Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bo'tje Bo

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Bo'tje Bo

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Is zich keurig aan het gedragen volgens mij.

Ik heb sinds begin augustus een hulp die iedere week een paar uurtjes komt schoonmaken.
Doordat ik fulltime werk en al mn vrije tijd in Bo en Taiga steek heb ik gewoon nagenoeg geen tijd voor mn huishouden. Vandaar toch maar een hulp

Tot vandaag was ik iedere keer thuis als ze er was ivm Bo, die moet toch aan iemand wennen. de bedoeling is tzt dat ze naar binnen kan als ik er niet ben, maar wanneer dat is dat weet ik nog niet, en dat maakt ook niet uit. zoals het nu gaat is het prima. ik ben wel tussendoor eventjes weg geweest dat Bo alleen met haar was, dit ging allemaal goed.
nu kwam het vandaag ineens zo uit dat ze alleen 's middags kon en ik ook dan moest werken.
we hebben dus de proef op de som genoemen dat ze kwam als ik er nog was en dat ik als Bo rustig was naar mn werk zou gaan. Mn tel. nummer achtergelaten voor als het niet zou gaan. Ook de hondjes wat lekkers gegeven en gezegt dat ze als ze wegging ook wat lekkers kon geven. als Bo op dat moment in de slaapkamer ligt mocht ze hem daar gewoon laten liggen en anders de slaapkamer dichtdoen.
voorlopig heb ik al 1,5 uur geen verontrustend telefoontje gehad dus lijkt alles prima te gaan.
Ben stiekum al een beetje trots op mn Bo'tje Bo
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: Bo'tje Bo

Ongelezen bericht door _Leonie »

Wat goed hem zeg! Geef hem maar een dikke knuffel als je terug komt! :E:
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Misschien is de schoonmaakster niet meer in staat om te bellen?! :mrgreen: :lol1:
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Carma schreef:Misschien is de schoonmaakster niet meer in staat om te bellen?! :mrgreen: :lol1:
haha dat mekr ik als ik thuiskom, maar dat verwacht ik niet, volgens mij zit haar mobiel ook in haar zak. Bo kan er in het ergste geval voor gaan stana en met zn blaf en brom niet verder laten. Maar dat ligt totaal niet in de verwachting, daarom is het ook op deze manier opgebouwt
Afbeelding
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Jeannettebo schreef:
Carma schreef:Misschien is de schoonmaakster niet meer in staat om te bellen?! :mrgreen: :lol1:
haha dat mekr ik als ik thuiskom, maar dat verwacht ik niet, volgens mij zit haar mobiel ook in haar zak. Bo kan er in het ergste geval voor gaan stana en met zn blaf en brom niet verder laten. Maar dat ligt totaal niet in de verwachting, daarom is het ook op deze manier opgebouwt
Komt vast goed, jullie hebben het mooi rustig opgebouwd als ik het zo lees :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”