Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond vermoord met klauwhamer:180 uur werkstraf
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hond vermoord met klauwhamer:180 uur werkstraf
Ik had ze toch een andere straf gegund:
klik
klik

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- kimmeke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
ik hoop eigelijk dat er nog een deel van de straf niet vermeld staat, maar dat zal wel niet... Voor zo'n dingen mogen ze nu echt is een vb nemen aan amerika, daar zitten ze voor zoiets min 1 jaar in de gevangenis he!
Pff, moest ik die debielen tegenkomen... Zou toch even met Sanka haar flexi smijten
Pff, moest ik die debielen tegenkomen... Zou toch even met Sanka haar flexi smijten

Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
-
- Zeer actief
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Kan me dit nog herinneren inderdaad, mensen (of naja, beesten) deden dit gewoon midden op de dag in het park (met ooggetuigen). Het is gewoon te ziek voor woorden, mensen die zonder blikken of blozen een hond dood kunnen slaan zijn een gevaar voor de samenleving (vandaag een hond, morgen een mens??). Helaas is het recht in nederland erg krom (en ongelooflijk traag!!).
- kimmeke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
En er was niemand die zich ging moeien????sjaak-k schreef:Kan me dit nog herinneren inderdaad, mensen (of naja, beesten) deden dit gewoon midden op de dag in het park (met ooggetuigen). Het is gewoon te ziek voor woorden, mensen die zonder blikken of blozen een hond dood kunnen slaan zijn een gevaar voor de samenleving (vandaag een hond, morgen een mens??). Helaas is het recht in nederland erg krom (en ongelooflijk traag!!).

Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Nee inderdaad, zou wel met die klauwhamer op die mensen zijn gegaan. 'Ja, want u haart teveel..'kimmeke schreef:En er was niemand die zich ging moeien????sjaak-k schreef:Kan me dit nog herinneren inderdaad, mensen (of naja, beesten) deden dit gewoon midden op de dag in het park (met ooggetuigen). Het is gewoon te ziek voor woorden, mensen die zonder blikken of blozen een hond dood kunnen slaan zijn een gevaar voor de samenleving (vandaag een hond, morgen een mens??). Helaas is het recht in nederland erg krom (en ongelooflijk traag!!).Ben nu niet het meest spraakzame type tegen vreemden maar die had ik echt hun gang niet laten gaan hoor!
Kulreden.

- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
- Aantal honden: 2
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
LEEUWARDEN -
Een echtpaar uit Leeuwarden is woensdag aangehouden voor het doodslaan van hun hond. De 45-jarige man en de 40-jarige vrouw namen het dier mee naar het Zamenhofpark en sloegen het met een klauwhamer dood. De beagle was tussen de zes en acht jaar oud.
Getuigen meldden het misdrijf bij de politie, die het kadaver in een vuilcontainer aantrof. Sectie bij een dierenarts leerde dat de hondenschedel was ingeslagen. Beide Leeuwarders hebben bekend en zijn op vrije voeten gesteld. Ze zullen worden vervolgd voor dierenmishandeling. Tegenover de agenten verklaarden de twee de viervoeter te hebben vermoord omdat hij verhaarde.
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- iones
- Zeer actief
Slachtoffers hebben nooit geluk in deze maatschappij. Of ze nu mens of dier zijn. Als ze iets overkomt is er in de verste verten niemand te bekennen, zo wel, dan is er niemand die ingrijpt.
En als er dan een straf volgt, dan staat die tot geen verhouding in wat het slachtoffer is aangedaan.
En als er dan een straf volgt, dan staat die tot geen verhouding in wat het slachtoffer is aangedaan.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer: