Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wraak
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Wraak
Nou,dat vind ik echt niet kunnen hoor!Als je iets met de eigenaar hebt vecht je het daar ook maar mee uit maar niet over de rug van die hond.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
en weten jullie wie het gedaan heeft..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
wat?
Oh ik ben niet agressief aangelegd maar als ik wist wie dit gedaan had dan sta ik niet voor mezelf in. Ik zou hem in ieder geval voor het gerecht slepen (is die opleiding toch nog ergens goed voor geweest) wegens dierenmishandeling en dan verzin ik er nog wel wat aanklachten bij. Kun je je jaren rekken dat soort zaakjes. Die tijd zou ik er wel instoppen.
Oh ik ben niet agressief aangelegd maar als ik wist wie dit gedaan had dan sta ik niet voor mezelf in. Ik zou hem in ieder geval voor het gerecht slepen (is die opleiding toch nog ergens goed voor geweest) wegens dierenmishandeling en dan verzin ik er nog wel wat aanklachten bij. Kun je je jaren rekken dat soort zaakjes. Die tijd zou ik er wel instoppen.

-
Neeltje
Melden bij de politie??? Wat een idioot, ik zou het hem in ieder geval op wat voor manier toch laten merken dit niet licht op te vatten.
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
dat is jammerNanna schreef:Nee, geen idee. Ik wist amper wie dat Schnauzertje was, zó vaak liep ie niet in het bos.StormenRoxy schreef:en weten jullie wie het gedaan heeft..
anders had je hem ff vlink de waarheid kunnen zeggen
en idd mss voor het gerecht voor dierenmishandeling
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- Ellepel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Wat laag om zoiets over de rug van de hond uit te spelen!
Die zou de mijne zijn.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Gerda.Z
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): kooikerhondjes
- schnauzergek
- Actief
- josefientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griekse herder
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik blijf het vaag vinden als mensen totaal niet op hun hond letten maar dit verwacht je natuurlijk ook niet.
Leeft die hond nog? Kan me niet voorstellen dat een hond met suiker 2 dagen kan leven. Hoewel zonder eten er natuurlijk ook geen insuline nodig is.
Leeft die hond nog? Kan me niet voorstellen dat een hond met suiker 2 dagen kan leven. Hoewel zonder eten er natuurlijk ook geen insuline nodig is.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Nanna schreef:Nou ja.
Hier in de buurt werd een suikerziek redelijk oud dwergschnauzertje vermist. Iedereen natuurlijk uitkijken naar die stakker in het bos.
Nu blijkt dat iemand die een appeltje met de eigenaar te schillen heeft dat hondje 's avonds, toen het uitgelaten werd, een duw de berging in gegeven heeft. En het beest daar twee dagen heeft laten zitten....
misschien mis ik iets hoor, dat zou maar zo kunnen. Maar hoe kan er gezegd worden dat er iemand uit wraak die hond toen hij uitgelaten werd een duw de berging in heeft gegeven en hem daar 2 dgn heeft laten zitten?
Dat is toch allemaal puur speculatie wat de eigenaar van de betreffende hond waarschijnlijk heeft geopperd?
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
tineke
Niet liegen maar hij had er wel sowieso zijn mond over moeten houden,dit soort zaken kan maar zo uit de hand lopen.Nanna schreef:Degene van wie ik het gehoord heb had het weer van de plaatstelijke Bromsnor (wijkagent).smoekie schreef:
misschien mis ik iets hoor, dat zou maar zo kunnen. Maar hoe kan er gezegd worden dat er iemand uit wraak die hond toen hij uitgelaten werd een duw de berging in heeft gegeven en hem daar 2 dgn heeft laten zitten?![]()
Dat is toch allemaal puur speculatie wat de eigenaar van de betreffende hond waarschijnlijk heeft geopperd?
Die zal er toch niet om liegen...
Laffe actie overigens
Mij is weleens gedreigd de honden af te pakken toen een plaatsing niet liep zoals gepland
Ik had echt visioenen dat ze Micron uit de bosjes zouden plukken en Rio en Orson er gezellig bij kregen
-
laeken
- Zeer actief
Ik wil niet lullig doen verder hoor, maar als ik mijn hondje achter me heb lopen en hij is "ineens" weg dan duurt het geen 2 dagen eer die bergingen open waren.Nanna schreef:Ik ben Wim daar ook ooit kwijtgeraakt....Die zat ook in een berging. Zo was ie er en zo was ie weg.MARC_S schreef:Ik blijf het vaag vinden als mensen totaal niet op hun hond letten maar dit verwacht je natuurlijk ook niet.
Dit schnauzertje werd in het donker uitgelaten en hobbelde altijd braaf achter de baas aan. Dan is een zetje zó gegeven hoor...
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ik meen me te herinneren dat Wim toen alleen snel terug gevonden is doordat hij blafte.MARC_S schreef:Ik wil niet lullig doen verder hoor, maar als ik mijn hondje achter me heb lopen en hij is "ineens" weg dan duurt het geen 2 dagen eer die bergingen open waren.Nanna schreef:Ik ben Wim daar ook ooit kwijtgeraakt....Die zat ook in een berging. Zo was ie er en zo was ie weg.MARC_S schreef:Ik blijf het vaag vinden als mensen totaal niet op hun hond letten maar dit verwacht je natuurlijk ook niet.
Dit schnauzertje werd in het donker uitgelaten en hobbelde altijd braaf achter de baas aan. Dan is een zetje zó gegeven hoor...Ik kijk om de 30 seconde wel even waar mijn honden zijn en als ik er dan een mis dan weet ik wel waar hij net nog was. Ik ga nooit minuten lang uit van een achter mij lopende hond zonder te kijken zelf. Als je thuis aankomt van je wandeling en je merkt ineens dat je hondje niet meer achter je aan hobbelt dan kan hij inderdaad overal wel zijn inmiddels. :N: Mijn hond zou voor de berging kwijt zijn en dan zou ik dus wel weten waar hij zat. Jij hebt Wim toch ook meteen gevonden in een berging neem ik aan? Waar moest hij anders zijn als hij net nog voor een berging liep?

-
elly p
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 bassets
-
laeken
- Zeer actief
Misschien worden de mensen daar wel gek van de hobbelende poephondjes waar niemand op let en dus zetten ze ze in de berging om de baasjes een lesje "op je hondje letten" te gevenmarian* schreef:
Ik meen me te herinneren dat Wim toen alleen snel terug gevonden is doordat hij blafte.
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
MARC_S schreef:Misschien worden de mensen daar wel gek van de hobbelende poephondjes waar niemand op let en dus zetten ze ze in de berging om de baasjes een lesje "op je hondje letten" te gevenmarian* schreef:
Ik meen me te herinneren dat Wim toen alleen snel terug gevonden is doordat hij blafte.
Ja,de groeten.Als je klachten over zoiets hebt moet je bij de baas zijn.