Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Nadat ik Menneke in heb moeten laten slapen kon ik het toch niet laten om weer een nieuwe vogel te kopen.
En de dag is aangebroken.
Vanaf vandaag is dit mijn nieuwe vogel:
Zijn naam is Google maar kan volgende week gerust anders zijn omdat ik er nog niet helemaal uit ben.
Laatst gewijzigd door Sanne!! op 29 dec 2009 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Voorlopig maak ik deze even tam.
En dan kijk ik hoe hij is. Voelt hij zich gelukkig dan niet. Merk ik ook maar enigzins dat hij zich eenzaam voelt krijgt hij er een vriendje bij.
maar ik hoop wel dat ik er 1 bij mag. Maar eerst even deze tam maken.
Ik heb andere takken gekocht voor in zijn kooi en terwijl ik die stokken aan het verwisselen was heb ik hem vanuit de kooi op mijn vinger gezet en op zijn speelboom gezet. Ik had nooit verwacht dat hij bleef zitten maar hij bleef toch zitten.
Ik dacht even snel een foto maken maar zelfs toen bleef hij nog zitten dus ik zal ze even met jullie delen:
Knappe birdie hoor! Ik vind grasparkieten wel erg leuk, maar nog leuker met meer. Ik hoop dus voor je dat je er één bij mag. Niet dat mijn mening ertoe doet, haha.
groetjes Madelief en Yanthe Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013