Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, maar Jack heeft een kreukeltje / vouwtje in zijn linkeronderlip, en daar zit viezigheid. Vooral etensresten volgens mij, ik heb het onder enig protest schoongemaakt en vond geen wondjes of iets. Aan de andere kant van zijn bek heeft hij ook een klein kreukeltje, maar daar was het schoon.
Heb het ook even vergeleken met Lilo's bek, maar die heeft gewoon een strak smoeltje.
Is dat een ouderdomskwaaltje ofzo? Herkent iemand het überhaupt?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kreukeltje in lip
Moderator: moderatorteam
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Kreukeltje in lip
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Hanneke2
- Zeer actief
Okee. Ik hou het in de gaten en ik maak het regelmatig schoon nu.Inge O schreef:sommige honden hebben het gewoon (hoe losser de huid, hoe meer van die vouwtjes) en die groefjes staan erom bekend dat ze kunnen gaan ontsteken als ze niet regelmatig worden schoon- en drooggemaakt.
Maar die huid wordt dus losser naarmate ze ouder worden? Het lijkt me nl. sterk dat Jack het altijd al heeft gehad en dat ik het nooit heb gezien.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Isabel heeft ook wat lip, altijd gehad, en ik constateerde net vandaag dat het wel meer lijkt te worden.
Waarop mijn vrouw (die is vlotter dan ik zo af en toe) heel slim opmerkte: als het bij ons allemaal gaat hangen, waarom zou dat bij een hond dat niet zo zijn?
Isa is bijna acht.
Mijn vrouw heeft wel een punt, denk ik
Waarop mijn vrouw (die is vlotter dan ik zo af en toe) heel slim opmerkte: als het bij ons allemaal gaat hangen, waarom zou dat bij een hond dat niet zo zijn?
Isa is bijna acht.
- Hanneke2
- Zeer actief
Ja, zwaartekracht sucks.Marjoleine schreef:Isabel heeft ook wat lip, altijd gehad, en ik constateerde net vandaag dat het wel meer lijkt te worden.![]()
Waarop mijn vrouw (die is vlotter dan ik zo af en toe) heel slim opmerkte: als het bij ons allemaal gaat hangen, waarom zou dat bij een hond dat niet zo zijn?![]()
Isa is bijna acht.
Jack is ook acht, en bij dieren vind ik die acht best een soort grens. En terecht, blijkbaar, want dan gaan er dus dingen hangen.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer: