Pfoe.. wat ben ik een tijd niet online geweest zeg! In die tijd is er wel veel gebeurd. Floyd is ontzettend gegroeid en heeft nu ongeveer het formaat van een labrador. Ook heeft hij de puppycursus met succes afgerond en hebben we nog steeds hulphonden/therapiehonden training aan huis. Hij kent nu al heel erg veel commando's, en natuurlijk zijn twist en pang de leukste

Ook is Floyd al een keer naar de trimmer geweest, we schrokken ons dood toen we terug kwamen :N: Floyd is natuurlijk ons eerste hondje, en het hondje wat eerst leuk op een teddybeer kwam terug als.. tja.. het was vooral bij z'n koppie en buik erg kort :bigsmile: Gelukkig begint het nu weer aardig te groeien. Ook qua allergie gaat het top! Mijn vader heeft nergens last van. We hebben nog steeds erg veel contact met de fokker, wij houden haar op de hoogte en zij houd ons op de hoogte. 17 januari gaan we meelopen met een heuze ''doodlewandeling'' waar we hopelijk veel familieleden van Floyd gaan zien. Rond eind januari / begin februari komt de fokker uit Amerika om een grote ''Dutch-doodleparty'' te gaan vieren. We kijken er erg naar uit!

Zo, ik hoop jullie weer genoeg bijgepraat te hebben, als jullie nog vragen hebben stel ze gerust!
Groetjes,
Anne & Floyd
PS: Ik weet niet of ik dit wel mag of in deze FQ mag posten... Anders mag er natuurlijk een slotje op