Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dagelijkse honden.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Rhiannon
Zeer actief

Dagelijkse honden.

Ongelezen bericht door Rhiannon »

Ik kom zo'n beetje iedere dag dezelfde honden tegen.
In de ochtend kom ik als eerste een border collie tegen die iedere dag mee naar school rent.
Dan passeer ik een oudere vrouw met een zeer oude stabij die veelste zwaar is en nog trager loopt als de vrouw.
Op het veldje van school zie ik iedere dag een vrouw lopen met twee jonge weimaraners een maand of 5 oud zijn ze nu twee reutjes.
Op weg naar huis zie ik een vrouw een bruine labrador aan zijn halsband de weg oversleuren elke dag.
Dan passeer ik nog een bruine lab die alleen maar op een stukje gras mag lopen terwijl zijn baas bij de voordeur een sjekie staat te paffen.
Als ik dan rond de klok van 11 mijn eigen honden uitlaat tref ik altijd een vrouw met een spaniel die naar het veldje tegen over haar huis loopt en daar een bal gooit een keer of tig en daarna weer naar binnen sjokt.
Ik kom ook altijd een oud duitse herder tegen die los loopt met zijn baas en met zijn vrouwtje aan de lijn met een muilkorf :denken:
Ook komt altijd een buurvrouw langs lopen met haar kruising kees vlinderhondje van 13 :I: .
En soms kom ik een Am bull tegen die bij het zien van andere honden tussen de benen geklemd word.

Wat zien jullie op een dag aan honden voorbij komen ?
Frederiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1

Re: Dagelijkse honden.

Ongelezen bericht door Frederiek »

De miniteckelreu van een jaar oud die graag speels in Hades zijn oren hapt. Als hij helemaal rechtop op z'n achterpootjes staat kan hij er net bij als Hades z'n kop laag houdt :mrgreen: . De twee leuke Franse bullen van een mevrouw, eentje daarvan loopt constant te knorren, de andere komt altijd knuffeltjes halen. De twee niet leuke (ze lopen los en zijn nogal agressief naar Hades :ugh: ) Franse bullen van een meneer, hij roept ze op een gegeven moment wel, maar pas nadat ze grommend op Hades zijn afgerend. Zij lopen los, Hades zit aan de riem hier bij de korte rondjes. Daar loopt ook een Ambull-dame bij, maar die doet lekker haar eigen ding.

Nog een mevrouw met een bordercollie die dol is op mensen, maar niet op honden en zeker niet op Hades. Erg vervelend, want Hades is werkelijk idolaat van hem. Die vrouw vindt Hades volgens mij stiekem wel een schatje, maar ze moet altijd wel even benadrukken dat hij wel wat enthousiast/druk is. Maar goed, zij doet zelf ook vaak echt 'oetsjekoetsjiehallopuppeHadesje' tegen hem, dus ik vind het niet zo vreemd dat hij haar dan erg leuk gaat vinden :mrgreen: . Verder een mevrouw met een bruine lab en een soort herderkruising, gok ik. En nog een mevrouw met een soortement van stabijkruising en een kooikertje. Het kooikertje vindt Hades een beetje eng, maar het gaat steeds beter. Die mevrouw vindt Hades gelukkig wel leuk. 'Is niet eng, dat is Hades toch maar? Zie je, helemaal niet eng!'

Verder nog twee spaanse podenco-kruisingen die bij elkaar horen, je hoort ze vaak van verre aankomen. De reu daarvan is niet zo gecharmeerd van Hades, we kruising elkaar altijd op een afstandje. Een meneer met een stafford die al meermaals heeft gevraagd of Hades zijn ballen nog heeft, want dan gaat dat niet goedkomen met passeren. Toen ik Hades laatst liet zitten zodat hij op een afstandje langs kon lopen bleef zijn hond maar staan fixeren en ging hij een vrolijk verhaal houden over het feit dat zijn hond zo dominant was en dat hij nu de mijne aan het testen was onder het motto 'wat een prachtig gedrag'. Hades bleef gewoon netjes zitten, hij keek wel terug maar meer van 'wat doe jij in godsnaam?'. Heb uiteindelijk maar geroepen dat het misschien handiger zou zijn als hij gewoon zou doorlopen :piew: . Nog een stel met een DSR, beetje hyper maar wel een heel lief beestje. Oh, en het meisje met de dwergpinschers, dat zijn ook wel grappige hondjes.

