zo lang het een ander overkomt natuurlijk![]()
Die sloopt de hele tas...

Inge schreef:Zo heeft Biène afgelopen zondag mijn werktelefoon geapporteerd. :N:
Ik had dit weekend de planningstelefoon dus was degene waarbij er eventueel ziekgemeld kon worden, telefoon moet ik dan dus bij me dragen.
Tijdens de training valt de telefoon uit mijn zak en voor ik hem op kon pakken had Biène hem al....kijk baas, knap hè? Heel knap Biène....alleen jammer dat het de telefoon van het werk is.![]()
Resultaat...een fikse tandafdruk aan de achterkant en aan de voorkant een scheurtje in het scherm en wat splinters van een luidsprekertje oid wat niet meer helemaal heel was. Telefoon doet het nog wel gelukkig.
Collega's moesten er wel om lachen, vriend van mijn bazin schoot ook in de lach toen ik het vertelede...bazin zelf heb ik nog niet gezien.![]()
Marouck had een paar weken geleden de lader van die telefoon al van zijn draad ontdaan toen ik 2 minuten boven was....gaat lekker dus.
geloof me die wil je niet.. :N:Margeeske schreef:Dat heeft 'ie nog noooooooooit gedaan!Bonnie F schreef:Maar die van mij doet zoiets niet.....KynoFocus schreef:Ja, zo lang het een ander overkomt natuurlijk![]()
Die sloopt de hele tas...![]()
En.. Je bedoelde dat het Roxy was? Ik hoor het al... Direct afgeven. Ik zal je m'n adres geven

ze zat in een hoekje verstopt dus ze keer eerder vanDusty schreef:en dan kijken ze ook nog zo lief/onschuldig/trots
![]()

Oh jawel, geloof meStormenRoxy schreef: geloof me die wil je niet.. :N:

ja die variant heb je ook nogStormenRoxy schreef:ze zat in een hoekje verstopt dus ze keer eerder vanDusty schreef:en dan kijken ze ook nog zo lief/onschuldig/trots
![]()
BETRAPT

Sanne!! schreef:Zo had ik een keer 20 euro op tafel laten liggen kom ik thuis 20 euro in stukjes op de grond...
De enige die thuis was dat was Zazoe maar nee die had het echt nie gedaan hoor hij lag gewoon op zijn kussen en keek naar de papiertjes met zon kop van hoe kan dit nou??![]()
Mijn ma naar het postkantoor we hebben thuis een geldwolf en die heeft dit briefje kapot gemaakt. Maar de mevrouw achter de balie kon het niet waarderen en vertelde mijn moeder dan ook vriendelijk dat ze het da maar weg moest gooien.
Wij alles aan elkaa geplakt en gewoon uit gegeven..
Bij het postkantoor

Sanne!! schreef:Zo had ik een keer 20 euro op tafel laten liggen kom ik thuis 20 euro in stukjes op de grond...
De enige die thuis was dat was Zazoe maar nee die had het echt nie gedaan hoor hij lag gewoon op zijn kussen en keek naar de papiertjes met zon kop van hoe kan dit nou??![]()
Mijn ma naar het postkantoor we hebben thuis een geldwolf en die heeft dit briefje kapot gemaakt. Maar de mevrouw achter de balie kon het niet waarderen en vertelde mijn moeder dan ook vriendelijk dat ze het da maar weg moest gooien.
Wij alles aan elkaa geplakt en gewoon uit gegeven..
Bij het postkantoor