Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie wil mij aub helpen?
Moderator: moderatorteam
-
Wilm@
Wie wil mij aub helpen?
Ik heb bij VistaPrint een schitterende mega aanbieding gehad om mijn eigen kerstkaarten te bestellen. Dat wil ik graag en daarom ben ik de hele dag bezig geweest om die twee kanjers van mij op de foto te krijgen. Deze foto vind ik het meest geschikt vanwege hun wapperende haren....maar de achterkant en waarop ze liggen, is hopeloos! Ik had graag een compleet witte achterkant gehad. Alsof ze beide op een 'wollig' vloerkleedje liggen. Wie kan mij verder helpen, is creatief genoeg en heeft de tijd om zich uit te leven op mijn foto. Ben erg benieuwd of het jullie wel lukt enne...er is geen haast bij hoor, ik heb nog twee dagen voordat mijn aanbieding verloopt.

- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Wie wil mij aub helpen?
Poeh, die haren maken het lastig... ik wil wel kijken straks wat ik er mee kan doen, maar beloof niets 

Iedere dag feest!
-
Marion.
Ik heb tijd, ik heb de spullen, en ik maak veel mooiere dingen als Vistaprint met die enge standaard kerstkaartjes. Je weet me te vinden.
- Lin&Noa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JR x dwergpincher.
-
Wilm@
Je hebt pb!Marion. schreef:Ik heb tijd, ik heb de spullen, en ik maak veel mooiere dingen als Vistaprint met die enge standaard kerstkaartjes. Je weet me te vinden.
Kan dat? Volgens mij zie je mijn honden dan niet meer? Op internet zijn die twinkeltjes wel mooi omdat het beweegt, maar op een kaart bewegen ze niet en of het dan mooi is?Lin&Noa schreef:Zet ze in een zogenaamde sneeuwstorm! Met twinkeltjes!
-
Peanut
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Bull terrier,Chihuahua & Vlinderhond
- lidy2
- Zeer actief
Laat 's wat zien dan?Marion. schreef:Ik heb tijd, ik heb de spullen, en ik maak veel mooiere dingen als Vistaprint met die enge standaard kerstkaartjes. Je weet me te vinden.
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik ben ook wel benieuwd!lidy2 schreef:Laat 's wat zien dan?Marion. schreef:Ik heb tijd, ik heb de spullen, en ik maak veel mooiere dingen als Vistaprint met die enge standaard kerstkaartjes. Je weet me te vinden.
-
Wilm@
@Peanut,
Wat zijn ze mooi geworden.
Ik heb ze opgeslagen en ben er reuze blij mee.
Zelf heb ik PSP12 maar kan er nog niet goed mee overweg, vind het best een ingewikkeld programma. Lijstje eromheen lukt al aardig, plaatje -herfstblad ofzo-toevoegen ook. Tekst toevoegen wil ook lukken maar klonen....dat wordt een warboel.
Wat zijn ze mooi geworden.
Zelf heb ik PSP12 maar kan er nog niet goed mee overweg, vind het best een ingewikkeld programma. Lijstje eromheen lukt al aardig, plaatje -herfstblad ofzo-toevoegen ook. Tekst toevoegen wil ook lukken maar klonen....dat wordt een warboel.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Marion. schreef:Ik heb tijd, ik heb de spullen, en ik maak veel mooiere dingen als Vistaprint met die enge standaard kerstkaartjes. Je weet me te vinden.
kom je ook de foto's maken dan
nee geintje, maar dat lukt me nooit
ik heb al jaren mijn grote vriend de fotograaf die voor een kwartje/stuk incl envelop mij elk jaar weer gelukkig maakt!

-
Marion.
Aan kaartjes? Of aan bewerkingen?lidy2 schreef:Laat 's wat zien dan?Marion. schreef:Ik heb tijd, ik heb de spullen, en ik maak veel mooiere dingen als Vistaprint met die enge standaard kerstkaartjes. Je weet me te vinden.
Qua bewerking is het bij mij simpelheid voorop (in jouw en Twink's ogen dan). Hooguit zet ik wat hondenkoppen in kerstballen, of ik voeg een paar foto's samen, of ik fröbel er wat rustig kerstspul bij.
Hier een foto van mijn eigen kerstkaarten van de afgelopen 10 keer. Linksboven hadden we tijdelijk geen hond (dus een lege kerstbal, en één met Pieter en één met mij). De kaarten hiervoor met de andere honden liggen in verhuisdozen. Dit zijn dus alleen SaarMiep kaarten

