Ik zet het hier ook maar even omdat er een aantal mensen hadden gehoor dat Bunker was geopereerd en graag wilde weten hoe en wat en niet in de Vet.hoek kunnen. Ook kan dit een waarschuwing zijn dan honden idd hele vreemde dingen kunnen eten :N:
Ik heb het even gekopieerd en idn aangepast kwa dagen enz. Ik zet ook even de update's van de dagen erna hieronder.
Vandaag (dat was afgelopen dinsdag) is Bunker met spoed geopereerd. Nu weten we wrl waar de koorts enz vandaan kwam. Gister toen ik naar de bioscoop was heeft Bunker zich tegegoed gedaan aan een paar kilo voer. De nieuwe zak voer heeft hij vakundig open gebeten en lekker zitten smikkelen. Toen ik dus thuis kwam was hij tonnetje rond. Dus maar ff in de gaten houden en ff geen eten. Vanmorgen op mijn werk was hij zijn eigen zeer aanwezige ikke

en ja hoor daar kwam de 1ste lading voer eruit. En nog meer en nog meer en er kwam wat mee

na het te hebben afgewassen bleek het een stuk lijn te zijn.
Toen viel er een stukje op zijn plek, 3 weken geleden vond ik een sluiting van een lijn thuis in de gang maar ik wist niet waar die vandaan kwam. Mss uit de la met lijnen want ik heb reserve maar dat kon eigenlijk niet, verder niet bij nagedacht maar nu blijkt hij dus een hele politielijn te hebben opgegeten

hij heeft er stukkken afgebeten en alles opgegeten. En vanmorgen kwam dus het meeste eruit. Op het moment dat ik de dierenarts belde dat ik eraan kwam spoog hij bloed uit. In de auto en naar de DA waar we van 9 uur tot 12.30 zijn geweest, foto's, bloed afname, echo enz maar op zich niet iets onwijs vreemds te zien. Dus infusen gehad, injectie's en nog iets wat op een enorme wormenkuur leek. Om 13.00 was ik op mijn werk met hem, lekker bedje gemaakt enz. Ik ging ff snel een kopje koffie drinken en toen ik terug kwam lag hij in het bloed

hup in de auto naar de DA, weer een foto gemaakt, weer niet echt iets te zien maar ze dachten van wat ze nu zagen toch wel een opstroping te zien, in de auto door naar de andere praktijk waar ze alles al aan het gereed maken waren voor een operatie.... affijn de operatie is goed gegaan, deze nacht is het nog even kritiek want er kan een hoop beschadigs zijn
Verdomme en ik let al zo op omdat het zo'n snaaier is en rare dingen eet, heb alles in huis weg gehaald wat hij ook maar zou kunnen eten maar ik had ook nooit verwacht dat hij een politielijn van de haak zou trekken en die helemaal zou opvreten
Morgenochtend moeten we weer terug, gekke mannetje ligt nu in zijn bench bij te komen, en ik neem ff een biertje.
Foto's