Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heb je het koud schat?
Moderator: moderatorteam
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
-
M&E
Re: Heb je het koud schat?
a, lief stelletje. Ik heb ook twee stelletjes, zo klef dat ze met elkaar zijn he. 
- corason del perro
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb vorig jaar die gele gekocht met iets later een prachtige lotharinger. die twee waren echt enorm klef met elkaar ik kon daar zo van genieten.
Helaas is ze in Juni plots overleden. Toen heb ik in September Saartje opgehaald en tot nu toe was dat niet echt dikke mik. Die gele vind dat hij nogal eens moet laten zien dat hij de baas is. Dus ze leefde wel samen maar meer naast elkaar. Maar sinds het zo koud is groeien ze steeds meer naar elkaar toe
Dus met wat tijd zullen ze straks wel net zo verliefd zijn.
Helaas is ze in Juni plots overleden. Toen heb ik in September Saartje opgehaald en tot nu toe was dat niet echt dikke mik. Die gele vind dat hij nogal eens moet laten zien dat hij de baas is. Dus ze leefde wel samen maar meer naast elkaar. Maar sinds het zo koud is groeien ze steeds meer naar elkaar toe Dus met wat tijd zullen ze straks wel net zo verliefd zijn.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Oh wat een schatjes. Zo zijn ze wel leuk, nijnen, zo saampjes.

Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Contacteer:
Wat lief!!! Leuk dat konijntjes ook echt een vriendje nodig hebben!

http://www.Adebowale.nl
- corason del perro
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja konijntje horen echt niet alleen. Zeker als je merkt hoeveel ze aan elkaar hebben. Meer dan die 2 honden van mij.
-
heidie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier en kruising dalmatier
Always in my mind Beau, stacy en Breska
http://moteados.come2me.nl/ - Locatie: nijmegen
- Contacteer:
- pukkiepower
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising chihuahua
ahh gos lief hoor
hier liggen ze er ook zo lekker bij tegen elkaar aan, ze komen nu alleen niet in de sneeuw of op het balkon.

- corason del perro
- Zeer actief
- Contacteer:
- laura86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
- Contacteer:
corason del perro schreef:Ja konijntje horen echt niet alleen. Zeker als je merkt hoeveel ze aan elkaar hebben. Meer dan die 2 honden van mij.
Een uitzondering daargelaten
Wat een ontzettend leuk stel heb je. Ik zou er uren naar kunnen kijken.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Die van ons zijn veel minder lief, hoor.
Hij werkt en zij deelt de lakens uit
Maar ze liggen wel naast elkaar in de zon, soms
Hij werkt en zij deelt de lakens uit
Maar ze liggen wel naast elkaar in de zon, soms
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
Leuke foto's. wij hebben ook twee dwergjes. Ik schat dat ze nu rond de 5 jaar zijn en ze zijn stapel op elkaar. Twee vrouwtjes. Zitten ook altijd buiten met ren en binnenhok met stro. Ik laat ze ook buiten. Zitten goed in de vacht.
Ik ben alleen bang dat als er ooit een dood gaat hoe het dan moet
ik wil geen konijn alleen maar ik wil ook geen nieuwe erbij. Na deze konijntjes komen er geen nieuwe weer hebben we besloten, maar ja, alleen is ook alleen, koppel je ze weer met een ander en er gaat weer een dood dan blijf je dus bezig.
Ik vind konijntjes hartstikke leuk hoor, maar wij gaan het aantal dieren wat afbouwen. (zegt ze nu
). Er komt in ieder geval niets meer bij.
Ik ben alleen bang dat als er ooit een dood gaat hoe het dan moet
Ik vind konijntjes hartstikke leuk hoor, maar wij gaan het aantal dieren wat afbouwen. (zegt ze nu

