Zal lekker gezond zijn
http://www.msnbc.msn.com/id/30463427/?gt1=43001
Moderator: moderatorteam

Zat me net af te vragen wat het nut was....................Nanna schreef:Wel makkelijk met uitlaten in het donker![]()
Een ultraviolet lamp hoeft toch niet zo zwaar te zijn?Knoeppie schreef:Loop je wel te sjouwen met een ultravioletlamp
naja op zich... heb ik liever geen oor, dan 1 die op een muis gekweekt is :N:ranetje schreef:Als dat mensenoor daarna getransplanteerd kan worden bij iemand die door een ongeluk zijn oor moet missen........................Eva-Joy schreef:wat creatief, wat ze al niet verzinnen tegenwoordig. In elk geval nuttiger dan een mensenoor op een muis
Dan denk ik eigenlijk dat ik dat nuttiger vind
Eva-Joy schreef:naja op zich... heb ik liever geen oor, dan 1 die op een muis gekweekt is :N:ranetje schreef:Als dat mensenoor daarna getransplanteerd kan worden bij iemand die door een ongeluk zijn oor moet missen........................Eva-Joy schreef:wat creatief, wat ze al niet verzinnen tegenwoordig. In elk geval nuttiger dan een mensenoor op een muis
Het is ethisch niet verantwoord.ranetje schreef:Als dat mensenoor daarna getransplanteerd kan worden bij iemand die door een ongeluk zijn oor moet missen........................Eva-Joy schreef:wat creatief, wat ze al niet verzinnen tegenwoordig. In elk geval nuttiger dan een mensenoor op een muis
Juist. Dieren zou je niet moeten offeren voor mensenproblemen. Daar zijn dieren al helemaal niet mee gebaat. Verder is dit niet eens een probleem, het is onzin.mari-anne schreef:Wat maf zeg. Mensen denken echt dat ze alles maar kunnen maken zeg.
Blijf me afvragen waarom ze zulke dingen niet gewoon op mensen uittesten, lijkt me toch een stuk eerlijker als je die ongein bij je eigen ras doet ipv andere levende wezend daarvoor te gebruiken.