Ik kom hier wel meer honden tegen, maar deze bijna dagelijks.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Afgezien van het feit dat ik niet loop kom ik op weg naar werk en school wel tegen:

twee witte Maltezer reutjes, een Dobermann teef, een oude keeshond met een nog oudere mevrouw die altijd even zwaait en veel erfhonden.. :mrgreen:
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

's Ochtends helemaal geen. Heerlijk. Daarna afhankelijk waar en hoe laat ik ga lopen. Ben zelf niet van de regelmaat en let eigenlijk ook niet op wie ik wanneer tegenkom. Ik vind het heerlijk om bezig te zijn met de honden als we ergens lopen. Spelletjes doen, gehoorzaamheidsoefeningetje en ben niet zo bezig met de omgeving.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Een wat oudere man met zijn twee teckels.
Een bejaarde man die voetje voor voetje met zijn ook al bejaarde Cocker loopt, zo lief om te zien. :love:
De overbuurman met lief husseltje Vinnie. :I:
De overbuurvrouw met haar uit de kluiten gewassen Ambull reu. :mrgreen:

En een of andere eikel met zijn altijd loslopende Sheltie in de woonwijk. :neenee:
Een man op de fiets met z'n loslopende rr reu.
Een vrouw die haar erg jong rr reu nauwelijks kan houden omdat hij zo uitvalt..

Deze kom ik regelmatig tegen. :cool2:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ruwharige teckels (formaat groot) Harrie en Janssuh, jack russeltje Rakkertje, zwarte labradors, golden retrievers, border terriers zijn hier ook in. Australische herder en het kleine formaat ervan (weet niet hoe die heet), af en toe een Newfoundlander met vriendinnetje dwergkees, border collies, bearded collies, wat jachthonden (ben d'r niet thuis in dus weet niet welk merk....), oh wacht ook af en toe een amerikaanse bulldog oh en Skip nog een kooikerhondje en dan vergeet ik nog het liefste Yorkshire Terriertje dat je ooit hebt gezien, Tessa'tje, oh dan ook nog de Shi tzu's bij het bejaardentehuis. Eigenlijk dus best wel veel.

Gelukkig komen we ze niet allemaal tegelijkertijd tegen :lol1: Ligt er maar aan welk rondje we gaan lopen.
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

Eigenlijk bijna niets. De buurt hier is nogal bang voor onze herders omdat het er behoorlijk veel zijn en lopen meestal een blokje om. :ok:

Buiten dat laad ik ze in de ochtend alle 6 in de auto en rij dan naar de weilanden waar ik ze paarsgewijs laat rennen en vliegen.
Kimsjen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua

Ongelezen bericht door Kimsjen »

Ik kom vaak jack russels tegen. Het valt me de laatste tijd echt op hoeveel er eigenlijk wel niet van rondlopen. Vind het echt leuke hondjes.
Karin
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Karin »

niks, ik laad ze smorgens en eind van de dag in de auto rijd naar de staatsbossen en zie daar niemand :mrgreen:
groetjes Karin en een poot van kesh, Shia, Muk en Mate
Afbeelding
saffie
Zeer actief

Ongelezen bericht door saffie »

Ik loop op wisselende tijden dus ik kom nooit dagelijk dezelfde honden tegen.

Ik kom regelmatig een vrouw tegen die vijf honden heeft: een maltezer, soort mini-beagle, kruising jack russel, onherleidbare middelgrote hond en een Newfoundlander. Ze loopt altijd eerst een bosronde met de kleintjes en dan met de groten. Ik vind het altijd een leuk bij elkaar geraapt gezelschap, het zijn bijna allemaal herplaatsers en elke hond heeft een verhaal.

En zo zijn er nog veel meer, maar het ligt er maar net aan op welke tijden ik loop.

Toen ik nog bij de post werkte kwam ik wel vaak elke keer als ik werkte dezelfde honden tegen in 'mijn' wijk. Sommige 'moest' ik elke dag even aaien en andere juist weer niet :mrgreen:
Ik weet vooral nog een heel klein kooikerhondje die zichzelf uitliet. In het begin blafte ze me heel erg aan maar uiteindelijk werden we vriendjes en kwam ze meteen aanrennen als ik de fiets neerzette om 'haar' straat te doen en dan liep ze een stukje met me mee.
Saskia en Saffie. Boy 2000-2014
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Als ik niks tegen kom, is mijn dag weer goed :cheer:
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

We zijn op zulke wisselende tijden buiten en (ook nog op verschillende plekken) dat we niet steeds dezelfde mensen en honden tegen komen.

