De miniteckelreu van een jaar oud die graag speels in Hades zijn oren hapt. Als hij helemaal rechtop op z'n achterpootjes staat kan hij er net bij als Hades z'n kop laag houdt

. De twee leuke Franse bullen van een mevrouw, eentje daarvan loopt constant te knorren, de andere komt altijd knuffeltjes halen. De twee niet leuke (ze lopen los en zijn nogal agressief naar Hades

) Franse bullen van een meneer, hij roept ze op een gegeven moment wel, maar pas nadat ze grommend op Hades zijn afgerend. Zij lopen los, Hades zit aan de riem hier bij de korte rondjes. Daar loopt ook een Ambull-dame bij, maar die doet lekker haar eigen ding.
Nog een mevrouw met een bordercollie die dol is op mensen, maar niet op honden en zeker niet op Hades. Erg vervelend, want Hades is werkelijk idolaat van hem. Die vrouw vindt Hades volgens mij stiekem wel een schatje, maar ze moet altijd wel even benadrukken dat hij wel wat enthousiast/druk is. Maar goed, zij doet zelf ook vaak echt 'oetsjekoetsjiehallopuppeHadesje' tegen hem, dus ik vind het niet zo vreemd dat hij haar dan erg leuk gaat vinden

. Verder een mevrouw met een bruine lab en een soort herderkruising, gok ik. En nog een mevrouw met een soortement van stabijkruising en een kooikertje. Het kooikertje vindt Hades een beetje eng, maar het gaat steeds beter. Die mevrouw vindt Hades gelukkig wel leuk. 'Is niet eng, dat is Hades toch maar? Zie je, helemaal niet eng!'
Verder nog twee spaanse podenco-kruisingen die bij elkaar horen, je hoort ze vaak van verre aankomen. De reu daarvan is niet zo gecharmeerd van Hades, we kruising elkaar altijd op een afstandje. Een meneer met een stafford die al meermaals heeft gevraagd of Hades zijn ballen nog heeft, want dan gaat dat niet goedkomen met passeren. Toen ik Hades laatst liet zitten zodat hij op een afstandje langs kon lopen bleef zijn hond maar staan fixeren en ging hij een vrolijk verhaal houden over het feit dat zijn hond zo dominant was en dat hij nu de mijne aan het testen was onder het motto 'wat een prachtig gedrag'. Hades bleef gewoon netjes zitten, hij keek wel terug maar meer van 'wat doe jij in godsnaam?'. Heb uiteindelijk maar geroepen dat het misschien handiger zou zijn als hij gewoon zou doorlopen

. Nog een stel met een DSR, beetje hyper maar wel een heel lief beestje. Oh, en het meisje met de dwergpinschers, dat zijn ook wel grappige hondjes.
Ik kom hier wel meer honden tegen, maar deze bijna dagelijks.