Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wildvlees?

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Wildvlees?

Ongelezen bericht door Suuz! »

Even vraagje... Sorbonne heeft al jaren (sinds we m hebben) een plekje wildvlees op zijn poot.
Ik heb er toen naar laten kijken ooit, en toen zeiden ze, niks aan de hand, als ie er last van krijgt, weg laten halen.
Inmiddels zit ie er nog steeds, maar ik kijk het nog even aan, want dankzij de sneeuw heb ik wel het idee dat hij er meer
last van begint te krijgen (veel likken).

Maar nu viel me op dat hij ook in zijn nek, en op zijn rug een stukje wildvlees heeft zitten. Kan dit kwaad?
Hij wordt inmiddels natuurlijk wel al 8, maar goed, ik heb geen idee of dit kan duiden op iets, of dat het verder geen kwaad kan.
Het voelt op zijn rug nu voornamelijk aan als een kleine teek, en in zijn nek is het echt nog heel minimaal.

Aangezien ik gewoon niet van bultjes hou, toch maar even de vraag aan jullie. Het ziet er overigens precies zo uit als zijn andere stukje
wild vlees op zijn poot, alleen dan dus kleiner ;)
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Re: Wildvlees?

Ongelezen bericht door freskin »

Ik denk dat het op zich geen kwaad kan. Maar als hij er steeds aan gaat likken zou ik er toch over denken om het weg te laten halen. Misschien is het wel een soort wrat en besmet hij zichzelf steeds weer. Nu kunnen ze misschien nog makkelijk weggehaald worden.

Succes
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”