christo schreef:Inge hoort er gewoon bij. Wel fijn natuurlijk als alle voorzorgsmaatregelen genomen worden die maar mogelijk zijn, maar voor de rest kunnen die van mij ook van alles oplopen in het losloopgebied.
Even zuur opgemerkt, maar ik ben net bezig geweest om mijn honden en katten vlovrij te krijgen, straks volgt het hele huis, en ga ik voor het eerst in een leven met huisdieren de bank sprayen. Ik zou het fijn vinden dat iedereen die weet dat het nodig is ook wat aan de vlooien op zijn of haar hond doet. Die van mij krijgen in elk geval vanavond hun pipet.
Hier ook hoor. Van de week toen ik thuis kwam had Lune vlooien. Hele huis ontsmet, honden geshampoot enz. Meubelspray gebruikt tegen de vlooien.
Blijkt dat Lune stiekem ook boven had gelopen op de studeerkamer.. (daar had ik niet gesprayt). Oftewel... de vlooien zijn weer terug...
Vandaag nog maar eens een extra behandeling. Ze gaan WEER allemaal onder de douche. Alle hondenkussens worden in de was gedaan. Alle meubels ingesprayt,
ze krijgen allemaal een pipet, en het hele huis krijgt zometeen weer een behandeling. En dan ook de boven verdieping.
Ik word helemaal gek van die beesten. Hopelijk valt het morgen mee

. Niet vergeten zometeen ook de auto even te doen, want tja.. daar hebben ze natuurlijk ook in gezeten....

Leuk zondags klusje. Ondertussen barst ik van de oorpijn (van het vliegen en het zwemmen vorige week denk ik), maar goed... het moet nou eenmaal gebeuren...