Ik ben juist op zoek naar een blad met meer informatie over gedrag, medische zaken en voeding. Wie heeft er zo'n blad en hoe bevalt het?
groetjes, Ingrid
Moderator: moderatorteam

Ik vind die informatie allemaal op het hondenforumIngrid48 schreef: Ik ben juist op zoek naar een blad met meer informatie over gedrag, medische zaken en voeding. Wie heeft er zo'n blad en hoe bevalt het?
Klopt hoor, vond ik ook. Maar ik heb nu dan toch eindelijk opgezegd (al eerdere pogingen gedaan, maar die leken steeds niet door te komen daar, nu gelukkig wel).Inge O schreef:ik vind het blad eerder beter dan slechter geworden na de 'machtswissel'. ze zijn meer genuanceerd in hun theorieën en advies en die nuance konden ze wel gebruiken volgens mijShima schreef:Ik ben jaren lid geweest van hondenmanieren, vanaf de eerste jaargang (Martin en Sacha Gaus) Daar stonden vaak leuke leerzame dingen in. Ik was het niet overal mee eens, maar gebruikte alleen wat ik zinnig vond. Verder veel mooie kleurenfoto's en 1 rasbeschrijving per maand. Ik weet niet hoe het blad op dit moment is, want ik ben al een jaar of 5 geen lid meer..