Dat was op ons vorige adres wel anders. Daar hadden we een uitlaat/uitren parkje c.q. singel voor de deur en daar kwamen we heel vaak dezelfde mensen met honden tegen. We hadden toen nog alleen Billy en die gelegenheids-roedeltjes waren wel leuk. Alleen dat kletsen met de bazen die er bij hoorden, daar had ik niet altijd zin in... :oeps:
Afbeelding
Kaiou
Zeer actief
Mijn ras(sen): Barbet

Ongelezen bericht door Kaiou »

Ik woon in een buitenwijk van Rotterdam en kom tegen..........veel (gelukkig niet allemaal tegelijk, ik loop op verschillende tijden :mrgreen: )!
Wel 6 engelse cockers (3 blauwschimmels, een zwarte, een black & tan en een chocolat) van 5 verschillende mensen, een kneiter van een mechelaar met een vreemde man aan de lijn (ga ik voor opzij), een hussel, een dwerg schnauzer, 3 kaninchenteckels, een heidewachtel, een stabij, een pembroke corgi (in de buurt wel genoemd de worst op pootjes, acht wat is dat beest dik :( ), twee mensen met een newfoundlander (een zwarte en een bruine), een leonberger en niet te vergeten wel 3 labradoodles :D
Afbeelding
Ellepel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...

Ongelezen bericht door Ellepel »

ik hoop tijdens de wandeling altijd zo weinig moelijk tegen te komen...maar zo daags zie ik hier een Boerenfox voorbij wandelen, omdat ik hier al zolang woon wet ik dat het zijn derde hond is en hij altijd zielige scharminkeltjes opneemt :ok: ,een bruine lab, een zwarte lab, een mechelaar, leuke hond trouwens, altijd met ene bal in de bek,een jonge boxer, een kruising shih tzu gevalletje,kruising Bouvier, en op mijn werk wordt ik dan nog eens bedolven onder de Rottweilers :mrgreen:
Afbeelding
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Van alles, maar Caja probeert het altijd zo veel mogelijk te ontwijken.
's morgens wisselend. 's middags meestal een kruising en een amstaff en 's avonds meestal een schapendoes, een kleine kruising en een groenendaler.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Ik loop op verschillende plekken op verschillende tijden. Ken dus maar een handjevol honden in de buurt. Het meeste kom ik een teckel reutje tegen waar Bram een schijthekel aan heeft. Hondje doet werkelijk niks verkeerd in mijn ogen, maar vanaf pup moet Bram hem niet. Hij gaat dus standaard aan de lijn.

Twee Labradors en een buitenlandertje zien we ook wel zo eens in de week. Dat zijn vriendjes van vooral Bram. De HH's zijn helaas verhuisd, die kwam ik vaak tegen. O ja, en nog een Duitse Herder die aan de lijn heel onaardig doet, maar los heel vriendelijk is. Dat was het wel zo'n beetje. Ik 'ken' veel meer honden in de buurt, maar die kom ik zeker niet wekelijks tegen. Bijvoorbeeld drie Mechelaars, drie Weimaraner, een klein zwart hondje en een Mechelkruising. O ja, ik kom wel vaak een Cocker Spaniel tegen tijdens het laatste rondje.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Op een doordeweekse ochtend meestal alleen een poedeltje. Verder loop ik bijna altijd helemaal alleen tussen 7 en 8.
In het weekend en/of 's middags komen we wel veel honden tegen als ik de losloopplekken opzoek. Aangezien we de meesten regelmatig zien heeft Vera nu besloten dat dat allemaal vrienden zijn, en gaat ze allemaal begroeten. Vooral de bazen natuurlijk. Dus contactgestoord rondlopen is onmogelijk geworden :mrgreen: Ze heeft ook wel wat speelvriendjes gemaakt ondertussen, dus het is niet alleen maar dat zij gaat begroeten, dat scheelt :engel:
Saar vindt het allemaal wel best, en probeert bij bepaalde 'bekenden' snoepies af te troggelen.
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Eigenlijk weinig tot geen honden, ligt eraan waar ik heen ga.
Op het stuk waar ik honden tegen kan komen kom ik wel eens een eng mens tegen met een herder :mrgreen: een keeshond, een cane corso en een bastaard herder.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
hovawart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawarts

Ongelezen bericht door hovawart »

Wij komen om 5.30 uur nooit een HOND tegen :mrgreen:
Simone Spanje
Actief
Mijn ras(sen): Franse Bulldog

Ongelezen bericht door Simone Spanje »

`s Ochtends niks eigenlijk....Af en toe een hyper actieve Dalmatier. Leuk beest.