-
Rhiannon
- Zeer actief

Ff snel, bedoel je zoiets of met meer kleur enzo ?
-
Wilm@
Gave kaart!
Het sneeuwvlokje net boven onze oudste hond -rugzijde- vind ik storend...svp zonder tekst want dat voeg ik later zelf toe, en misschien is iets meer kleur leuker?
Het sneeuwvlokje net boven onze oudste hond -rugzijde- vind ik storend...svp zonder tekst want dat voeg ik later zelf toe, en misschien is iets meer kleur leuker?
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
@Marion. leuke kaartjes hoor

Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
-
Rhiannon
- Zeer actief
Ik zal morgen wat meer dingen in mekaar steken kun je kiezen dat is leuker en misschien komen andere ook nog met leukere dingen.Wilma+Barca schreef:Gave kaart!![]()
- lidy2
- Zeer actief
Marion. schreef:Aan kaartjes? Of aan bewerkingen?lidy2 schreef:Laat 's wat zien dan?Marion. schreef:Ik heb tijd, ik heb de spullen, en ik maak veel mooiere dingen als Vistaprint met die enge standaard kerstkaartjes. Je weet me te vinden.
Qua bewerking is het bij mij simpelheid voorop (in jouw en Twink's ogen dan). Hooguit zet ik wat hondenkoppen in kerstballen, of ik voeg een paar foto's samen, of ik fröbel er wat rustig kerstspul bij.
Hier een foto van mijn eigen kerstkaarten van de afgelopen 10 keer. Linksboven hadden we tijdelijk geen hond (dus een lege kerstbal, en één met Pieter en één met mij). De kaarten hiervoor met de andere honden liggen in verhuisdozen. Dit zijn dus alleen SaarMiep kaarten![]()
Thx, Marion! Er zitten mooie tussen, zo te zien en dat is 't enige wat telt. Als je dat met 'simpele' bewerking bereikt, des te beter!
-
Marion.
PSP. Maar ik doe niet aan lesjeslidy2 schreef:Thx, Marion! Er zitten mooie tussen, zo te zien en dat is 't enige wat telt. Als je dat met 'simpele' bewerking bereikt, des te beter!Met welk programma werk je trouwens?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Heb je die website nou al online, marion?
-
Marion.
Nee, erg heMarjoleine schreef:Heb je die website nou al online, marion?
- lidy2
- Zeer actief
Ik ook niet (meer).Marion. schreef:PSP. Maar ik doe niet aan lesjeslidy2 schreef:Thx, Marion! Er zitten mooie tussen, zo te zien en dat is 't enige wat telt. Als je dat met 'simpele' bewerking bereikt, des te beter!Met welk programma werk je trouwens?
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Marjoleine schreef:Heb je die website nou al online, marion?
oei
moeilijke vraag
Fenneke en Baloe

-
Wilm@
Re: Wie wil mij aub helpen? Update'je
Nou raak ik straks mijn mooie plaatje kwijt omdat het strakkies niet meer mag...
Wie kan van het plaatje van @Peanut, zonder kerstmuts, een normaal, maar wel een waanzinnig leuke onderschrift maken? Die kan ik dan daarvoor in de plaats zetten..
Liefst niet al te kleurig. Ik hou van aardetinten. Geen oranje svp. Stikje of lintje mag allemaal maar liever niet in overvloed. Hoop niet dat jullie mij vervelend/veeleisend vinden?
Wie kan van het plaatje van @Peanut, zonder kerstmuts, een normaal, maar wel een waanzinnig leuke onderschrift maken? Die kan ik dan daarvoor in de plaats zetten..
Liefst niet al te kleurig. Ik hou van aardetinten. Geen oranje svp. Stikje of lintje mag allemaal maar liever niet in overvloed. Hoop niet dat jullie mij vervelend/veeleisend vinden?
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Re: Wie wil mij aub helpen? Update'je
dit kun je beter in de crea bea topic zetten wilma, hier zulen de bea's het niet zo gauw zien, bijkomend voordeel is dat er misschien meer mensen voor je aan de slag gaan, kun je kiezenWilma+Barca schreef:Nou raak ik straks mijn mooie plaatje kwijt omdat het strakkies niet meer mag...![]()
Wie kan van het plaatje van @Peanut, zonder kerstmuts, een normaal, maar wel een waanzinnig leuke onderschrift maken? Die kan ik dan daarvoor in de plaats zetten..![]()

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- renee-uk
- Zeer actief
ik heb wat voor je geprutst, maar nou weet ik zelf niet zo goed waar ik hem neer moet zetten
doe ik het toch maar hier, als je het niks vindt zul je toch naar het het crea bea hoekje moeten vrees ik...

doe ik het toch maar hier, als je het niks vindt zul je toch naar het het crea bea hoekje moeten vrees ik...

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Wilm@
Renee-uk,
Waar is het crea hoekje?
Waar is het crea hoekje?
- renee-uk
- Zeer actief
hier wilma