Senna is errug kieskeurig, madam lust alleen maar Rodi en Smuldier. Heb Duck, Farmfood etc. geprobeerd maar nee....
Alleen heb ik hier in de buurt allerlei supermarkten en dierenwinkels afgelopen, ze verkopen allemaal alleen maar de Smuldier Pens Compleet. Andere complete versies zijn niet te vinden. Wel de enkelvoudige voeding. En ik dacht dat er hier mensen waren die meerdere soorten Smuldier Compleet voerden? Weet iemand in de omgeving van Delft een zaak waar ik deze Smuldier Compleet kan kopen? En is het erg als ze meerdere malen per week de Smuldier Pens Compleet krijgen? Voor de rest krijgen ze dus Rodi in diverse smaken en Cavom brokken.
Ik hoop op jullie reacties! Sinds ik hier op het forum rondhobbel is de voeding mij erg gaan interesseren. Heb de honden ook wel eens een runderlap gegeven, waar Milo van smulde en Senna haar neus voor optrok....Madam heeft liever een tartaartje....Ook voor rauwe vis loopt madam niet warm, daar gaat ze in rollen.....een ei? gatver! En dat is dan een straathond uit Griekenland....

.jpg)