Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vannacht om 24 uur is mijn hondje shiella in mijn armen gestorven wat een ellende wat een leegte 13 bijna 14 jaar heb je een hondje waar je dag en nacht mee bezig bent en in 1 klap is het voorbij het is gewoon niet te geloven we zijn er kapot van ze heeft zo gevochten tegen die rot epelepsie dacht ik dat het beter ging begon ze met hoesten weer terug naar de da vocht achter de longen en hartje klopte erg traag 60 veel te weinig vocht spuitje gehad gekke was ze was zo vrolijk steeds spelen gisteren weer terug naar de da voor controle hartje was weer goed terug thuis gekomen viel ze steeds om die arme schat en was erg benauwd we dachten allemaal van de medicijnen maar diep van binnen voelde ik gewoon dat het niet meer goed kwam ze hijgde heel snel en op eens werd haar adem steeds rustiger vriend belt dokter ik neem haar in mijn armen en ze maakt haar laatst zucht dat was het dan dag lieve meid wij gaan jou heel hard missen ik wil jullie allemaal heel erg bedanken jullie waren een grote steun voor ons!
ik ben er zo van
iedere dag was zij bij mij we deden alles samen waar ik was daar was mijn hondje waar mijn hondje was daar was ik en nu is dat zo maar weg ik ben kapot ervan
dat zal niet meevallen na zo'n tijd samen met haar doorgebracht te hebben, bijna 14 jaar is niet niks
Ik wens je heel veel sterkte voor nu en voor de komende tijd!
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Heel veel sterkte met dit grote verlies. Ze heeft een prachtige leeftijd gehaald, maar het is atijd te vroeg......
Wel mooi dat ze in je armen heeft mogen gaan.
Rust zacht, lieve Shiella......
Prachtig gedicht heb je trouwens voor haar gemaakt.!