Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kan iemand me alsjeblieftttt helpen!

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

michelle
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Duitse Herders

kan iemand me alsjeblieftttt helpen!

Ongelezen bericht door michelle »

Mijn man en ik gingen altijd naar mn ouders die in frankrijk wonen, geen probleem met onze honden omdat we bij hun verbleven, Dit jaar zijn ze verhuisd en ze wonen nu echt te ver weg. Nou is het probleem dat ik al weet ik hoe lang aan t zoeken ben naar een vrijstaand vakantiehuis MET omheining en een flink stuk grond in Duitsland. Je zou zeggen met 3 DUITSE herders moet dat geen probleem zijn, dus wel. Of t is een huis wat giga oncomfortabel is, of er is geen omheining of de omgeving is afgrijselijk. Ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Heb alle hondensites al zowat gehad, dogsincluded etc. Maar ook Huttau en dat soort sites, nou vergeet t maar. Please, kan iemand ons helpen?. DANK DANK!!!!(ps mijn honden zijn echte wakers en kunnen niet met andere honden overweg, vandaar de omheining)
Laatst gewijzigd door michelle op 08 sep 2009 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn hond vindt wat ik doe meestal goed,
omdat hij niet besmet is met een opvatting
over wat ik zou moeten doen (Lonzo Idolswine)
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Re: kan iemand me alsjeblieftttt helpen!

Ongelezen bericht door Kit »

Ga eens hier rondneuzen, er is vast wel iets te vinden :wink:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

michelle schreef:Mijn man en ik gingen altijd naar mn ouders die in frankrijk wonen, geen probleem met onze honden omdat we bij hun verbleven, Dit jaar zijn ze verhuisd
michelle schreef:Ben er echt goed ziek van dat ik niks kan vinden.
....

dat we een keer op vakantie kunnen.
Ach gut, kind toch. Een heel jaar zonder vakantie? Hoe houdt een mens dat vol???

Ik zou zeggen, huisje kopen ergens in Duitsland en je kunt zo vaak als je nodig hebt op vakantie, en je kunt de omheining ook nog op maat maken voor jouw honden.
michelle
geregistreerd lid

Ga zeker alles doorspitten hier, dank je wel. Enne, sorry dat er schijnbaar wat verkeerd gevallen is. Ik bedoelde maar te zeggen dat wij door alle drukte nooit echt op vakantie kunnen gaan, en die keren dat we dus naar mn ouders in frankrijk gingen was dat omdat zij ziek zijn. Dus sta alsjeblieft niet te snel klaar met je oordeel. wij willen dus een keer echt met vakantie, en zal dit topic wel sluiten want hier zit ik ook niet op te wachten.
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

http://www.schwarze-elchhunde.de/NL-Url ... tseite.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Bijvoorbeeld?

Suzanne
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

michelle schreef:Ga zeker alles doorspitten hier, dank je wel. Enne, sorry dat er schijnbaar wat verkeerd gevallen is. Ik bedoelde maar te zeggen dat wij door alle drukte nooit echt op vakantie kunnen gaan, en die keren dat we dus naar mn ouders in frankrijk gingen was dat omdat zij ziek zijn. Dus sta alsjeblieft niet te snel klaar met je oordeel. wij willen dus een keer echt met vakantie, en zal dit topic wel sluiten want hier zit ik ook niet op te wachten.
Wat is ècht vakantie? Of telt een weekendje op een camping 20 km verderop ook als vakantie? Anders zijn wij al 9 jaar niet meer op vakantie geweest. Je thuisfront op orde hebben is ietsje belangrijker hoor ;)
michelle
geregistreerd lid

bedankt voor de tips. ga s effe op mn gemak bekijken. groetjes
Noppert
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Noppert »

Moet het perse in Duitsland zijn? * Reactie verwijderd door moderator. het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
Zie forumregels : http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 09193.html" onclick="window.open(this.href);return false; *
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

of de ardennen http://www.chaletpidoux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
michelle
geregistreerd lid

:flower: hartstikke bedankt zeg voor alle tips, weet niet eens meer waar ik uit moet kiezen, ben echt blij dr mee, dank jullie wel.
groetjes,
michelle
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

hopelijk vind je iets naar je zin!
Afbeelding
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

ik woon in duitsland en waar ik woon is het super voor honden..
niet ver over de grens bij venlo..
allemaal natuur gebied en platteland hier..

omgeving nettetal
mss vind je hier wat..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Misschien zit hier iets tussen?
Hessen is op bepaalde stukken heel erg mooi.
Ik hoop dat julie iets leuks vinden,waar dan ook :ok:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
manonnetje86
Actief
Mijn ras(sen): Mopshond
petit brabancon
Contacteer:

Ongelezen bericht door manonnetje86 »

