Helaas begint ze nu haar duck ook wat slechter te eten, ze laat soms nog wat staan in haar bak en het lijkt dan net of ze haar neus ervoor optrekt, dus ik dacht ik kijk ff bij AH wat ze daar hebben en helaas ook alleen maar rodi, maar nu heb ik rodi hart en pens compleet geprobeerd, maar dan eet ze haar bak nog minder goed leeg, bij onze dierenwinkel is helaas alleen maar duck te verkrijgen, wat kan ik nog eens proberen of denken jullie dat het maar een tijdelijke kwestie is, zou ik misschien ook eens iets van brokken moeten proberen.... Ik moet zeggen dat haar ontlasting ook niet altijd best is, vooral s'avonds is het nogal dun.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
slechter beginnen eten
Moderator: moderatorteam
- LizzyBizzy
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): boxer en boston terrier
slechter beginnen eten
Vanaf dat Semmy bij ons woont, dat wordt deze week 4 weken, krijgt ze kvv, hoofdzakelijk duck, ik heb rodi rund geprobeerd en dat vond ze niet zo lekker en daar moest ze ook van overgeven.
Helaas begint ze nu haar duck ook wat slechter te eten, ze laat soms nog wat staan in haar bak en het lijkt dan net of ze haar neus ervoor optrekt, dus ik dacht ik kijk ff bij AH wat ze daar hebben en helaas ook alleen maar rodi, maar nu heb ik rodi hart en pens compleet geprobeerd, maar dan eet ze haar bak nog minder goed leeg, bij onze dierenwinkel is helaas alleen maar duck te verkrijgen, wat kan ik nog eens proberen of denken jullie dat het maar een tijdelijke kwestie is, zou ik misschien ook eens iets van brokken moeten proberen.... Ik moet zeggen dat haar ontlasting ook niet altijd best is, vooral s'avonds is het nogal dun.
Groetjes Van Liesbeth
-
29996D
Re: slechter beginnen eten
Je geeft haar niet te veel?
Als je niet weet wat ze gewend was te eten zou ik toch nog proberen iets anders te zoeken.
Kip ofzo, ik heb nog nooit een hond meegemaakt die dat niet hoefde.
Sommige honden zijn gewoon niet zulke eters.
Zolang ze niet te veel afvalt is het toch niet zo erg dat ze wat minder eet?
Als je niet weet wat ze gewend was te eten zou ik toch nog proberen iets anders te zoeken.
Kip ofzo, ik heb nog nooit een hond meegemaakt die dat niet hoefde.
Sommige honden zijn gewoon niet zulke eters.
Zolang ze niet te veel afvalt is het toch niet zo erg dat ze wat minder eet?
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
ZO lang je hond niet afvalt lekker zo laten en zelfs iets minder geven. De kans is groot dat je gewoon teveel geeft. De aanbevolen hoeveelheid op de verpakking is bijna altijd teveel namelijk 

You'll be in my heart... Always...
-
29996D
Anders neem je een jachthond, die eten totdat ze barsten 
Hahah, onze Jack schrokt alles zo snel mogelijk weg.
Hij eet in welgeteld vijf seconden een groot stuk kip inclusief bot.
Hahah, onze Jack schrokt alles zo snel mogelijk weg.
Hij eet in welgeteld vijf seconden een groot stuk kip inclusief bot.
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Nou mijn 'jachthond' niet, das ook zo'n lastige eter :sst: als het om KVV gaat, kippenvleugels en lamsribben gaan er wel in maar probeer nou geen groente/fruitprutje dat schuift hij mooi aan de kant 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
29996D
hmm, dat is minder.
Die van mij eet graag kiwi van een lepeltje
Die van mij eet graag kiwi van een lepeltje
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Shibje is er zo één. Als een klein kind zo smerig kijkt ie als ik hem kip voorschotel.MissDorien schreef:Kip ofzo, ik heb nog nooit een hond meegemaakt die dat niet hoefde.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
En Jan, die lust het echt niet, blijft het proberen en spuugt het toch weer uit totdat uiteindelijk de hele plaats bezaaid ligt met gekraakte kippendijen......Shibby schreef:Shibje is er zo één. Als een klein kind zo smerig kijkt ie als ik hem kip voorschotel.MissDorien schreef:Kip ofzo, ik heb nog nooit een hond meegemaakt die dat niet hoefde.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
29996D
Goed, ik zal mijn mening herzienrenee-uk schreef:En Jan, die lust het echt niet, blijft het proberen en spuugt het toch weer uit totdat uiteindelijk de hele plaats bezaaid ligt met gekraakte kippendijen......Shibby schreef:Shibje is er zo één. Als een klein kind zo smerig kijkt ie als ik hem kip voorschotel.MissDorien schreef:Kip ofzo, ik heb nog nooit een hond meegemaakt die dat niet hoefde.
Het maakt natuurlijk gigantisch veel uit wat de hond als pup heeft gehad
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
dat kan maar dat is het bij Jan niet, die heeft ook geen lam gehad als pup -in elk geval geen lappen- en dat eet ie als de beste.MissDorien schreef: Goed, ik zal mijn mening herzien
Hond lust gewoon geen kip, nou ja ik ook niet dus wat dat betreft kan ik hem geen ongelijk geven

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
29996D
Hahah, honden lijken dan toch meer op mensen dan we denken. Bij mijn zusje krijg je er ook met geen mogelijkheid een hap spruitjes in.renee-uk schreef:dat kan maar dat is het bij Jan niet, die heeft ook geen lam gehad als pup -in elk geval geen lappen- en dat eet ie als de beste.MissDorien schreef: Goed, ik zal mijn mening herzien
Hond lust gewoon geen kip, nou ja ik ook niet dus wat dat betreft kan ik hem geen ongelijk geven
- LizzyBizzy
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): boxer en boston terrier
Ik denk dat ze gewoon erg kieskeurig is, en misschien is het inderdaad een beetje teveel, ik heb gisteren bij de dierenwinkel weer gewoon haar vertrouwde duck gehaald en ik kreeg een proefpotje van farmfood mee, het zijn dan wel brokjes maar ik dacht misschien vind ze die ook wel lekker dus heb ik haar er gisteravond een beetje van gegeven en ze vond het heerlijk...haar ontlasting daarna was ook goed, dus het is misschien wel een oplossing om haar s'avonds eerst een paar brokjes te geven.
Vanmorgen at ze haar duck weer met smaak op...
Groetjes Van Liesbeth
-
29996D
Nou, dat is mooi. Hopelijk is het nu opgelost.LizzyBizzy schreef:Ik denk dat ze gewoon erg kieskeurig is, en misschien is het inderdaad een beetje teveel, ik heb gisteren bij de dierenwinkel weer gewoon haar vertrouwde duck gehaald en ik kreeg een proefpotje van farmfood mee, het zijn dan wel brokjes maar ik dacht misschien vind ze die ook wel lekker dus heb ik haar er gisteravond een beetje van gegeven en ze vond het heerlijk...haar ontlasting daarna was ook goed, dus het is misschien wel een oplossing om haar s'avonds eerst een paar brokjes te geven.