Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Haagse bos en fietspaden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Cedhil
Zeer actief
Mijn ras(sen): Witte herder

Haagse bos en fietspaden

Ongelezen bericht door Cedhil »

Vanmiddag even kort naar het Haagse bos geweest naar de uitrengebieden. Drako en Loki los aangezien ze bij ons blijven en goed terugkomen als je ze roept. Waren lekker even aan het spelen met elkaar en een hele leuke teckel, komt er een vrouw keihard aangefietst. Ik roep de honden terug maar waren best druk aan het spelen dus luisterde wel maar duurde even 2 seconden voordat ze bij me waren. Vrouw op de fiets remde wel af maar rijd toch vol in op Drako! Ik zag dat hem niks mankeerde na even checken maar ik was zo pislink. Fietspad zit er vlak naast! Kwam een andere hondeneigenaresse aangelopen met haar hond en die bemoeide zich er ook mee. Ik was zo boos dat ik niet meer uit mijn woorden kwam en de andere hondeneigenaresse maakte de opmerking: "Dit is geen fietspad hoor!" Kreeg als antwoord: "Oh nee?? Dat maak ik zelf wel uit!!" Geen excuus, helemaal niks... :devil:

Elke keer weer is er datzelfde probleem in het Haagse bos, alle hondeneigenaren zijn het spuugzat, aangezien er al zo weinig plekken zijn waar je even lekker kan rennen met je hond. Nu heeft de gemeente besloten dat er zelfs nieuwe fietspaden in het bos worden aangelegd en er dus nog meer uitrengebied verloren gaat. Ze gaan totaal niet in op de vraag voor meer uitrengebieden voor de honden.

Sorry, moest het even kwijt. Ik word er elke keer weer zo kwaad om. Dit keer is het goed afgelopen maar volgende keer knalt er wel een fiets volop mijn honden en dan is het misse boel.
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Re: Haagse bos en fietspaden

Ongelezen bericht door Emma »

ik herken dat (jammer genoeg ) wel.

:ugh:
Jay
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar

Ongelezen bericht door Jay »

Hier heb ik dat ook vaak met fietsers en bromfietsers en af en toe zelfs van de $%$#&@& motorcrossers. Ik ga dan meestal zo staan dat ze wel af moeten remmen, omdat ze anders tegen mij aanrijden.
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik vind het ook helemaal niet lekker lopen in het Haagse bos, loop er ook vrijwel nooit mee. Ook het stuk dat je over moet steken ertussen vind ik gewoon jammer. Ik loop liever in Marlot, is wel iets kleiner maar er loopt maar 1 fietspad.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”