Mijn hond ging ong. 20 na het eten 2x loos braken met veel herrie. Hij ziet er niet uit alsof hij benauwd is of pijn heeft, hij kwispelt wel gewoon en likt me ook.
Hij heeft geen gezwollen buik, maar zijn maag (?) rommelt nog wel wat, je hoort gerommel.
Heb de dierenarts gebeld, en hoef niet meteen te komen aangezien hij nog rustig/blij is en niet een gevaar-ras is (wheaten terrier). Moet heb 1,5 uur in de gaten houden, mocht hij nog een paar keer loos braken, dan moet ik wel komen.
Een van mijn grootste angsten is dus dat hij ooit een maagtorsie zal krijgen, dus toen hij dit ging doen raakte ik wel een beetje in paniek.
Houd hem nu in de gaten, maar bij elke beweging die hij maakt maakt mijn hart een sprongetje, sta te trillen op mijn benen!
Iemand enig idee wat er nog meer loos braken kan veroorzaken?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Loos braken na eten: ALARM of niet??!
Moderator: moderatorteam
-
wheatylot
-
wheatylot
Nee dat weet ik niet zeker, ik had niet gekeken maar greep meteen naar zijn maag om te voelen. Hij is trouwens nog steeds rustig en ligt lekker te slapen, dus ik neem aan dat het dat niet was/is.
Misschien was het inderdaad wel iets in zijn keel, en heeft ie het er zelf weer uitgegooid en direct ingeslikt.
Misschien was het inderdaad wel iets in zijn keel, en heeft ie het er zelf weer uitgegooid en direct ingeslikt.