Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vandaag uit nood geboren omdat mijn nieuwe aquariumbewoners landbewoners bleken en verdronken in het water. Snel een goedkoop terrariumpje gekocht en k vind het toch wel erg leuk.
Het bakje
Kreeftje 1
Nummer 2 is verlegen en verstopt zich erachter
Betere foto's volgen als ze minder schuw zijn
Maaruh, misschien een domme vraag : kreeftjes zijn toch water diertjes, verdrinken ze echt? En als ze nou groter groeien, moet jij dan voor een groter slakkehuisje zorgen?
Maaruh, misschien een domme vraag : kreeftjes zijn toch water diertjes, verdrinken ze echt? En als ze nou groter groeien, moet jij dan voor een groter slakkehuisje zorgen?
Dit zijn geen waterdiertjes maar landdieren en ik moet idd voor schelpen zorgen zodat ze kunnen wisselen. Ik heb net wat besteld in Amerika
Als kind op vakantie hebben wij altijd veel lol gehad met deze beestjes en lege schelpen. Dan wisselde ze van schelp en als de schelp dan niet beviel, gingen ze toch maar weer terug naar hun oude schelp. De kunst was natuurlijk een mooie schelp te vinden die wel beviel.
Eline* schreef:Wat leuk zeg! Ze hebben toch wel een "poeltje" brak water nodig? Ik heb nog nooit gezien dat je die kunt houden! Veel plezier ervan! Wat eten ze?
Ja ze hebben een poeltje brak water nodig en bij voorkeur ook gewoon
Oja ze eten groente en fruit en in Amerika heb ik biologisch heremietenvoer besteld. In Amerika worden ze veel meer gehouden.