Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vers voeren
Moderator: moderatorteam
- ambertje
- Vaste gebruiker
vers voeren
hoi allemaal ik zou grrag vers voeren , wat raden jullie mij aan en wat zijn de prijzen , ik heb 2honden van 30 kilo en 1 van 50 , en nu wil ik eigenlijk weten hoeveel ik dan moet geven. beetje domme vragen misschien , maar heb er de ballen verstand niet van 
groetjes lucy en de beestenboel!!
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- Hetty2501
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniel
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Re: vers voeren
dan zou ik me eerst eens goed gaan inlezen hier en op de diverse versvoerforaambertje schreef:hoi allemaal ik zou grrag vers voeren , wat raden jullie mij aan en wat zijn de prijzen , ik heb 2honden van 30 kilo en 1 van 50 , en nu wil ik eigenlijk weten hoeveel ik dan moet geven. beetje domme vragen misschien , maar heb er de ballen verstand niet van

- ambertje
- Vaste gebruiker
- ambertje
- Vaste gebruiker
bedoel eigenlijk meer van smuldier of black dog , of rodi , uit de diepvriesHetty2501 schreef:Ja inderdaad. Met vers voeren bedoel je neem ik aan rauw voeren. Dus bot, spiervlees en orgaan?
Dan heb je nog verschillende stromingen. Ik zou zeggen kijk en lees eens goed rond. Het is een geweldige manier van voeren maar je moet wel weten wat je doet.
Succes!
- TvanEmst
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie x Dobermann
- ambertje
- Vaste gebruiker
-
boxergek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxers...
Hoeveel je moet geven per hond, en wat de kosten zijn is per merk kvv verschillend. Ze krijgen bij mij momenteel kivo. Gonzo 600 gram en Nicky 400 gram per dag. Ik betaal 20 euro voor 12 kilo. Hiervoor kregen ze Carnibest. Gonzo at hier een kilo van per dag a 2,8 euro per kilo, Nicky at toen 500 gram per dag. Kijk gewoon eens in de buurt wat je kan krijgen.
Veel informatie kan je vinden op o.a. www.barfplaats.nl.
Veel informatie kan je vinden op o.a. www.barfplaats.nl.

- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Je zou op het versforum kunnen kijken:
http://natuurlijkevoeding.yourbb.nl/ind ... 0c80c13c3c
Ik geef mijn honden kvv(diepvries voeding) van smuldier. De ene krijgt 800 gram per dag (hij is ongeveer 34 kg.) en de ander krijgt 400 gram per dag (hij is ongeveer 24 kg.)
Zo u en dan geef ik ze een penslap en ze krijgen ook wel brokken (makkelijker op vakantie)
Ze doen het er prima op en zijn niet te dik. Wat je precies moet geven verschilt van hond tot hond. Er zullen honden zijn die aan b.v 800 gram per dag lang niet genoeg hebben. Dat is even uitproberen. Ik denk zelf dat afwisselen wel goed is.
succes!
Ik geef mijn honden kvv(diepvries voeding) van smuldier. De ene krijgt 800 gram per dag (hij is ongeveer 34 kg.) en de ander krijgt 400 gram per dag (hij is ongeveer 24 kg.)
Zo u en dan geef ik ze een penslap en ze krijgen ook wel brokken (makkelijker op vakantie)
Ze doen het er prima op en zijn niet te dik. Wat je precies moet geven verschilt van hond tot hond. Er zullen honden zijn die aan b.v 800 gram per dag lang niet genoeg hebben. Dat is even uitproberen. Ik denk zelf dat afwisselen wel goed is.
succes!
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Hetty2501
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniel
Als je inderdaad KVV geeft dan is het gewoon vergelijken. Je geeft compleet dan dus daar hoef je je niet druk over te maken.
Ga eens zoeken waar ze bijvoorbeeld carnibest, haaks barf, bandit enzovoort verkopen. Persoonlijk zou ik wel kijken naar de kwaliteit. Smuldier volledig voeren zou ik niet voor kiezen.
Ga eens zoeken waar ze bijvoorbeeld carnibest, haaks barf, bandit enzovoort verkopen. Persoonlijk zou ik wel kijken naar de kwaliteit. Smuldier volledig voeren zou ik niet voor kiezen.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
mijn hond van 30 krijgt 3 0f 4 pakjes per dagTvanEmst schreef:Smuldier per pakje is 49 ct bij de C1000.
Mijn hond van 30 kg heeft daar 2 pakjes van nodig. (1 euro per dag)
Reken verder zelf maar uit
dus dat is ook verschillend
tja en als je verder geen moeite wilt doen om iets op te zoeken en het liever kant en klaar voorgezet krijgt dan wordt het niets met jou qwa voeren
Fenneke en Baloe

- ambertje
- Vaste gebruiker
nou ja, dan weet ik dat :N:fenneke schreef:mijn hond van 30 krijgt 3 0f 4 pakjes per dagTvanEmst schreef:Smuldier per pakje is 49 ct bij de C1000.
Mijn hond van 30 kg heeft daar 2 pakjes van nodig. (1 euro per dag)
Reken verder zelf maar uit
dus dat is ook verschillend![]()
tja en als je verder geen moeite wilt doen om iets op te zoeken en het liever kant en klaar voorgezet krijgt dan wordt het niets met jou qwa voeren
- ambertje
- Vaste gebruiker
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
?????freskin schreef:Je zou op het versforum kunnen kijken: