Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
baarmoederonsteking pup 7 maanden
Moderator: moderatorteam
-
bowiekyra
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Rottweilers, zes nog wel Kyra, Layka, Bailey, Heavy, Pebbles en Queeny
baarmoederonsteking pup 7 maanden
Pff Gisteravond met Queeny onze rottweiler van 7 maanden naar de da geweest, wwe hadden vermoeden dat ze baarmoederontsteking had, dit bleek ook zo te zijn, zo jong en omdat we met haar wilden gaan fokken hakte dit er echt in, maar bij de da aangekomen en nagekeken te zijn bleek idd dat ze dit heeft. De da vertelde dat dit bij jonge teven na de eerste loopsheid vaker voorkwam en makkelijk op te lossen is met medicatie, ze hoeft dus niet te worden geopereerd en hoeft het ook nooit meer terug te krijgen. Ik kon wel een gat in de lucht springen, vandaag moet het alweer wat beter met haar gaan en idd vanmorgen heeft ze lekker haar bakje leeg gegeten. Zo blij :smile1: :smile1: :smile1:
- CKS
- Zeer actief
Re: baarmoederonsteking pup 7 maanden
Lijkt me eerder vaginitis, toch? Baarmoederontsteking op deze leeftijd is eigenlijk heel onwaarschijnlijk en bovendien niet met medicatie op te lossen.
Kees
Kees
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
de hond van mijn ouders had het op 1,5 jarige leeftijd..Casey schreef:Lijkt me eerder vaginitis, toch? Baarmoederontsteking op deze leeftijd is eigenlijk heel onwaarschijnlijk en bovendien niet met medicatie op te lossen.
Kees
is geopereerd en weggehaald..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

-
Suzan
- Zeer actief
Baarmoederontsteking na de eerste loopsheid komt inderdaad wel voor. Twee van mijn teefjes hebben het gehad en na een antibiotica kuur was het weer goed. De teefjes hebben nooit meer last gehad van baarmoederontstekingen en de loopsheden verliepen de rest van hun leven normaal. Beterschap met Queeny.
-
bowiekyra
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Rottweilers, zes nog wel Kyra, Layka, Bailey, Heavy, Pebbles en Queeny
Dank je welSuzan schreef:Baarmoederontsteking na de eerste loopsheid komt inderdaad wel voor. Twee van mijn teefjes hebben het gehad en na een antibiotica kuur was het weer goed. De teefjes hebben nooit meer last gehad van baarmoederontstekingen en de loopsheden verliepen de rest van hun leven normaal. Beterschap met Queeny.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
baarmoederontsteking is soms wel met ab op te lossen.Casey schreef:Lijkt me eerder vaginitis, toch? Baarmoederontsteking op deze leeftijd is eigenlijk heel onwaarschijnlijk en bovendien niet met medicatie op te lossen.
Kees

- CKS
- Zeer actief
Na de eerste loopsheid kan wel, inderdaad, maar vóór de eerste loopsheid is echt heel onwaarschijnlijk. En dit teefje van 7 maanden zal toch nog niet loops geweest zijn nog?StormenRoxy schreef:de hond van mijn ouders had het op 1,5 jarige leeftijd..Casey schreef:Lijkt me eerder vaginitis, toch? Baarmoederontsteking op deze leeftijd is eigenlijk heel onwaarschijnlijk en bovendien niet met medicatie op te lossen.
Kees
Kees
- Moos
- Zeer actief
En waarom niet?Casey schreef:Na de eerste loopsheid kan wel, inderdaad, maar vóór de eerste loopsheid is echt heel onwaarschijnlijk. En dit teefje van 7 maanden zal toch nog niet loops geweest zijn nog?StormenRoxy schreef:de hond van mijn ouders had het op 1,5 jarige leeftijd..Casey schreef:Lijkt me eerder vaginitis, toch? Baarmoederontsteking op deze leeftijd is eigenlijk heel onwaarschijnlijk en bovendien niet met medicatie op te lossen.
Kees
Kees
Volgens ts heeft de DA het erover dat het vaker voorkomt bij teven na de eerste loopsheid. Lijkt me stug dat dat genoemd wordt terwijl dit teefje nog niet loops is geweest?
Beterschap voor Queeny!

- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
het staat er niet met de exacte woorden, maar ik begrijp uit het begin bericht dat dit su na de eerste loopsheid is, andwers zou die vergelijking niet gemaakt worden zonder er bij te zetten dat ze nog niet loops is geweestCasey schreef:Na de eerste loopsheid kan wel, inderdaad, maar vóór de eerste loopsheid is echt heel onwaarschijnlijk. En dit teefje van 7 maanden zal toch nog niet loops geweest zijn nog?StormenRoxy schreef:de hond van mijn ouders had het op 1,5 jarige leeftijd..Casey schreef:Lijkt me eerder vaginitis, toch? Baarmoederontsteking op deze leeftijd is eigenlijk heel onwaarschijnlijk en bovendien niet met medicatie op te lossen.
Kees
Kees

-
bowiekyra
- Vaste gebruiker
[
Na de eerste loopsheid kan wel, inderdaad, maar vóór de eerste loopsheid is echt heel onwaarschijnlijk. En dit teefje van 7 maanden zal toch nog niet loops geweest zijn nog?
Kees[/quote]
het staat er niet met de exacte woorden, maar ik begrijp uit het begin bericht dat dit su na de eerste loopsheid is, andwers zou die vergelijking niet gemaakt worden zonder er bij te zetten dat ze nog niet loops is geweest[/quote][/quote]
Ja wel ze is net loops geweest, een anderhalve week geleden was het bloeden voorbij.
Groetjes
Na de eerste loopsheid kan wel, inderdaad, maar vóór de eerste loopsheid is echt heel onwaarschijnlijk. En dit teefje van 7 maanden zal toch nog niet loops geweest zijn nog?
Kees[/quote]
het staat er niet met de exacte woorden, maar ik begrijp uit het begin bericht dat dit su na de eerste loopsheid is, andwers zou die vergelijking niet gemaakt worden zonder er bij te zetten dat ze nog niet loops is geweest[/quote][/quote]
Ja wel ze is net loops geweest, een anderhalve week geleden was het bloeden voorbij.
Groetjes
- CKS
- Zeer actief
Ah, vandaar, ik had dus even niet goed gelezen. Gezien de leeftijd dacht ik dat ze nog niet loops geweest was maar na de eerste loopsheid kan inderdaad al baarmoederontsteking voorkomen, zelfs als de kans niet zo heel groot is.bowiekyra schreef: Ja wel ze is net loops geweest, een anderhalve week geleden was het bloeden voorbij.
Groetjes
Kees
-
bowiekyra
- Vaste gebruiker
Het gaat super met Queeny, ze is weer helemaal de jonge oude. De ab slaat heel goed aan.