Onze does kreeg een tijd geleden ( 1 jr geleden ) Hill's brokken maar begon steeds meer hiervan te spugen dus overgegaan op iets anders; FFF en FF brokken. Ze deed het goed op of alleen de brokken of alleen het vlees...om en om lukt niet echt..ik kon toen het vlees niet goed meer bestellen hier en ben toen overgegaan op alleen de brokken...dit ging ook goed maar ik wil haar gewoon ook graag vers vlees geven dus toch weer vlees gekocht...deze keer carnibest; gaat ook goed maar nu wilde ik dit eigenlijk af en toe vervangen door ff brokken..nu krijgt ze 2 dgn alleen maar ff brokken en jawel hoor,weer begint ze te spugen...bruin ( precies de kleur vd brok ) en slijm..nu alweer 5 a 6 keer...wil het eigenlijk om en om doen maar dat lukt dus niet echt....vraag me af waarom ze nu toch ineens weer spuugt vd FF brokken terwijl het een lange tijd goed ging toen ze die alleen maar at.
Gr Peggy
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
toch weer spugen
Moderator: moderatorteam
-
PeggyBaasjeVanDoes
- nieuw lid
-
Cootje1963
Re: toch weer spugen
Als het op Carnibest wel goed gaat dan zou ik het daarbij laten.Hill's en Farmfood zijn best goede brokken maar als ze er van moet spugen dan is dat toch een teken dat het niet lekker valt.Ik voer ook Carnibest en dat is voor mij een van de betere kvv's die te krijgen zijn.Alleen de prijs is helaas erg duur.