Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Oooh, wat een geweldige beestjes! Als ik later (als ik groot ben) op m'n droomboerderij woon dan wil ik ook wat KuneKune varkentjes, en ééntje gaat dan Volt heten . Die neusjes
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
Ik heb ook altijd varkens gewild, maar uiteindelijk besloten het maar niet te doen ondanks het feit dat we in principe ruimte zat hebben nu. Leuk blijf ik ze vinden. Vorig jaar zag een kennis een huisvarken in het Havelterbos lopen, we zijn nog terug gegaan om te zoeken maar helaas zonder succes.
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake!
Aaahhhh leuk!!!
Op de kinderboerderij waar ik stage heb gelopen lopen nu twee Kune Kune varkentjes die als het
goed is drachtig zijn... Als ze bevallen zijn ga ik zéker wel een keer kijken!! I looooove varkentjes!!
Biggetjes zijn schattig. Helaas heeft de jet-set dit ook ineens ontdekt te hebben en schijnen biggetjes de nieuwe chihuahua's te zijn voor de Paris Hilton-achtigen, hoorde ik gisteren op TV.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012