als je iemand kent of je bent het zelf. laat het dan even weten!!!! ik hoop dat iemand me kan helpen!!
Groetjes femke,
hier volgt een foto van indy en haar broertje bij de fokker.

Moderator: moderatorteam

Als je googelt op cavalier en lithoijen kom je ook interessante dingen tegen :sst:iones schreef:Zijn die van dezelfde tante die ook kooikers fokt? Want die zit er een in Lithoijen.
nu snap ik ook deze reactie over het geven van een telefoonnummer aan een van de andere baasjes :N:Marjoleine schreef:Als je googelt op cavalier en lithoijen kom je ook interessante dingen tegen :sst:iones schreef:Zijn die van dezelfde tante die ook kooikers fokt? Want die zit er een in Lithoijen.
thelittlegirly schreef:heb ik gedaan wil ze niet doen. beetje raar daar!!!
Alles wat ik weet is dat de kooikervereniging er niet zo achter staat, achter die mevrouw daar.....Marjoleine schreef:Als je googelt op cavalier en lithoijen kom je ook interessante dingen tegen :sst:iones schreef:Zijn die van dezelfde tante die ook kooikers fokt? Want die zit er een in Lithoijen.
Verantwoordelijke fokkers doen niet moeilijk, die regelen dat.thelittlegirly schreef:ik heb gegoogled maar misschien zie ik het gewoon niet maar ik kan niet echt iets byzonders vinden. alleen een opmerking dat een cafje ziek is maar dat kan altijd.
ik heb een oproepje bij nestgenootjes geplaatst. ben heel benieuwd.
huhuh...crutz schreef:dacht t al, hier komt hij dus vandaan.... http://www.dierenhotel-maaszicht.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
:sst: :sst: :sst:
Daar wordt goed geld verdiend met dieren.......Maeve schreef:Oh, dieZe hebben ook Tollers ja. Of zoals hun ze noemen: Nova Scotia Duch Tolling Retrievers.

Maeve schreef:Oh, dieZe hebben ook Tollers ja. Of zoals hun ze noemen: Nova Scotia Duch Tolling Retrievers.
http://www.broodfok.be/v2/nl/anti-brood ... oodfok.php" onclick="window.open(this.href);return false;thelittlegirly schreef:ik zou het niet weten, ben op zoek naar het broertje he, zie naam van dit topic![]()
maar ik hoop het wel.

Dat is de kleurJeannettebo schreef:hoe kom je eigenlijk bij het blenheim achter ckcs?
het is toch gewoon cavalier king charles spaniel zonder blenheim
ah ok thanxMarjoleine schreef:Dat is de kleurJeannettebo schreef:hoe kom je eigenlijk bij het blenheim achter ckcs?
het is toch gewoon cavalier king charles spaniel zonder blenheim

als je je mss iets minder in de benamingen van de kleuren had verdiept en meer in het fenomeen goede fokker had je nu nog goed contact gehad met de broertjes en zusjes van je pup....want dan was je nooit bij zo'n broodfokker/handelaar terecht gekomen....thelittlegirly schreef:blenheim= bruin-wit
trocoloris= bruin-wit-zwart
black and tan= bruin-zwart (volgens mij)
en ruby=helemaal bruin.