Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Genietochtendje.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

Genietochtendje.

Ongelezen bericht door Moos »

Vanochtend opgestaan toen het net licht was geworden en met de hondjes de polder in. Het waaide en regende, maar zelfs Saar leek daar juist alleen maar doller van te worden. Saar heeft sinds kort door dat Vera naar muisjes zoekt tijdens al die graafwerkzaamheden, en doet sindsdien verwoed mee. Het is zo'n vertederend gezicht, Vera rennend voorop, Saar in volle gallop erachteraan (want anders houdt ze die grote zus niet bij), en vervolgens gaan ze samen ergens graven. Op een gegeven moment dondert Saar dan in Vera's kuil (woepsss, beetje diep) en dan zie je alleen nog een wild kwispelend wit staartje boven het gras uitkomen :smile2: :I: Dan vindt Vera dat het tijd is om door te gaan naar de volgende muisjes, en hop, beide meiden weer in vol tempo duikelend door het hoge gras.

Toen we thuis kwamen waren ze nog dol omdat ze drijfnat waren, en is er binnen ook nog flink gespeeld. Voornamelijk rende Vera rondjes door de kamer met een blaffende Saar erachteraan :mrgreen:
Daarna moest ik voor het eerst sinds we verhuisd zijn echt wat langer weg, en toen ik daarvan terug kwam lag Saar te slapen op de stoel, en Vera uitgebreid op de bank. Knappe hondjes :ok:

Hebben jullie dat ook weleens, van die periodes dat je net even extra extra geniet van je honden?
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Re: Genietochtendje.

Ongelezen bericht door Emma »

ja,hoor. die momenten ken ik wel :lol1:

met uitlaten (losloopgebied) dan wacht Luca Buster op. want dat is me een teutkont.
en dan komt Buster eindelijk, ligt Luca op de loer.
Buster weet dat wel, en doet of ie haar niet ziet. dan stuift Luca naar Buster en Buster neemt daan een hele sprint waar Luca erachteraan rent. dan stopt Buster en maakt 2 korte draaien om zijn as. soort bewegende spelbuiging, naar Luca.

Je ziet ze gewoon lachen, die honden.

en ja, dan geniet ik ook altijd net even meer. en moet er altijd om lachen.

zo zijn er nog wel kleine dingetjes. dat je net nog even extra geniet.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Emma schreef:ja,hoor. die momenten ken ik wel :lol1:

met uitlaten (losloopgebied) dan wacht Luca Buster op. want dat is me een teutkont.
en dan komt Buster eindelijk, ligt Luca op de loer.
Buster weet dat wel, en doet of ie haar niet ziet. dan stuift Luca naar Buster en Buster neemt daan een hele sprint waar Luca erachteraan rent. dan stopt Buster en maakt 2 korte draaien om zijn as. soort bewegende spelbuiging, naar Luca.

Je ziet ze gewoon lachen, die honden.

en ja, dan geniet ik ook altijd net even meer. en moet er altijd om lachen.

zo zijn er nog wel kleine dingetjes. dat je net nog even extra geniet.
hahaah oh ja die is ook heel herkenbaar! Saar doet dat bij Vera, dat opwachten en dan er snel blaffend achteraan zoeven :mrgreen:

Ja, dat zijn echt van die kleine genietdingetjes inderdaad.
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

kan me voorstellen dat je er van geniet hoor, maar je hebt ook een heerlijk stel meiden.

en ja ik ken het hoor dat gevoel heb ik ook als ik ze samen bezig zie, dan ben ik weer zo blij dat ik Taiga er bij heb genomen.
Moet vaak ook even glimlachen om ze. Taiga neemt ook alleen dingen van Bo over die ze de moeite waard vind. Bv het water drinken uit een sloot of zo dat heeft ze prima overgenomen, ook het lopen en spelen met water. maar het aanslaan als er iemand over de galerij rent ofzo dat doet ze niet. Ik had ook niet verwacht dat ze dat zou doen in de trant van waken maar wel om het mee blaffen met Bo. Ze kijkt nu alleen maar van vent doe normaal. Buiten ook Bo is niet geintresseerd in andere mensen, Taiga des te meer
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”