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- laura86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
- Contacteer:
Misschien een herplaatsertje dan, die zijn er genoeg
Maar tenzij ze beiden opgegeten worden door een kat ofzo, zal je het probleem toch houden.
Maar tenzij ze beiden opgegeten worden door een kat ofzo, zal je het probleem toch houden.
- corason del perro
- Zeer actief
- Contacteer:
Na de dood van onze lotharinger heb ik besloten dat ik hoogst waarschijnlijk na deze konijnen geen konijnen meer wil. Ik heb het heel zwaar gehad met het feidt dat Foxy niet meer te redden was en binnen een dag dood ondanks alles wat ik geprobeerd heb bij de DA. Ik hoorde toen van mensen die vaak konijnen gehad hebben dat soms de hele groep in een dag weg kon zijn. Zo snel gaat dat. Maargoed ik wou inderdaad Chico ook niet alleen laten zitten en heb toen een maatje gezocht via herplaatsing van ongeveer dezelfde leeftijd. Omdat ik ze zo lang mogelijk bij elkaar wil laten en dat er dan niet weer 1 overblijft alleen. Vlaamse reuzen kom je erg weinig tegen in de opvang maar vooral kleine konijnen zoeken ook op oudere leeftijd een plekje. Dus als er eentje bij je weg zou vallen zou ik even in de gaten houden of de ander nog helemaal gezond en fit is als dit zo is zou ik een herplaatser aanraden. Misschien wel even afspreken dat het nieuwe konijntje terug kan als het echt niet samen zou gaan.Jacky schreef:Leuke foto's. wij hebben ook twee dwergjes. Ik schat dat ze nu rond de 5 jaar zijn en ze zijn stapel op elkaar. Twee vrouwtjes. Zitten ook altijd buiten met ren en binnenhok met stro. Ik laat ze ook buiten. Zitten goed in de vacht.
Ik ben alleen bang dat als er ooit een dood gaat hoe het dan moetik wil geen konijn alleen maar ik wil ook geen nieuwe erbij. Na deze konijntjes komen er geen nieuwe weer hebben we besloten, maar ja, alleen is ook alleen, koppel je ze weer met een ander en er gaat weer een dood dan blijf je dus bezig.
Ik vind konijntjes hartstikke leuk hoor, maar wij gaan het aantal dieren wat afbouwen. (zegt ze nu). Er komt in ieder geval niets meer bij.
-
Brigitte
- Zeer actief
Wat een prachtig stel 
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
kijk even in de koffiehoekcorason del perro schreef:Na de dood van onze lotharinger heb ik besloten dat ik hoogst waarschijnlijk na deze konijnen geen konijnen meer wil. Ik heb het heel zwaar gehad met het feidt dat Foxy niet meer te redden was en binnen een dag dood ondanks alles wat ik geprobeerd heb bij de DA. Ik hoorde toen van mensen die vaak konijnen gehad hebben dat soms de hele groep in een dag weg kon zijn. Zo snel gaat dat. Maargoed ik wou inderdaad Chico ook niet alleen laten zitten en heb toen een maatje gezocht via herplaatsing van ongeveer dezelfde leeftijd. Omdat ik ze zo lang mogelijk bij elkaar wil laten en dat er dan niet weer 1 overblijft alleen. Vlaamse reuzen kom je erg weinig tegen in de opvang maar vooral kleine konijnen zoeken ook op oudere leeftijd een plekje. Dus als er eentje bij je weg zou vallen zou ik even in de gaten houden of de ander nog helemaal gezond en fit is als dit zo is zou ik een herplaatser aanraden. Misschien wel even afspreken dat het nieuwe konijntje terug kan als het echt niet samen zou gaan.Jacky schreef:Leuke foto's. wij hebben ook twee dwergjes. Ik schat dat ze nu rond de 5 jaar zijn en ze zijn stapel op elkaar. Twee vrouwtjes. Zitten ook altijd buiten met ren en binnenhok met stro. Ik laat ze ook buiten. Zitten goed in de vacht.
Ik ben alleen bang dat als er ooit een dood gaat hoe het dan moetik wil geen konijn alleen maar ik wil ook geen nieuwe erbij. Na deze konijntjes komen er geen nieuwe weer hebben we besloten, maar ja, alleen is ook alleen, koppel je ze weer met een ander en er gaat weer een dood dan blijf je dus bezig.
Ik vind konijntjes hartstikke leuk hoor, maar wij gaan het aantal dieren wat afbouwen. (zegt ze nu). Er komt in ieder geval niets meer bij.

Odin 2001-2013
Ivan 2001