Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
the missing link
Moderator: moderatorteam
-
muppie en co
- Actief
- Mijn ras(sen): rottweiler, greyhound en mix
the missing link
wie heeft er ervaring met het voedingssupplement the missing link?
-
mwillow
Re: the missing link
Dit product is sinds een paar jaar via Internetsites vanuit de UK te bestellen. Ik ken 2 ervaringen van honden met huidaandoeningen die niet zo geweldig zijn. En ik kan me dat indenken, want lijnzaad en een behoorlijke hoeveelheid gist kan allergische reacties opwekken.
Als ik de gehele ingrediëntenlijst bekijk, dan zou ik daar een aantal van accuut schrappen. De rest kan ik volop uit de verse voeding van mijn honden halen.
http://www.missinglinkproducts.com/arti ... usFormulas" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik de gehele ingrediëntenlijst bekijk, dan zou ik daar een aantal van accuut schrappen. De rest kan ik volop uit de verse voeding van mijn honden halen.
http://www.missinglinkproducts.com/arti ... usFormulas" onclick="window.open(this.href);return false;
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: the missing link
Lijnzaad moet eerst een heel proces ondergaan voordat een hond er iets nuttigs uit kan halen, het hondenlichaam (en ook mensenlichaam trouwens) moet ALA (vetzuur in lijnzaad) omzetten naar EPA-DHA en kan er dan pas iets mee, terwijl wanneer je bijvoorbeeld een goed visolie supplement gebruik deze EPA-DHA in directe vorm aanwezig is. Ik heb een tijdje geleden eens wat opzoekwerk gedaan omtrent omega 3 eieren, komen dus van kippen die men lijnzaad voert. Daar heb ik deze info van
Wat nog het vreemdste is aan die missing link, als je even kijkt naar de kattenvariant zie je dat ook daar het grootste ingredient lijnzaad is. Een kat kan ALA helemaal niet omzetten en is er dus compleet niets mee.
Wat nog het vreemdste is aan die missing link, als je even kijkt naar de kattenvariant zie je dat ook daar het grootste ingredient lijnzaad is. Een kat kan ALA helemaal niet omzetten en is er dus compleet niets mee.