De vorige keer liep ze hierbij een beschadigd oog op. Ik schrok me het zuur toen ze terug kwam met haar frisbee en er bloed uit haar oog kwam. Ik had het ongelukje niet zien gebeuren maar wist wel waar ze ongeveer de frisbee gevangen had en toen ik daar ging kijken lag er een stok. Waarschijnlijk heeft ze erop gestaan zodat hij in haar oog terecht is gekomen. Gelukkig waren de beschadigingen niet blijvend.
Vandaag zag ik het wel gebeuren, ik zag een stok omhoog komen en ze piepte erbij. Ik dacht dat die stok in der buik stak dus ik heel haar buik afgezocht maar kon niks vinden. Even later zag ik dat ze bloed in haar mondhoek had en toen ik het beter ging bekijken zag ik in haar wang een flinke beschadiging, ik dacht een gat te zien en voelen maar thuis bleek het gelukkig een schaafwond te zijn.
Toch heel vervelend en ik zal het ff in de gaten houden maar wat baal ik van al die mensen die stokken gooien met hun honden. Ik kan toch moeilijk eerst heel dat veld gaan ontstokken voor we kunnen spelen? Ik zal wel moeten denk ik
Maar ben allang blij dat mn meisie niet wéér naar de da moest.