Voor degenen die mij nog kennen; hopelijk gaat het goed met jullie en jullie honden. Ik zal zo weer eens bijlezen en wat foto's bekijken. Ik wens jullie hierbij alvast hele fijne feestdagen!
Ik volg momenteel een HBO-opleiding en zit in het tweede jaar van deze opleiding. Dit jaar werken we aan een ondernemingsplan voor een (fictief) op te starten bedrijf.
Een studiegenootje van mij heeft de lang gekoesterde wens om een hondengedragscentrum op te zetten en schrijft daarom een ondernemingsplan over dit onderwerp.
Ik kreeg de volgende mail van haar:
"Hallo allemaal,
Zoals sommigen wellicht weten, ben ik bezig met het 2e jaar van een deeltijdopleiding (Management Economie & Recht). Onderdeel van deze opleiding is een groepsopdracht, waarbij een strategisch plan opgezet dient te worden.
Onze projectgroep heeft als doel de haalbaarheid van een hondengedragscentrum te onderzoeken. Om hier iets over te kunnen zeggen, is een (kort) veldonderzoek gewenst.
In dit onderzoek wordt onderscheid gemaakt tussen hondeneigenaren die wel en geen hondentraining hebben gevolgd.
Nu ben ik van elke groep naar minimaal 15 personen op zoek, die volgende week een korte enquête zouden willen invullen. (zelf of door een familielid, kennis, collega, etc.). Mijn vraag is of jullie deze week kunnen laten weten of jullie (of familie, vrienden etc.) in 1 van bovenstaande groepen vallen (wel of geen hondentraining gevolgd) en of je een enquête wil (laten) invullen.
Volgende week zal ik dan de enquête toesturen.
Alvast bedankt voor jullie reactie. (je zou me er erg mee helpen! )
groeten ..."
Zijn er hier misschien mensen die haar willen helpen door de enquete in te vullen? Stuur me dan in een PB even je e-mailadres, dan ontvang je binnenkort de enquete.
Dank jullie wel!