Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zit je lekker een boterham te eten,hoor je een paar meter verderop rare geluiden en ineens zoiets als "blulp" en vervolgens ligt er een bergje kots op het kleed
Als je dan gaat kijken staat de kotster het hele spulletje op te smikkelen.....
Ja,dank je wel Bente
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
renee-uk schreef:echt waar?
ik heb dat helemaal niet met mijn honden wel als er een mens opeens staat te kotsen, daar ga ik vrolijk naast staan
Met mensen ga ik ook bijna spontaan mee doen,maar als je net lekker zit te eten is een kotsende hond ook niet alles
lekker is inderdaad anders, maar ik heb wel met de ene hand kots staan ruimen terwijl ik in de andere mijn boterham had.
Echt, van mijn honden (en vroeger mijn katten) doet het me eigenlijk niks
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Nee dat is ook wel wer zo...mijn zoon kwam eens uit bed wankelen, was uitgeweest en schijnbaar speelde de drank toch op, onderaan de trap had schijnbaar een hond gekotst en dat had ik nog niet gezien, hij ging er voluit met zijn voeten in....okee dan heb je ene probleem, ik ruim jouw kots niet op maar wat is nou van wie
Ellepel schreef:Nee dat is ook wel wer zo...mijn zoon kwam eens uit bed wankelen, was uitgeweest en schijnbaar speelde de drank toch op, onderaan de trap had schijnbaar een hond gekotst en dat had ik nog niet gezien, hij ging er voluit met zijn voeten in....okee dan heb je ene probleem, ik ruim jouw kots niet op maar wat is nou van wie
hahaha ik geloof dat ik mezelf dan maar wijs gemaakt had dat het allemaal van de honden was
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
ik heb dat helemaal niet met mijn honden wel als er een mens opeens staat te kotsen, daar ga ik vrolijk naast staan
Met mensen ga ik ook bijna spontaan mee doen,maar als je net lekker zit te eten is een kotsende hond ook niet alles
lekker is inderdaad anders, maar ik heb wel met de ene hand kots staan ruimen terwijl ik in de andere mijn boterham had.
Echt, van mijn honden (en vroeger mijn katten) doet het me eigenlijk niks
Ik heb daar ook geen problemen mee. Waar ik gister wel vreselijk misselijk van werd, was de geur van rotte vis waar 4 griffons in hadden liggen rollen
Ellepel schreef:Nee dat is ook wel wer zo...mijn zoon kwam eens uit bed wankelen, was uitgeweest en schijnbaar speelde de drank toch op, onderaan de trap had schijnbaar een hond gekotst en dat had ik nog niet gezien, hij ging er voluit met zijn voeten in....okee dan heb je ene probleem, ik ruim jouw kots niet op maar wat is nou van wie
hahaha ik geloof dat ik mezelf dan maar wijs gemaakt had dat het allemaal van de honden was
eh dat ging niet, het zijne rook toch anders, en er zaten geen stukken vlees in
wie drinkt zal kotsen
wie kotst zal opruimen
bovendien hb ik hem wijs kunnen maken dat het van zijn eigen hond was, ja en die rommel moet je zelf opruimen....
eh dat ging niet, het zijne rook toch anders, en er zaten geen stukken vlees in
wie drinkt zal kotsen
wie kotst zal opruimen
bovendien hb ik hem wijs kunnen maken dat het van zijn eigen hond was, ja en die rommel moet je zelf opruimen....
ah dat was een nog veel betere oplossing
al is het idd niet zo heel smakelijk ik zou mijn bammetje erna wel gewoon opeten
mijn vriend staat altijd verbaasd tekijken met watvoor gemak ik het opruim en daarna idd gewoon weer verder ga met wat ik deed.. hij hoeft accuut geen eten meer dan.
Heb ooit in mijn paardentijd een paard gereden die best vaak koliek had en dan moest de veearts komen om hem wat tegeven en dan ging hij vrij snel aan de poeperij zeg maar...zo ook een sin mijn lunch pauze, ik werkte toen bij de v&d en werd gebeld paard had koliek en veearts was onderweg dus ik broodjes ingepakt en richting manege..terwijl ik mijn broodje eiersalade naar binnen zat tewerken liep mijn paard helemaal lee aan de achterkant...zelf de veerarts had dat nog niet meegemaakt.. Tja een mens moet toch eten en ik hoefde het paard alleen maar vasttehouden
Ik heb er ook weinig moeite mee, hondenkots, poep ruimen, kattenbak verschonen/uitscheppen, kein Problem met eetlust. Dat heeft vreemd genoeg iets onschuldigs ofzo, terwijl ik bij mensen ook meer zoiets heb van 'moet dat nou... '. Mijn tweelingbroer daarintegen rende bij 't woord 'kattenkots' al gillend naar boven om maar uit de buurt te zijn . Die werd daar echt kots en kotsmisselijk van.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
hahaha, dat heb ik ook. Kan helemaal niet tegen mensenkots, doe het zelf ook echt nooit! Misschien één keer in de afgelopen dertig jaar
Maar van de hond: no problem at al. Dat stinkt ook niet zo
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Ellepel schreef: dat heb ik nou ook.....van de honden maakt me het niks uit, kots, diarree...maar van mensen gaik toch acuut meedoen...
Van mijn eigen honden en katten en kinders heb ik er niet veel van. Vreemde kots en poep, gatverdegatver, daar krijg ik ook braakneigingen van. Ik ga al kokhalzen als een van de honden in vreemde hondenstront trapt. Oh, zo smerig. Ik loop dan ook rustig een half uur langer door nat gras zodat het weg is.
Wat een geluk onze hond is ook kwa kotsen zindelijk , dus gebeurt het alleen buiten.
Wel moeten we heel snel zijn als hij het aangeeft anders redt hij het niet.
zo had ik laatst ook een kadootje op mijn mooie kleed..schrobben en poetsen... totdat ik de onderkant van het kleed zag..brrrrrrrrr..... en de houten vloer...was ookal niet veel beter..
zoveel plek en dan persee op het kleed