Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
iemand die ons kan helpen?
Moderator: moderatorteam
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
iemand die ons kan helpen?
Ik plaats dit berichtje namens de BTF, de ondervereniging voor gezelschapsdieren van Studievereniging "De Veetelers".
Voor de zondag van de Winnershow zijn ze op zoek naar iemand die ze hier het een en ander kan vertellen over het showen van honden. Waarom wint de ene hond en waarin is deze dan beter dan de ander. Het hoeft niet heel lang te duren, maar het zou leuk zijn als er bij een paar rassen gekeken zou kunnen worden.
Om de hele keuring van een ras te zien lijkt mijzelf niet mogelijk (duurt te lang), maar één klasse zou misschien wel kunnen.
Heeft iemand hier intresse in of ken je iemand die dit leuk vind om te doen, laat het even weten. Ook tips zijn altijd welkom.
Voor de zondag van de Winnershow zijn ze op zoek naar iemand die ze hier het een en ander kan vertellen over het showen van honden. Waarom wint de ene hond en waarin is deze dan beter dan de ander. Het hoeft niet heel lang te duren, maar het zou leuk zijn als er bij een paar rassen gekeken zou kunnen worden.
Om de hele keuring van een ras te zien lijkt mijzelf niet mogelijk (duurt te lang), maar één klasse zou misschien wel kunnen.
Heeft iemand hier intresse in of ken je iemand die dit leuk vind om te doen, laat het even weten. Ook tips zijn altijd welkom.
- Aiske
- Zeer actief
Re: iemand die ons kan helpen?
Ik denk dat ik op zich wel iemand zou weten maar diegene moet zowel zaterdag als zondags showen.
En meestal ben je dan zo druk met voorbereiden dat je niets anders aan je hoofd hebben kan.
Maar ik wil het wel voor je vragen
En meestal ben je dan zo druk met voorbereiden dat je niets anders aan je hoofd hebben kan.
Maar ik wil het wel voor je vragen

Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

-
- Zeer actief
Hm... het moet wel iemand zijn die het ras in kwestie kent en goed kent, anders kun je nooit aangeven vanaf de zijlijn waarom de ene hond beter is dan de andere en dus (terecht of onterecht) wint...
Lijkt me lastig om aan de vraag te voldoen eigenlijk ;-(((
Het uitleggen over het hoe en wat er nou gebeurt, in algemene zin, gaat natuurlijk wel lukken, maar bekommentarieren waarom de ene hond beter is...??
Suzanne
Lijkt me lastig om aan de vraag te voldoen eigenlijk ;-(((
Het uitleggen over het hoe en wat er nou gebeurt, in algemene zin, gaat natuurlijk wel lukken, maar bekommentarieren waarom de ene hond beter is...??
Suzanne
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik zou dat aan een keurmeester vragen, niet aan een exposant of fokker.
Als je een zo objectief mogelijk beeld wilt tenminste.
- veertje
- Zeer actief
Zouden ze daar tijd voor hebben?Marjoleine schreef:Ik zou dat aan een keurmeester vragen, niet aan een exposant of fokker.
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
misschien kan je beter even contact opnemen met de organisatie en je plan voorleggen, zij kunnen je vast wel verder helpen.veertje schreef:Zouden ze daar tijd voor hebben?Marjoleine schreef:Ik zou dat aan een keurmeester vragen, niet aan een exposant of fokker.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- veertje
- Zeer actief
Bedankt voor de tip! Ik heb het doorgegeven.Podenji schreef:misschien kan je beter even contact opnemen met de organisatie en je plan voorleggen, zij kunnen je vast wel verder helpen.veertje schreef:Zouden ze daar tijd voor hebben?Marjoleine schreef:Ik zou dat aan een keurmeester vragen, niet aan een exposant of fokker.