Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
saneren
Moderator: moderatorteam
-
miekmiek
saneren
't kind is verdorie nog geen drie jaar en de boel moet al gesaneerd worden.
Miah heeft vreselijk veel last van tandsteen en komende maandag wordt dat weggehaald. Ze zit nu aan de AB tegen ontstoken tandvlees. Als alles weg is ga ik proberen om het vervolgens zelf bij te houden, zijn er meer mensen die dit bij hun hond doen en zo ja; hoe doen jullie dat? Mijn DA raadde mij zo'n stokje aan waar je ook je nagelriemen mee terug kan duwen.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Re: saneren
oei, das niet zo mooi Miek
ik heb zo'n tandenkrabber idd, ik gebruik hem niet veel, maar soms voor de achterste kiezen is het wat nodig.
is wel vrij scherp, dus je moet er wel mee om kunnen gaan, niet bang zijn, en Miah mot wel leren meewerken, maar goed, beter het zelf bij kunnen houden, dan steeds last
ik heb zo'n tandenkrabber idd, ik gebruik hem niet veel, maar soms voor de achterste kiezen is het wat nodig.
is wel vrij scherp, dus je moet er wel mee om kunnen gaan, niet bang zijn, en Miah mot wel leren meewerken, maar goed, beter het zelf bij kunnen houden, dan steeds last
- angelmelati
- Zeer actief
Onze trimmer doet het bij onze honden, wanneer ze voor een wasbeurt komen gelijk de nageltjes en tandsteen erbij
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Rana had (heeft) ook erg snel veel aanslag.
Ik poets haar tanden dagelijks.
In het begin moest ik nog wel eens krabben met zo'n tandsteenkrabbertje maar tegenwoordig blijkt het dagelijks poetsen voldoende te zijn
Ik poets haar tanden dagelijks.
In het begin moest ik nog wel eens krabben met zo'n tandsteenkrabbertje maar tegenwoordig blijkt het dagelijks poetsen voldoende te zijn
-
miekmiek
ook zo'n tandenkrabber van staal zoals nanna bedoeld? Miah laat het van mij makkelijk toe (na wat geworstelyamie schreef:oei, das niet zo mooi Miek![]()
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ja, zoiets:miekmiek schreef:ook zo'n tandenkrabber van staal zoals nanna bedoeld? Miah laat het van mij makkelijk toe (na wat geworstelyamie schreef:oei, das niet zo mooi Miek![]()
is wel vrij scherp, dus je moet er wel mee om kunnen gaan, niet bang zijn, en Miah mot wel leren meewerken, maar goed, beter het zelf bij kunnen houden, dan steeds last) dus dat komt wel goed.
http://www.k9shop.nl/dagelijkse-verzorg ... abber.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
miekmiek
okey, dat zal ik halen. thanks!
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Belle heeft ook snel aanslag op haar gebit. Het helpt bij haar wel als ze regelmatig vers botten (lamsribben o.i.d.) eet.
Sterkte maandag. Moet ze onder narcose?
Sterkte maandag. Moet ze onder narcose?
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
-
miekmiek
een roesje. ik mag bij haar blijven tot ze onder zeil is.
DA was wel erg eerlijk trouwens, verzekerde me om zeker niet 'al die rotzooi uit de winkel te kopen, want dat helpt toch niet'. Niet dat ik dat deed, maar toch even prettig om te weten dat hij dat ook vind. Verder zei hij dat tandenpoetsen wel iets zou kunnen helpen, maar dat een krabber beter werkt.
DA was wel erg eerlijk trouwens, verzekerde me om zeker niet 'al die rotzooi uit de winkel te kopen, want dat helpt toch niet'. Niet dat ik dat deed, maar toch even prettig om te weten dat hij dat ook vind. Verder zei hij dat tandenpoetsen wel iets zou kunnen helpen, maar dat een krabber beter werkt.
-
Melanie 74
Arme Miah, een dikke knuffel voor haar.
Ik geef kvv en daarnaast wel eens kippennekjes zodat ze moeten kauwen en hun tanden daarmee schoon houden.
Ik kreeg als tip, om waterstofperoxide (3%) nog verder te verdunnen met water en met een gaasje zo de tanden in te wrijven.
Hierbij blijven ze schoon bij.
Ik geef kvv en daarnaast wel eens kippennekjes zodat ze moeten kauwen en hun tanden daarmee schoon houden.
Ik kreeg als tip, om waterstofperoxide (3%) nog verder te verdunnen met water en met een gaasje zo de tanden in te wrijven.
Hierbij blijven ze schoon bij.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Nee, liever alleen dat wat zij verkopen zeker? Hoe eerlijkmiekmiek schreef:een roesje. ik mag bij haar blijven tot ze onder zeil is.
-
miekmiek
ze verkopen geen snack's ofzo. het is een heerlijk nuchtere polderdierenarts. Hij zei ook dat ik het voortaan zelf moet doen, dus dat is niet echt geldklopperij
ik voer trouwens prins sensitive (voor tommie) brokken.
die lap pens moest ik toch maar eens aan gaan geloven denk ik.
die lap pens moest ik toch maar eens aan gaan geloven denk ik.