Misschien is dit wat voor je??
Helemaal niet duur en super voor de honden.

http://levalyparadis.jimdo.com
Afbeelding
michelle
geregistreerd lid

:W: Ik wil iedereen bedanken voor de tips. Ontzettend aardig voor de moeite die jullie hebben genomen, en er zitten zeker tips bij die we nog s goed gaan bekijken, want ziet er goed uit! Nogmaals Dank!michelle
Brigitte30
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso

Ongelezen bericht door Brigitte30 »

manonnetje86 schreef:Misschien is dit wat voor je??
Helemaal niet duur en super voor de honden.

http://levalyparadis.jimdo.com
Hier zijn we net geweest. Het was geweldig!
mwillow

Ongelezen bericht door mwillow »

Noppert schreef:Moet het perse in Duitsland zijn? * Reactie verwijderd door moderator. het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
Zie forumregels : http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 09193.html" onclick="window.open(this.href);return false; *
Ik heb net de site gelezen. Ziet er leuk uit, maar deze regel:

• Uw hond en paard dienen minimaal één maand voor aankomst geënt te zijn (meenemen van geldig inentingsbewijs verplicht).

is wel erg idioot. Bij menig vakantiepark of accomodatie hoef ik dat niet te laten zien en is dat zeker geen regel. En dat is maar goed ook, want mijn honden worden niet standaard gevaccineerd en zijn kerngezond. Voor de paarden vroeger en nu van familie heb ik dit nog nooit hoeven laten zien.
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

SandraH schreef:
Noppert schreef:Moet het perse in Duitsland zijn? * Reactie verwijderd door moderator. het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.

• Uw hond en paard dienen minimaal één maand voor aankomst geënt te zijn (meenemen van geldig inentingsbewijs verplicht).

is wel erg idioot. Bij menig vakantiepark of accomodatie hoef ik dat niet te laten zien en is dat zeker geen regel. En dat is maar goed ook, want mijn honden worden niet standaard gevaccineerd en zijn kerngezond. Voor de paarden vroeger en nu van familie heb ik dit nog nooit hoeven laten zien.
Oh, daar zou ik ook over vallen. Onze honden worden conform het schema nobivac/intervet geent, maar ik ga dus niet een maand voor vakantie dat nog een keer laten zetten. Kennelhoest ent ik niet, ook niet de neusspray.
Staat er ook om welke entingen het zou gaan?

Suzanne
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

staat toch minimaal en geen maximaal.
Afbeelding
gevni havanezers
mwillow

blacky schreef:staat toch minimaal en geen maximaal.
Het gaat niet om minimaal en niet om maximaal....de gehele kreet zie ik als verplichting en er is geen enkele vakantieaccomodatie (privé of park) die daarom vraagt of vermeld en het daardoor als verplichting stelt. :wink:
Noppert
Vaste gebruiker

SandraH schreef:
Het gaat niet om minimaal en niet om maximaal....de gehele kreet zie ik als verplichting en er is geen enkele vakantieaccomodatie (privé of park) die daarom vraagt of vermeld en het daardoor als verplichting stelt. :wink:
Het is ook inderdaad een verplichting, dus dat heb je goed gezien! :lol1: We hebben zelf paarden en honden die wij wel tijdig laten enten (hetgeen overigens in het geval van de paarden verplicht is anders kan ik geen enkele wedstrijd rijden) en aangezien wij zelf naast het vakantiehuis wonen en de paarden en honden met elkaar in contact kunnen komen en ik geen enkele behoefte aan zieke dieren heb, hebben wij het als verplichting gesteld. Overigens kom je tegenwoordig geen enkele manege en/of andere accommodatie gerelateerd aan paarden meer binnen met een paard zonder een geldig inentingsbewijs :-)
Noppert
Vaste gebruiker

Suzanne123 schreef:
SandraH schreef:

Oh, daar zou ik ook over vallen. Onze honden worden conform het schema nobivac/intervet geent, maar ik ga dus niet een maand voor vakantie dat nog een keer laten zetten. Kennelhoest ent ik niet, ook niet de neusspray.
Staat er ook om welke entingen het zou gaan?

