Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
uitlaatservice
Moderator: moderatorteam
-
sielie
- geregistreerd lid
uitlaatservice
Vanaf hoeveel weken kan een pup mee met de uitlaatservice?
Bepaalde uitlaatservices nemen een pup al mee vanaf 8 weken, maar ik vraag me af of dit verstandig is ivm inentingen enzo.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Bepaalde uitlaatservices nemen een pup al mee vanaf 8 weken, maar ik vraag me af of dit verstandig is ivm inentingen enzo.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Als je een individuele uitlaatservice hebt maakt het niet zoveel uit, zelf zul je een hond van die leeftijd ook uit moeten laten dus..
Een pup met een roedel honden meegeven zou ik pas doen als hij is uitgegroeid, afhankelijk van het ras zo rond het jaar. De kans dat er erg wild word gespeeld is namelijk erg groot, en daar kun je een pup helemaal mee de knoei in helpen. Beter is dus om een oppas o.i.d. te zoeken.
Een pup met een roedel honden meegeven zou ik pas doen als hij is uitgegroeid, afhankelijk van het ras zo rond het jaar. De kans dat er erg wild word gespeeld is namelijk erg groot, en daar kun je een pup helemaal mee de knoei in helpen. Beter is dus om een oppas o.i.d. te zoeken.
- Ramona25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennenhond
- Aantal honden: 2
Ligt eraan wat voor ras het is. Een klein hondje is nog weleens stukken te tillen (de wandeling helemaal is toch te ver voor een pupje in een groep). Van klein tot middelgrote honden zeg ik ong 8 mnd tot 1 jaar, afhankelijk van hoe de hond verder zelf ook is.. Grote honden liever pas later. Je moet er rekening mee houden dat ze veel spelen en rennen en het is zo zonde als je hier de gewrichten mee verpest..
- MarjaV
- Actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 3
Ik heb Tisha vanaf ongeveer 3 maanden meegedaan met de uitlaatservice. Ze hebben speciaal voor de puppies een rugzak om ze mee te nemen. Daarna worden de pups/jonge honden aangelijnd als ze te druk zijn.
Ik ben mee geweest met wandelingen, als de eerste energie eruit is, lopen de honden relatief rustig mee in de groep, dus dat jagen en springen valt wel mee.
Ik ben mee geweest met wandelingen, als de eerste energie eruit is, lopen de honden relatief rustig mee in de groep, dus dat jagen en springen valt wel mee.
Marja, Kyara, Tisha & Ayoka

- Gollum
- Zeer actief
- Vince
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
- Contacteer:
Is per uitlaatservice verschillend aangezien de roedels van zo'n uitlaatservice ook verschillen. En het hangt natuurlijk ook van de frequentie af, hoe lang de uitlaatservice loopt etc. Lastig om daar een standaard antwoord op te geven.
Maar dit zijn wel erg belangrijke zaken om goed uit te zoeken voordat je een hond neemt!
Maar dit zijn wel erg belangrijke zaken om goed uit te zoeken voordat je een hond neemt!
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
-
sielie
- geregistreerd lid
Ik zeg niet dat onze pup al zo vroeg mee gaat, alleen dat sommige uitlaatservices dit doen. Ik ben me aan het orienteren op uitlaatservices, omdat onze pup uiteindelijk wel mee zal gaan als ze oud genoeg is, en vroeg me af of uitlaatservices die een pup al zo vroeg mee nemen wel goede uitlaatservices zijn.gyanty schreef:Waarom zou een pup van 8 weken al mee moeten in een uitlaatservice????
Dus vandaar...
- sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collies en mechelse herders.
- Aantal honden: 3
- Gollum
- Zeer actief
Ik denk niet dat het aan het feit ligt dát ze het doen maar hoé ze het doen. De uitlaatservice waar ik gebruik van maakt neemt ook een pup mee, daar wandelen ze apart mee en nemen hem ook mee naar huis zodat 'ie niet zolang alleen zit. Mijn keuze als eigenaar zou het niet zijn maar ik vind de uitlaatservice niet slecht omdat ze het doen.sielie schreef:Ik zeg niet dat onze pup al zo vroeg mee gaat, alleen dat sommige uitlaatservices dit doen. Ik ben me aan het orienteren op uitlaatservices, omdat onze pup uiteindelijk wel mee zal gaan als ze oud genoeg is, en vroeg me af of uitlaatservices die een pup al zo vroeg mee nemen wel goede uitlaatservices zijn.gyanty schreef:Waarom zou een pup van 8 weken al mee moeten in een uitlaatservice????
Dus vandaar...
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso