Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

..dat honden niet vaker bijten....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Aantal honden: 1

..dat honden niet vaker bijten....

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Ik zag hier zojuist twee puberjochies met een wolfshond trappen tegen van alles en nog wat. De hond met staart tussen de poten, angstig aan de riem.
Ik heb ze duidelijk aangesproken, of ze wilden dat die hond vals werd ofzo.

Daarnaast zie ik heel vaak een groep kinderen met een stafford hier die ook al drie honden aangevallen heeft. Niemand durft aangifte te doen. Eigenaar is bekend en schorriemorrie.
Die kinderene schelden tegen de hond en geven hem commando's. Hun eerste hond is vals geworden en 'naar een boerderij gegaan' Deze is ook onbetrouwbaar.

Ik snap dat een hond niet snel bijt omdat ie instinctief weet, als ie een roedelhogere heeft, dat dat zijn einde kan betekenen maar soms vind ik het jammer.
Dit soort tuig van mensen mag van mij wel een flinke knauw krijgen. Maar ja dan is de hond weer de dupe.

Ik heb ze flink aangepakt denk dat ze misschien wel ff gaan nadenken. Hoop het maar. Ze hebben gewoon helemaal niet door dat zo'n hond enorm lijdt onder hun agressieve gedrag.

:kotz:
Chicoahua
Zeer actief
Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog

Re: ..dat honden niet vaker bijten....

Ongelezen bericht door Chicoahua »

ja erg is dat om te zien he, je ergert je er kapot aan. nou goed dat je er at van gezegt heb.
in mijn oude buurt liep een man altijd met een stok, en zag dat die hond flik er van langs kreeg met die stok en de riem... heb hem ook aan gesproken met mijn vader, hij had 1000 smoesjes, later hoorde we dat die man psychisch niet in orde was...nou lekker dan. ik heb hem niet meer met de stok zien lopen sinds.. omdat hij anders aan de beurt zou zijn... :zweep:
Afbeelding
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

dat zal ze leren :S:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

smoekie schreef:dat zal ze leren :S:
Inderdaad hoop dat je praat wat geholpen heeft. :ok:
AnneMarie
Zeer actief

Als ik iemand met een stok zie slaan naar een hond bel ik het meldpunt dierenmishandeling....!

Hier ook een vrouw altijd aan het mopperen op haar golden en heeft ze er ook nog een Jack Russel bij...blijkt ze een hersenbloeding te hebben gehad. Wat ik overigens geen reden vindt om zo akelig naar je honden te doen.

En haar dochter doet precies hetzelfde. Ze hebben helemaal niet door dat ze zo lopen mopperen... :(: :piew: :U:

Mijn hondje lag vanavond heeerlijk met zijn koppie tussen mij geplant, heerlijk vind ik dat :cheer: veel honden maken zoiets nooit mee.
Nu zit er hier ook nog een psychisch niet in orde zijnde dakloze met een hond in een doos...pffff die hond mag helemaal niets en ligt daar in de kou. Het geld wat ie krijgt voor zijn daklozenkrant gaat op aan sigaretten en de hond ligt op een koude straat in de wind. :jank:
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Ik hoop dat die jochies dan ooit aangevallen worden. Het is de enige manier om ze zover te krijgen normaal met honden om te gaan, of nog liever: helemaal niet meer met honden om te gaan.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
AnneMarie
Zeer actief

idd dat ze er met een bocht omheenlopen, en dat de eigenaar van de hond die bijt de hond over de grens brengt zoals hier gebeurd is met een echt valse hond die loslopende hondjes doodbijt. Dan kan de politie niets meer. Heel vreemd want alles is bekend bij ze :denken:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”