`s Middags een Golden reu.... Met een heel vervelend vrouwtje erbij :hmmm: Een heel leuk Schnauzertje. Wil altijd spelen en dat komt goed uit: Mijn Thomas wil dat ook altijd! :lol1:
En zeker wel 4 vuilnisbakjes waarvan 2 irritante keffertjes en 2 schatjes :I:

`s Avonds eerst 3 grote agressieve (altijd aangelijnde) zwarte honden.... Volgens mij kruisingen... Aardige vrouw overigens.
2 Franse Bulletjes... Altijd leuk om hondjes van hetzelfde ras tegen te komen. Met zijn 3en stormen ze altijd over het strand. 1 groot feest :smile:
Een mooie herder van 6 maanden oud.... Een schatje maar een beetje schuw.
En als laatste een Bull Terrier waarvan ik nooit weet of hij nou wel of niet lief is.... Of hij speelt een beetje agressief of hij is gewoon agressief. Wordt gelukkig wel aangelijnt als er een andere hond aankomt. Wel altijd even snuffelen.

Aardig wat hondjes hier dus!

Afbeelding
Afbeelding
magnum
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders

Ongelezen bericht door magnum »

Woon sinds een weekje in mijn nieuwe chalet, en wat kom ik hier tegen niet zo heelveel. Probeer met Magnum juist op andere tijden te lopen als de rest doet.

Maar als ik ze tegen kom dan is dat een grote kees, een jack russel, een franse bull en een volgens mij bullmastief.

Kwa karakter kan ik ze niet peilen nog de andere honden daarvoor woon ik hier nog te kort. Maar de witte kees is van de park beheerder en word gebruikt als waakhond, de franse bulldog is nu 10 maanden en loopt al over de eigenaren heen dus dat gaat nog wat worden. En de rest wonen hier wel maar nog niet tegen gekomen.

Magnum mag de andere honden niet dus ik ga altijd even aan de kant staan laat Magnum halt houden en dan eis ik zijn aandacht op, en dan kan de rest gewoon passeren. En natuurlijk word Magnum dan beloont als hij netjes stil is en niet fixeerd.
Afbeelding
Kimsjen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua

Ongelezen bericht door Kimsjen »

Wij komen altijd wel honden tegen, voornamelijk kleine. Er lopen wel altijd super veel honden bij ons huis voorbij. Wonen aan een bosrand.
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Belle »

Sinds kort hebben we nieuwe buren met een chihuahua, als ik met Belle loop, zijn zij altijd razendsnel naar binnen, maar is Isa alleen mee, dan mag de chihuahua wel even snuffelen. Verder kom ik in de wijk regelmatig een frans bulletje tegen, de nodige jack russels, en nu ik er zo over nadenk, liep hier altijd iemand met een oude cocker spaniel. Die heb ik al een tijd niet meer gezien, ik vrees dat het beestje er niet meer is.
In het park spreken we altijd af met een oudduitse herder en, omdat we altijd ongeveer op dezelfde tijd lopen, komen we ook dezelfde honden tegen. Een border collie en een hollandse herdeachtige kruising en soms een jack russel die altijd veel eerder dan haar baasjes in de gaten heeft dat haar vriendjes ook in het park zijn en dan van grote afstand aan komt spurten.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

's Ochtends om zes uur kom ik alleen een hele aardige dame tegen met 2 goed opgevoede jr's. Zelfs Cody kan prima met hen opschieten. Wat een wonder is, want het zijn ook nog reuen :mrgreen: .
's Middags kom ik een vaste groep tegen van één mevrouw met 5 honden (allemaal opvangers uit Zuid-Europa) die ook prima met mijn honden kunnen. Verder een papillonreutje die Cody flink onder de duim heeft en een hele aardige gepensioneerde man met een enorme labrador. Type doordenderaar maar ongelooflijk lief. En niet te vergeten het bejaarde stel met dito golden retriever Leo waar Cody helemaal idolaat van is.
Voor al deze honden kan ik Cody gewoon los laten en de enkele andere hond die ik zo nu en dan tegenkom, lijn ik hem even aan.
Afbeelding
shanty

