Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat een kwallebal is Berry toch. (nu 5 mnd)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Dianavdberkt
Zeer actief

Wat een kwallebal is Berry toch. (nu 5 mnd)

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

Om kwart voor 8 vanochtend alle honden de auto ingeladen en laten racen in de weilanden bij de dagopvang hier. Allemaal dol enthousiast en afgemat behalve natuurlijk weer Berry. Wat een kwallebal zeg. Zn moeder continu in dr kont bijten omdat hij niet bij de bal kon. En Amai natuurlijk stokstijf stilstaan ipv hem op zn donder te geven. wat een muts is het toch weer. Daarna heb ik Berry de bal gegeven en natuurlijk niet meer komen. Ik gewoon weggegaan met Amai maar komen ho maar. Gewoon een pat stelling. Waar ik ook heen ging Berry bleef gewoon waar hij was. Amai achter m aan gestuurd maar ook dat hielp niet. brokjes hielpen niet, gevlei hielp niet, dominant hier roepen hielp ook niet. Op een gegeven moment heb ik m eindelijk kunnen vangen en hem de auto weer ingepletterd. Wat een k..........berry. hihihi
Nu heb ik m in de dagopvang achtergelaten bij nog 3 jonge hondjes. Je dacht toch niet dat ie zich daar iets van aantrok he. neeeeeee natuurlijk niet. na 1 uurtje was ie het zat en begon tegen de hekwerken aan te klimmen. Jammer dan, ik heb m gewoon achtergelaten en ben met de andere honden naar huis gereden. Je kunt je niet voorstellen hoe stil het hier nu is ondanks de andere 5. Alles ligt te slapen. Zo zaaaaaaaaaaaaaaaalig.
Maar het hele maffe is dat ik m enorm mis. Nu al. Het is een heel akelig gevoel om m daar voor een paar uurtjes achter te laten. Nou ja, ik hoop dat ie daarna als ik m weer ophaal heeeeeeeeeeeeeeeeel enthousiast is als ie me weer ziet.
estelle

Re: Wat een kwallebal is Berry toch. (nu 5 mnd)

Ongelezen bericht door estelle »

haha Dat laatste zal je nog weleens vies tegen knnen vallen. :mrgreen:

Wij hebben ook een dagopvang gehad. Dan kwamen de baasjes hun hond ophalen. Deden we de kennel open en dan moest e niet denken dat die honden dolblij op hun baasjes afrende...welnee....die rende linea recta het veld op en zagen de baas vaak niet staan. Of ze haalden even snel een knuffel en vlogen dan het veld op, en baasje maar roepen. :engel:
Zelfs een aantal honden die gewoon niet de auto in wilden....
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Dat hoor ik ook wel ja, leuk dat ze het er hadden! :smile:
Hoop voor Berry dat hij het er ook leuk heeft!
kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

Bedan was op die leeftijd ook echt een kwallebak. Ging ik tijdens de pauze ze even uitlaten en dan niet meer te pakken krijgen. Kon ik een collega gaan vragen even naar buiten te komen om mijn hond te pakken, gelukkig trapte hij daar bijna altijd in. Na het werk wilde hij de kennel niet uit om de auto in te gaan. Ging ik de kennel in om hem daar te pakken vloog hij de kennel uit en stond op de parkeerplaats me aan te kijken maar komen ho maar. Oh wat heb ik hem vervloekt in die tijd. Maar het is allemaal goedgekomen. Hij is nu af en toe een kwallebak van 13 maanden.
Afbeelding
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

Ik heb Berry vanmiddag om 3 uur weer opgehaald en hij was super enthousiast dat ie me zag. Gelukkig maar. Een hele hoop gespring, gewauwel en ga maar door. Hij kwam keurig naar mij toe en liep heel erg snel naar de auto waar ik hem normaal in moet dwingen. Voorpootjes op de drempel en ik hoefde hem alleen maar een duwtje te geven. :lol1:

We kwamen thuis waar hij besnuffeld werdt door twee van onze andere honden. In zijn bench gestopt en hij heeft daar een paar uur geslapen. Eten gegeven en even uitgelaten en viel weer pardoes in slaap. Vanaf 3 uur vanmiddag heeft hij geloof ik een 10 minuten nog gespeeld en verder slaapt en droomt hij zalig.

Voor herhaling vatbaar: ik weet het niet. Je hebt er geen kind meer aan maar of hij voortaan luistert betwijfel ik.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”