Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voor de tweede keer

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

hondeponnetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog
Aantal honden: 2

Voor de tweede keer

Ongelezen bericht door hondeponnetje »

Tjonge jonge wat een geluk weer :boos: Ik neem altijd ballen, frisbees en ander speel materiaal mee naar het park zodat die twee draken niet met stokken aan komen zetten omdat ik dat dat té gevaarlijk vind en nou verdorie heeft Biru zich voor de tweede keer verwond aan een stok die op het veld lag en omhoog wipte terwijl zij haar frisbee wilde vangen.
De vorige keer liep ze hierbij een beschadigd oog op. Ik schrok me het zuur toen ze terug kwam met haar frisbee en er bloed uit haar oog kwam. Ik had het ongelukje niet zien gebeuren maar wist wel waar ze ongeveer de frisbee gevangen had en toen ik daar ging kijken lag er een stok. Waarschijnlijk heeft ze erop gestaan zodat hij in haar oog terecht is gekomen. Gelukkig waren de beschadigingen niet blijvend.
Vandaag zag ik het wel gebeuren, ik zag een stok omhoog komen en ze piepte erbij. Ik dacht dat die stok in der buik stak dus ik heel haar buik afgezocht maar kon niks vinden. Even later zag ik dat ze bloed in haar mondhoek had en toen ik het beter ging bekijken zag ik in haar wang een flinke beschadiging, ik dacht een gat te zien en voelen maar thuis bleek het gelukkig een schaafwond te zijn.
Toch heel vervelend en ik zal het ff in de gaten houden maar wat baal ik van al die mensen die stokken gooien met hun honden. Ik kan toch moeilijk eerst heel dat veld gaan ontstokken voor we kunnen spelen? Ik zal wel moeten denk ik :boos:

Maar ben allang blij dat mn meisie niet wéér naar de da moest.
Afbeelding
met dank aan Twinkel
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Voor de tweede keer

Ongelezen bericht door *Esther »

Tssss.....wat een pech! En zeker als je er altijd op let.....Hele volksstammen lopen te sjouwen met stokken.
Op cursus vertellen we het ook. Meegemaakt dat een stok dwars doormidden ging in de bek omdat de hond tussen 2 bomen door wilde lopen. Dus geen stokken meer.
Dit is niet eerlijk voor je hondje :boos:
Lin&Noa
Zeer actief
Mijn ras(sen): JR x dwergpincher.

Ongelezen bericht door Lin&Noa »

Ik denk dat de kans om de jackpot te winnen net zo groot is als wat er bij jouw hond gebeurt... Koop een lot! :E:
Afbeelding
Helianthe
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kruising Duitse Staander en Cane Corso
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Helianthe »

Lin&Noa schreef:Ik denk dat de kans om de jackpot te winnen net zo groot is als wat er bij jouw hond gebeurt... Koop een lot! :E:
:smile:

Ik denk dat dergelijke vervelende ongelukjes (evt. met heel vervelende afloop) nauwelijks zijn te voorkomen.
Hugo dendert regelmatig dwars door het bos, langs de paden weliswaar, waar heel veel takken zwerven...
Die zijn daar door niemand neergelegd toch?
Hij wil ook nog wel eens een takje pakken van een metertje of 4 :F: hij weet inmiddels zelfs ons te ontwijken...meestal... :oohja:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”