Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondenscholen omgeving Goeree-Overflakkee

Moderator: moderatorteam

wortel
Actief
Aantal honden: 1

Hondenscholen omgeving Goeree-Overflakkee

Ongelezen bericht door wortel »

Hallo allemaal.

Wij hebben een boxer van nu ruim 4 maanden en zitten daarmee op puppycursus bij hondenschool Flakkee.
Daar hebben we het best naar ons zin, maar ik vind het leuk om straks, als Scott ouder is, ook door te blijven trainen en bij deze hondenschool stopt het na de vervolgcursus (braaf).
Wie weet er nog meer hondenscholen redelijk in de buurt waar je na de puppycursus en het vervolg nog verder kan trainen? Ik wil geen wedstrijden ofzo, maar gewoon lekker een uurtje onder begeleiding bezig zijn met de hond (en dit thuis natuurlijk verder uitbouwen, maar dat lijkt me logisch).
Dus wie kent er nog meer hondenscholen die wel verder gaan na de vervolgcursus in de buurt van Goeree-Overflakkee?
nette
Vaste gebruiker
Contacteer:

Re: Hondenscholen omgeving Goeree-Overflakkee

Ongelezen bericht door nette »

In Hellevoetsluis zit hondentrainingscentrum zwn, en ook een martin gaus school. bij de Martin gaus werken ze met de clicker. Ik train bij beide en heb bij beide naar mijn zin.
Renee1966
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Renee1966 »

Hondenschool ZWN, train ik ook.
Ze hebben veel keus:
EG, G&G, Apporteersport, Jachttraining, Behendigheid, Fly Ball Doggydance, Sport en Spel

Wordt hier ook wel dingen met de clicker aangeleerd.
wortel
Actief

Hebben ze ook een website? HEllevoet is idd wel aan te rijden hiervandaan.
Zeeuwse labjes
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador retrievers

Ongelezen bericht door Zeeuwse labjes »

Ik heb zelf, samen met nog 3 anderen, een hondenschool op Schouwen-Duiveland (Ouwerkerk). We geven puppycursus, opvoeding basis en gevorderd, masterclass (vergelijkbaar met GG) en Sport & Appèl (combi behendigheid/gehoorzaamheid).

Iedereen die bij ons zelfstandig lesgeeft (5 instructeurs) heeft óf de Cynophilia A/B/C instructeur certificaten óf O&O AV/GH diploma op zak. Wij trainen niet met de clicker, maar wel met positieve trainingsmethoden, dus vooral beloningsgericht (slipkettingen en dergelijke zijn niet toegestaan). Je bent uiteraard van harte welkom om eens bij ons te komen kijken! Laat me maar weten als je dat wilt, dan geef ik je de locatie en tijden. Ik wil hier liever niet openlijk reclame maken met een link naar onze website, dat past niet op een dergelijk forum :wink:

Ik train zelf trouwens met mijn eigen hond ook bij hondenschool Flakkee in de jachttraining bij Kees. Vraag hem gerust naar mij en mijn manier van omgaan met mijn eigen hond (dat is natuurlijk het enige dat hij ziet, niet hoe ik zelf lesgeef :wink: ) Ik heet Karin en train met labje Saar al 2 seizoenen met veel plezier bij hem.
Renee1966
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel

Ongelezen bericht door Renee1966 »

wortel schreef:Hebben ze ook een website? HEllevoet is idd wel aan te rijden hiervandaan.

http://www.htczwn.nl/
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Zo dik bezaaid is het hier niet met hondenscholen op Flakkee hoor.
Heb zelf ook bij Kees getraind, prima. Maar na de basiscursussen houdt het bij hem op. (wel jacht, maar daar had ik de honden weer niet voor :wink: )

Heb zelf nog een tijdje in Oud-Beyerland getraind, maar door privé omstandigheden ben ik daar ook gestopt.
wortel
Actief

Het is hier idd niet zo dik bezaaid nee. Train nu ook bij Kees en het bevalt me daar ook prima, maar idd, die houdt op na de basis.
Ik ben voorlopig hier nog wel onder de pannen (net begonnen met de puppycursus), maar ben me alvast aan het orienteren wat er nog meer is.
Vind het namelijk wel erg leuk om wat één op één met de hond te doen, anders weet ik het van mezelf, dan schiet het er bij in.
Dan ben ik druk met het kind, de paarden, het huishouden, het verfwerk en al die andere 1001 dingen. Met zo'n avond in de week heb je toch een soort stok achter de deur om die tijd vrij te maken en heb je ook wat om voor te oefenen thuis.

Bedankt in ieder geval allemaal voor de reacties!
wortel
Actief

Het is hier idd niet zo dik bezaaid nee. Train nu ook bij Kees en het bevalt me daar ook prima, maar idd, die houdt op na de basis.
Ik ben voorlopig hier nog wel onder de pannen (net begonnen met de puppycursus), maar ben me alvast aan het orienteren wat er nog meer is.
Vind het namelijk wel erg leuk om wat één op één met de hond te doen, anders weet ik het van mezelf, dan schiet het er bij in.
Dan ben ik druk met het kind, de paarden, het huishouden, het verfwerk en al die andere 1001 dingen. Met zo'n avond in de week heb je toch een soort stok achter de deur om die tijd vrij te maken en heb je ook wat om voor te oefenen thuis.

Bedankt in ieder geval allemaal voor de reacties!
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”