Finn zit in de bosjes te poepen.. kijk dus een beetje rond of er in de omgeving wat aankomt..
Bluf schiet weg... direct van mij uit een BLUF! ik dacht dat ze een kat spotte of zo..
de `f`was nog niet vervlogen of ik hoor een ieuw en een kef en een bluf die me weer terugkomt aan de voet met een borstel in de nek maar een lage houding verder.. oortjes in de nek ..
staat daar de mevrouw met haar kleine witte hondje die achter haar staat een beetje te bibberen.. die wel vaker bij ons huis/hek voorbij komt..
Och zegt de mevrouw.. ze viel zomaar aan!
Had Bluf voor de zekerheid even aan de lijn gedaan, en uitgepoepte Finn kwam ook even bij me staan om te kijken wat er loos was..
Pff... ik zeg nee hoor mevrouw.. aanvallen doet ze niet.. ze is gewoon te enthousiast in haar begroeting ... ik weet precies hoe ongecontroleerd ze komt.. die muts.. die duikt met de voorpoten voor het hondje en gooit de kont in de lucht.. die hond schrok zich de pleuris natuurlijk...
Ik hoop dat de madam me geloofde.. haar hond was in ieder geval niet zo onder de indruk dat ze ons niet meer durfde te passeren..
Jammer gewoon dat ze dacht dat het om een aanval ging..denk dat Bluf zich op haar beurt rotschrok van de gil en de kef van het hondje en snel weer bij mij terug kwam dan dat ze reageerde op mijn " bluf!"