Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mooie serie!
Bij deze foto kun je goed zien dat de witte stippen bijna allemaal weggespoeld zijn, ze hangen nog net onderaan de rand van de hoed
Ik Ben igisteren ook op zoek gegaan en heb ze ook gevonden, maar op erg onmogelijke plekken om mooie foto's te kunnen maken. Ik ga zondag weer op zoek (is een opdracht)
Elly* schreef:Mooie serie!
Bij deze foto kun je goed zien dat de witte stippen bijna allemaal weggespoeld zijn, ze hangen nog net onderaan de rand van de hoed
Ik Ben igisteren ook op zoek gegaan en heb ze ook gevonden, maar op erg onmogelijke plekken om mooie foto's te kunnen maken. Ik ga zondag weer op zoek (is een opdracht)
Zou alleen niet weten waardoor ze zijn weg gespoeld,het is kurkdroog in het bos hier.
Waarschijnlijk heeft het toch wel geregend op het moment dat de witte "huid" openging om de rode hoed naar buiten te laten komen. Of hij is gewoon niet klef genoeg.
Prachtig!
Wij hadden ze vorige week ook gezien, hier in de polder zelfs waar ik ze eigenlijk nog nooit eerder zag (zou te jonge grond zijn). Ik ga nog eens kijken of ze er nog staan.
Het is wel echt een herfstteken.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby