Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Handig...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Dagmar
Vaste gebruiker

Handig...

Ongelezen bericht door Dagmar »

...je hond op dieet!

Ik liep net in het groenendaalse bos, waar ik twee jongens tegen kwam met een zwart poedeltje.
Poedel liep alleen in het bos, jongens hadden hem gevonden maar kregen hem niet te pakken. Het poedeltje was heeel erg bang, dus ik probeerde hem/haar/het te vangen, maar ik had alleen maar stukjes komkommer bij me :boos: Mijn hond is er gek op, maar toch wel balen dat ik het hondje nu niet kon vangen met een lekker ruikend koekje :oohja:

Het poedeltje rende weg, ik erachter aan, maar hij wist precies het gaatje door het hek te vinden. Daardoor kreeg ik al een beetje het idee dat hij dit vaker deed. Hij rende door de woonwijk, over de weg, en ik liep daar maar met mijn komkommer te roepen :lol: Op een gegeven moment was het hondje uit zicht, dus heb ik Jessy ingeladen en ben met de auto verder gaan zoeken. Zag ik hem opeens bij een mevrouw in de tuin. DUs ik zet de auto aan de kant en ga naar de mevrouw toe om te vragen of het haar hondje was en leg het verhaal uit dat hij zich niet liet vangen etc. Zegt ze; Ja hij laat zich door mij ook niet vangen, ik denk dat ' ie is gaan zwemmen want hij is helemaal nat... En op dat moment springt het hondje weer door een gat in haar hek en gaat er als een speer vandoor. Haar reactie; Doet ie wel vaker :piew:
29996D

Re: Handig...

Ongelezen bericht door 29996D »

Vreemde manier van doen.
Straks wordt je hond ineens gepakt door een auto of door een andere hond en dat weet je dan niet eens.
Moet er niet aan denken.
thelittlegirly
Zeer actief
Mijn ras(sen): cavalier king charels spaniel bleheim teefje
Contacteer:

Re: Handig...

Ongelezen bericht door thelittlegirly »

ba nee zou er niet aan moeten denken dat indy ineens weg was!!!! wat er al wel niet kan gebeuren.
Afbeelding

meid je bent super!!!

http://link.marktplaats.nl/287882556 oppas aangeboden
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”