Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vers voer in Spanje

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Simone Spanje
Actief
Mijn ras(sen): Franse Bulldog
Aantal honden: 1

Vers voer in Spanje

Ongelezen bericht door Simone Spanje »

Hallo!

Ik heb een Franse Bulldog en meneer is een Gigantische mieperd als het op eten aankomt.
Van de fokker hebben we Royal Canin mee gekregen en daar deed hij het in het begin super op.
Nou, daar kreeg hij op een gegeven moment erge diarree en van en hij liet het steeds vaker staan dus heeft de dierenarts ons brokken speciaal voor honden met gevoelige darmen gegeven.
Hij adviseerde ons om er een beetje blikvoer overheen te doen. Nu gaat het wel een stuk beter maar er zitten amper voedingsstoffen in dit voer.
Nou las ik hier dat heel veel mensen hun honden KVV geven. Ik wil hier eigenlijk ook wel heel graag op overstappen. Las dat het ook erg helpt tegen diarree.
Ik woon in Spanje en ik zou echt niet weten waar ik hier KVV of pens kan halen!

Dus de vraag is: Heeft iemand enig idee waar ik in Spanje KVV of pens kan kopen??

Groetjes Simone

Afbeelding
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Re: Vers voer in Spanje

Ongelezen bericht door Hutsje »

pens ms bij slachterijen? verder kan je ook kip geven, uit de supermarkt, spiervlees (rund) en vis. kvv zou ik echt niet weten. als er geen kvv is zou ik me wel goed inlezen in het zelf samenstellen ;)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”