Hallo iedereen,
Mijn eerste post hier en geen leuke, maar de betere berichten zullen ongetwijfeld snel volgen. Ik heb een Hollandse herder, een vrouwtje van bijna 10. Gisteren maakte ze met het spelen een vervelende draai die haar pijn deed, maar verder geen probleem. Pas toen ze 's avonds geborsteld werd en dezelfde draai nog eens maakte deed het haar pijn, de rest van de avond had ze pijn bij bepaalde bewegingen en nu nog steeds. Als echte adhd-herdershond schiet ze dan meteen in de stress waardoor ze nu de hele tijd onder het bureau zit weggedoken en als ze een verkeerde beweging maakt piept ze en begint ze te hijgen en te trillen. Wandelen gaat op zich, totdat ze wederom zo'n draai maakt. Ik heb haar dan ook maar een klein stukje laten lopen.
Dit soort dingen gebeuren altijd in het weekend natuurlijk. Ik heb dus maar de "spoeddokter" (weekenddienst) gebeld maar deze is de hele dag al in gesprek. Met één uitzondering toen ik een antwoordapparaat kreeg die mij zou doorverbinden maar in plaats daarvan de verbinding verbrook. Het lijkt mij een fout in de alarmlijn, maar ik heb geen idee wie er dienst heeft (het is nogal een flinke randstedelijke regio) en kan dus niemand bellen.
Stress dus! Nu heb ik zelf mijn Luna aan alle kanten bevoeld en aangezien ik haar lijfje goed ken (wegens vetbulten moet ik haar vaak insepecteren) kan ik wel zeggen dat er van de buitenkant niets te voelen is. Zou ik het zo lang kunnen afdoen met een (menselijke) pijnstiller?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ziek van de spierpijn
Moderator: moderatorteam
-
sanne2009
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Hollandse herder
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Ziek van de spierpijn
Menselijke pijnstillers zijn echt geen goed idee! Niet doen dus.
Ik zou verschillende DA bellen in de regio en de bandjes afluisteren, er moet er eentje zijn die dienst heeft! Sterkte!!
Ik zou verschillende DA bellen in de regio en de bandjes afluisteren, er moet er eentje zijn die dienst heeft! Sterkte!!
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
sanne2009
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Hollandse herder
Goed geen pijnstillers dus.. Ik heb uiteindelijk de arts te pakken gekregen maar die zat helemaal vol met noodgevallen en de assistente ging er van uit dat mijn Luna geen noodgeval is. Verder vandaag nog geen verbetering, ze hijgt niet meer zo en piept wat minder maar ze gedraagt zich erg zielig en van slag en kan weinig bewegen. Morgen maar naar mijn eigen dierenarts.
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
En hoe ist nu??