Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kleine katertjes worden groot

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

kitty
Zeer actief
Mijn ras(sen): schapendoes
Aantal honden: 5
Contacteer:

kleine katertjes worden groot

Ongelezen bericht door kitty »

Hier de eerste keer dat Jasmijn onze Kater Zwieber zag, nauwlettend in de gaten gehouden door een bekende forumhond :wink:

Afbeelding

Thuis werd hij meteen geadopteerd door de haarballen

Afbeelding

hij werd knapper en knapper

Afbeelding

hij oefende en oefende

Afbeelding

maar het is gelukt......... hij vangt zijn eigen maaltijden

Afbeelding

Whera, het is een wereldkat! Hij brengt knap wat leven in in huis terwijl we toch best wat gewend waren met een kind, 4 honden en een kat :mrgreen:
chrico
Zeer actief

Re: kleine katertjes worden groot

Ongelezen bericht door chrico »

:smile: goed opgevoed he :smile: het zijn allemaal van die levenslustige draken die voor de duvel niet bang zijn :mrgreen:

Mijn ukkepukkie word groot, echt al een stoere kat :I: Het allerkleinste wurmpje was hij maar daar is weinig van te zien nog :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Dat oefenen op de honden heeft wel z'n vruchten afgeworpen. Handig zo'n kat die z'n eigen barf-maaltijdjes vangt :mrgreen:
kitty
Zeer actief
Contacteer:

chrico schreef::smile: goed opgevoed he :smile: het zijn allemaal van die levenslustige draken die voor de duvel niet bang zijn :mrgreen:

Mijn ukkepukkie word groot, echt al een stoere kat :I: Het allerkleinste wurmpje was hij maar daar is weinig van te zien nog :mrgreen:

Hij is geweldig opgevoed :roll: Hij is na heel wat moeite eindelijk gestopt met het zuigen aan doezentepels :wink: De andere poes in huis wordt maf van hem, hij is nogal dol op haar en hij overdrijft wat in zijn reactie's :mrgreen:
Verder zit hij constant bovenin de kerstboom tegenwoordig :N:
Maar ik moet inderdaad het eerst nog tegenkomen waar hij bang van is, hij is superstoer :pffff:
kitty
Zeer actief
Contacteer:

veertje schreef:Dat oefenen op de honden heeft wel z'n vruchten afgeworpen. Handig zo'n kat die z'n eigen barf-maaltijdjes vangt :mrgreen:

Zeker handig :ok: Hij eet geregeld kvv maar je doet hem toch het meest plezier met een lekker lapje spiervlees.
Die maffe kat eet zelfs met de honden mee als ze lamspens krijgen in de tuin, de meeste katten die ik ken houden niet van pens maar hij gaat rustig met een paar ons vuile pens aan de haal :smile: Als ik vlees in portie's maak om in te vriezen voor de honden is hij een prima hulp :mrgreen:
Sepje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Weimaraner
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Sepje »

:smile: Wat een leukerd zeg!!!
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”