Suzanne
Even goed lezen :-) Als jij je honden keurig volgens het schema laat enten, is er helemaal niets aan de hand, er staat minimaal, geen maximaal!
mwillow

Noppert schreef:
SandraH schreef:
Het is ook inderdaad een verplichting, dus dat heb je goed gezien! :lol1: We hebben zelf paarden en honden die wij wel tijdig laten enten (hetgeen overigens in het geval van de paarden verplicht is anders kan ik geen enkele wedstrijd rijden) en aangezien wij zelf naast het vakantiehuis wonen en de paarden en honden met elkaar in contact kunnen komen en ik geen enkele behoefte aan zieke dieren heb, hebben wij het als verplichting gesteld. Overigens kom je tegenwoordig geen enkele manege en/of andere accommodatie gerelateerd aan paarden meer binnen met een paard zonder een geldig inentingsbewijs :-)
Het blijft een idiote verplichting. Op geen enkele accomodatie, dus ook niet tijdens ponykampen, pensionstallingen tijdens vakanties etc. wordt die regel opgelegd voor wat betreft de honden en hoeven boekjes niet getoond te worden. Wedstrijdverplichtingen zijn een ander verhaal. Entingsboekjes voor de paarden heb ik nog nooit hoeven laten zien op vakantieaccomodaties. En mijn honden zijn geen risico voor jouw paarden, hoor. Maar goed, bedankt voor je reactie. De accomodatie is op zich wel leuk, maar boeken zal ik daar dus nooit. :wink:
Noppert
Vaste gebruiker

SandraH schreef:
Noppert schreef:
SandraH schreef:
Het blijft een idiote verplichting. Op geen enkele accomodatie, dus ook niet tijdens ponykampen, pensionstallingen tijdens vakanties etc. wordt die regel opgelegd voor wat betreft de honden en hoeven boekjes niet getoond te worden. Wedstrijdverplichtingen zijn een ander verhaal. Entingsboekjes voor de paarden heb ik nog nooit hoeven laten zien op vakantieaccomodaties. En mijn honden zijn geen risico voor jouw paarden, hoor. Maar goed, bedankt voor je reactie. De accomodatie is op zich wel leuk, maar boeken zal ik daar dus nooit. :wink:
Dat is jouw goed recht om het een idiote verplichting te vinden, net zo goed als het ons recht is om het wel te verplichten. Dat jouw honden een risico zijn voor mijn paarden heb ik ook niet gezegd, maar jouw honden zijn wel een risico voor mijn honden en als ik kan voorkomen dat mijn eigen beesten ziek worden dan zal ik dat zeker niet laten. Gelukkig vinden meer mensen de accommodatie erg leuk (zie ons gastenboek), dus ook zonder jouw boeking redden wij het wel :lol1:
mwillow

Noppert schreef:
SandraH schreef:Dat is jouw goed recht om het een idiote verplichting te vinden, net zo goed als het ons recht is om het wel te verplichten. Dat jouw honden een risico zijn voor mijn paarden heb ik ook niet gezegd, maar jouw honden zijn wel een risico voor mijn honden en als ik kan voorkomen dat mijn eigen beesten ziek worden dan zal ik dat zeker niet laten. Gelukkig vinden meer mensen de accommodatie erg leuk (zie ons gastenboek), dus ook zonder jouw boeking redden wij het wel :lol1:
:mrgreen: Meid toch, je bent wel overtuigd van je kennis hierover, he....
Noppert
Vaste gebruiker

SandraH schreef:
Noppert schreef:
SandraH schreef:Dat is jouw goed recht om het een idiote verplichting te vinden, net zo goed als het ons recht is om het wel te verplichten. Dat jouw honden een risico zijn voor mijn paarden heb ik ook niet gezegd, maar jouw honden zijn wel een risico voor mijn honden en als ik kan voorkomen dat mijn eigen beesten ziek worden dan zal ik dat zeker niet laten. Gelukkig vinden meer mensen de accommodatie erg leuk (zie ons gastenboek), dus ook zonder jouw boeking redden wij het wel :lol1:
Nee hoor, helemaal niet, maar ik heb geen enkele zin in een discussie hierover in dit topic, daar heeft de TS het ook niet voor bedoeld, dus laten we vooral weer terug on-topic gaan en anders kun je me altijd pb-en.
Noppert
Vaste gebruiker

SandraH schreef:
Noppert schreef:
Nee hoor, helemaal niet, maar ik heb geen enkele zin in een discussie hierover in dit topic, daar heeft de TS het ook niet voor bedoeld, dus laten we vooral weer terug on-topic gaan en anders kun je me altijd pb-en.
mwillow

Noppert schreef: Nee hoor, helemaal niet, maar ik heb geen enkele zin in een discussie hierover in dit topic, daar heeft de TS het ook niet voor bedoeld, dus laten we vooral weer terug on-topic gaan en anders kun je me altijd pb-en.
Gut, wat jammer nu. Maar inderdaad, genoeg hierover in het topic van TS. :ok:
erwin
geregistreerd lid
Contacteer:

Ongelezen bericht door erwin »

* Reactie verwijderd door moderator. het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
Op vakantie met je hond(en), kijk eens op www.vidok.nl Net over de grens in Duitsland tegen limburg aan.
monika63
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door monika63 »

http://guntersberge.intropagina.nl/info ... is-ed.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”