Hallo allemaal
Het is nu bijna 4 weken erg stil in huis. (zie eerdere berichten) De stilte went niet. Ik zal mn schurkie nooit vergeten maar ik begin toch voorzichtig te denken aan een nieuwe golden pup. Niet nu en ook niet over een week maar wel over een paar maandjes.
Ik sta nu op de lijst bij een fokker. In oktober verwachten ze daar een nestje. Rond de feestdagen mogen de pups naar hun nieuwe baasjes (als alles goed gaat).
Heeft iemand ervaringen met fokkers die op de website van de goldenretrieverclub staan?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Golden pup
Moderator: moderatorteam
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Golden pup

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
-
lianne05
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laika.
Re: Golden pup
Hoi, een tijdje terug is de golden van mn zus plotseling overleden, ook bij haar ging het alweer snel kriebelen, dus op een gegeven moment zijn we wat fokkers langs gegaan van de Golden club, en bij 1 van die fokkers heeft ze uiteindelijk ook een pup vandaan.
PB me anders even welke fokker je op het oog hebt, wie weet ben ik daar geweest...en kan ik je misschien wat meer vertellen...
PB me anders even welke fokker je op het oog hebt, wie weet ben ik daar geweest...en kan ik je misschien wat meer vertellen...
Groetjes Lianne
-
Marion.
Ja hoor, ik ken er wel een aantal. PB maar als je meer info wil, misschien weet ik ook wel wat van de fokker van jouw keuzeMenM schreef:Het is nu bijna 4 weken erg stil in huis. (zie eerdere berichten) De stilte went niet. Ik zal mn schurkie nooit vergeten maar ik begin toch voorzichtig te denken aan een nieuwe golden pup. Niet nu en ook niet over een week maar wel over een paar maandjes.
Ik sta nu op de lijst bij een fokker. In oktober verwachten ze daar een nestje. Rond de feestdagen mogen de pups naar hun nieuwe baasjes (als alles goed gaat).
Heeft iemand ervaringen met fokkers die op de website van de goldenretrieverclub staan?
- *tweety*
- Zeer actief
Ja ook ik heb ervaring met fokkers die op de goldenretrieverclub website staan.
Je mag me ook pb-en als je wilt.
Je mag me ook pb-en als je wilt.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra