bestaat zoiets?
iets waar ze wat langer mee bezig zijn maar niet idioot veel van gaan zuipen?
cas had eergister zo'n normale kluif gekregen, eigenlijk hebben we daar nooit problemen mee, het was alleen een tijd geleden en z'n blaas is ook de jongste niet meer...
gisteren om 4 uur uit geweest, daarna kwam zijn grote liefde op visite, en om 7 uur gingen we nog een keer....
we staan voor de lift, hij laat zo zijn plas lopen, leek wel een halve liter wat eruit kwam....
nou ja, dat is dan nog te verklaren, kluif, veel drinken, de spanning van zijn vriendin, misschien een ongelukje??
gister om 12 uur uit geweest, normaal gesproken kan ik 's ochtends normaal op staan, koffie doen, peukje, douchen, eten, nooit een probleem
nu zat hij binnen 5 minuten al in de gang
even voor de zekerheid het balkon op gestuurd, me aangekleed, loop weer met hem naar de lift, laat ie het weer lopen!
maar nu is het niet zo dat hij gisteravond nog heeft gekloven of erg veel heeft gedronken volgens mij....
maar goed, dat weet ik niet zeker.
1 ding weet ik wel, geen kluiven meer die ervoor zorgen dat hij meer drinkt. 4 goede rondes per dag en nog laat hij het lopen...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
lekkere kluif zonder dorst??
Moderator: moderatorteam
- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Spike4
- Actief
Re: lekkere kluif zonder dorst??
ken het probleem
heb hier ook wel eens een kluif waarvan die heel veel drinkt zeker als hij een paar uur lekker ligt te kluiven.
maar aangezien mijn hond niet altijd aangeeft dat hij naar buiten wil ligt mijn huis vol.
heb hier ook wel eens een kluif waarvan die heel veel drinkt zeker als hij een paar uur lekker ligt te kluiven.
maar aangezien mijn hond niet altijd aangeeft dat hij naar buiten wil ligt mijn huis vol.