Ongelezen bericht door shanty »

Smorgens 2 buren verderop hebben 1 kruising beagle en een echte beagle aan de slip en dan staat ze midden op het grasveld en daar moeten ze alles doen , doen ze dat niet dan sleurt en trek ze aan die honden zodat ze over de kop vliegen.

gedurende de dag

Mijn buurman met zijn malthezer de andere kant buren met een duitse herder pup van 5 maand. Dan van verder op in de straat een jack russel van aardige mensen. 1 sintbernard pup van 4 maandjes en een kruising die erbij huppelt. Daarbij wonen ook weer mensen met een berner en een sintbernard pup van 6 maandjes. cane corso van 7 maanden . En een man met een koppel whippets en greys die allemaal aan de muilkorf lopen en die man kan ook gewoon niet normaal doen ach en nog veel meer handig als je tegen over een losloopgebied woont hoor hihi
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Loop steeds wisselende rondjes op wisselende tijden, behalve het 1e rondje. Dan kom ik of niemand tegen, of Benny (boerenfox) en Boy (Golden). Dat is altijd dikke pret voor Boomer, rennen en gek doen met Benny de fox. Benny (mijn eigen ;)) duikt altijd gelijk naar de baas, terwijl Boy voor mijn voeten komt zitten om gekroeld te worden.

Soms nog Baloe, boerenfoxXJackRussell, Boomers zelfverklaarde vader :engel: Baloe was de 1e hond die hij zag toen hij bij ons kwam en hij is gewoon helemaal idolaat van m. En andersom ook, wat meevalt, omdat Baloe niet aardig is tegen andere honden.

Verder 's ochtends zowieso niemand, verspreid over de rest van de dag verschillende mensen en honden. Boomer negeert ze vrijwel allemaal, Benny zit aan de lijn of moet er los ook voorbij van mij.
Er wonen zo'n 30-40 honden bij mij in de flat, maar meer dan de helft ervan kom ik vrijwel nooit tegen.
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Ligt eraan waar ik loop, en hoe laat. Ochtendronde bij het meer altijd dezelfde koppen: ruwhaar teckel, 2 stabij's, drie hollandse schapendoezen en sintbernard. Ochtenronde in koeienbosje, bijna nooit iemand, soms Bobby, labreu. Middagronde meer: van alles, Gordon Setters, Leonbergers, Retrievers, Bordeaudog, Jack Russels, Labjes (heul veul). Middagronde Grote Vliet: bijna niemand. Soms labje en soms iemand met 2 draadhaar duitse staanders. Middagronde dijk: bijna niemand. Avondrondje: Bobby. Bobby is nogal gefrustreerd en gaat in mijn honden hangen, welke dan zijn aangelijnd. Komen we dezelfde Bobby (zie boven) tegen in het koeienbosje waar mijn honden loslopen, niets aan de hand. (Behalve heel wat stijfpoterij en meer van dat). Ligt eraan waar ik dus zelf zin in heb, ik heb het voordeel drukke ronden te kunnen nemen, of gewoon lekker met eigen honden te slenteren. Ik verdeel het meestal wat. Sun en Juul vinden de rondjes met zijn drietjes onder elkaar wel goed. Boon klooit graag met andere honden dus mininmaal één keer per dag doen we een druk bezette ronde. Is ie ook weer blij :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Ik wandel op wisselende tijden en kom soms honden tegen waarvan ik denk: waarom ben ik jou nooit eerder tegengekomen?

