Als pup bracht jij jezelf altijd in moeilijkheden met andere honden maar bij mensen kon je een potje breken met je vriendelijke koppie en je vrolijke verschijning.
Je werd niet voor niets Hetty de heks door ons genoemd, maar vanaf dag 1 was duidelijk dat wij je beter zo hadden kunnen noemen ipv Lulu (konijntje)
Zo lief, makkelijk en innemend naar mensen toe.
Chinook kreeg jou voor zijn verjaardag en hij was zo trots op jou. Jullie werden echt vrienden met de ruzies erbij maar vier handen op 1 buik.
Samen tv kijken, samen eten (hapje voor mij en hapje voor jou), naast elkaar liggen of op elkaar.
Met Niek mocht je niet meer los. De laatste keer moesten hele volksstammen bewogen worden, politie ambu zoekers omdat julli ehem gesmeerd waren met zijn twee. Niek kwam als eerste terug, schuldig kijken en snel de auto in maar jij, jij riep nog net niet haaaalllooooooooooo leuk dat jullie er ook zijn en begroeten ons, je van geen kwaad bewust.
Borstellen moest met 2 man, 1 om je af te leiden en 1 kon borstellen, jij was echt een torrenbak af en toe. We hebben wat afgeworsteld omdat jij vond dat je niet hoefde te luisteren en het allemaal wel beter wist. Dan kon ik weer achter je aan rennen en je in de houdgreep nemen om daarna in de lach te schieten omdat jij van zo een situatie weer iets grappigs wist te maken.
Ik kan wel een boek gaan schrijven over jouw streken.
Afgelopen week werd duidelijk hoeveel mensen jij om je pootjes gewonden had, de hele week is het een gaan en komen van mensen die jou nog een laatste knuffel wilde geven.
De aandacht die er voor jou was deed ons ontzettend goed en met zijn allen hebben wij naar vandaag toegewerkt. Het heeft ons enorm goed gedaan allemaal al was het een week van veel emoties.
Vandaag hebben wij jou laten gaan. Laten gaan naar een wereld zonder pijn en ellende, waar je gewoon lekker kan rennen en spelen, maf mag doen en vooral jezelf kan zijn.
Het doet pijn, verschrikkelijk veel pijn om jou op zo een jonge leeftijd te moeten missen.
Meis, het zal allemaal wel een plek gaan krijgen, vergeten doen wij jou in elk geval nooit.
Dag Lu´tje, kleine wolbaal. Wij wensen jou heel veel geluk aan de andere kant van de brug toe.