Ik kom ook vaak dezelfde mensen tegen hoor:
  • een vrouw met een hond-agressieve, oude golden retriever x mechelaar (prachtbeest! en tegen Cena niet meer agressief :cheer: )
    een vrouw met een x lab-mechelaar van 8 maanden. Eerst had ze ook zijn zus er nog bij, maar die heeft ze nu herplaatst.
    een man met een heel oude, slome cocker.
    een vrouw met een x border collie - labrador van 20 weken. Zo'n leuk beestje!
    mensen uit mijn straat met Noa, een prachtige blonde labrador, dikke vriendin van Cena.
    de overbuurvrouw met haar 2 mechelaars, waarvan de oudse eerst vrij agressief was naar andere honden. Beschermde haar dochter, de andere mechelaar. Maar nu mag Cena toch wel spelen met de dochter!
    een man op zijn scooter met 3 of 4 windhonden die keihard voor die scooter uit lopen.
    een mevrouw met een York-achtig teefje van een jaar. Blij beest, luistert voor geen meter. Zij loopt vaak samen met een dame in bontjas met een cocker die ook niet luistert.
    en een man met een prachtige poolhond... hoe heet dat ras nou toch... Dat beest is nu 10 maanden en speelt altijd alleen maar met Cena, verder wil ze niet met andere honden spelen. Prachtig beest!
edit: tis een Samojeed!
RIP Cena :roos:
    Simone Spanje
    Actief
    Mijn ras(sen): Franse Bulldog

Ongelezen bericht door Simone Spanje »

SannePP schreef:Ik wandel op wisselende tijden en kom soms honden tegen waarvan ik denk: waarom ben ik jou nooit eerder tegengekomen?

Ik kom ook vaak dezelfde mensen tegen hoor:
    • een vrouw met een hond-agressieve, oude golden retriever x mechelaar (prachtbeest! en tegen Cena niet meer agressief :cheer: )
      een vrouw met een x lab-mechelaar van 8 maanden. Eerst had ze ook zijn zus er nog bij, maar die heeft ze nu herplaatst.
      een man met een heel oude, slome cocker.
      een vrouw met een x border collie - labrador van 20 weken. Zo'n leuk beestje!
      mensen uit mijn straat met Noa, een prachtige blonde labrador, dikke vriendin van Cena.
      de overbuurvrouw met haar 2 mechelaars, waarvan de oudse eerst vrij agressief was naar andere honden. Beschermde haar dochter, de andere mechelaar. Maar nu mag Cena toch wel spelen met de dochter!
      een man op zijn scooter met 3 of 4 windhonden die keihard voor die scooter uit lopen.
      een mevrouw met een York-achtig teefje van een jaar. Blij beest, luistert voor geen meter. Zij loopt vaak samen met een dame in bontjas met een cocker die ook niet luistert.
      en een man met een prachtige poolhond... hoe heet dat ras nou toch... Dat beest is nu 10 maanden en speelt altijd alleen maar met Cena, verder wil ze niet met andere honden spelen. Prachtig beest!
    edit: tis een Samojeed!
    Hahaha, ik zie het al helemaal voor me! Keihard rennende honden en een paar seconde later komt er een man op een scooter!! :lol: Lijkt me erg lachwekkend om te zien! :lol1:

Afbeelding
    Afbeelding
    StormenRoxy
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
    Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

Rhiannon schreef:Ik kom zo'n beetje iedere dag dezelfde honden tegen.
    In de ochtend kom ik als eerste een border collie tegen die iedere dag mee naar school rent.
    Dan passeer ik een oudere vrouw met een zeer oude stabij die veelste zwaar is en nog trager loopt als de vrouw.
    Op het veldje van school zie ik iedere dag een vrouw lopen met twee jonge weimaraners een maand of 5 oud zijn ze nu twee reutjes.
    Op weg naar huis zie ik een vrouw een bruine labrador aan zijn halsband de weg oversleuren elke dag.
    Dan passeer ik nog een bruine lab die alleen maar op een stukje gras mag lopen terwijl zijn baas bij de voordeur een sjekie staat te paffen.
    Als ik dan rond de klok van 11 mijn eigen honden uitlaat tref ik altijd een vrouw met een spaniel die naar het veldje tegen over haar huis loopt en daar een bal gooit een keer of tig en daarna weer naar binnen sjokt.
    Ik kom ook altijd een oud duitse herder tegen die los loopt met zijn baas en met zijn vrouwtje aan de lijn met een muilkorf :denken:
    Ook komt altijd een buurvrouw langs lopen met haar kruising kees vlinderhondje van 13 :I: .
    En soms kom ik een Am bull tegen die bij het zien van andere honden tussen de benen geklemd word.

Wat zien jullie op een dag aan honden voorbij komen ?
    ik hoop stiekum altijd dat ik niemand tegen kom... :mep: met een beetje pech loopt boerderij herder Sem los zichzelf uittelaten en storm uittelokken..
    en met een beetje geluk kom ik die leuke richbackteef tegen waar storm verliefd op is.. :mann:
    Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”